Motorrijles: kletsen over lessen (en niets anders aub!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
AVB examen is vervroegd naar 5 september, ook al ging de afgelopen donderdag niet geheel super. De langzame slalom ging wel bijna perfect maar remmen kan nog beter :j
Maar nog gelukkig 4 lessen om te perfectioneren.

In tussentijd mezelf maar een cadautje gegeven :Y

IMAG0176.jpg


GSXR 750 2004 met nog geen 13.000 km erop staan. Bijna het 2006 model ernaast gekocht, maar die komt uit Engeland en moest nog worden ingevoerd etc. Maar ben ook erg blij met deze hoor, kan niet wachten om hem stiekem uit te testen op het industrieterrein in de buurt.

Mijn rijleraar zij trouwens dat een avd lesje op mijn eigen motor ook wel mogelijk is, zolang er maar een bordje met een grote L op zit :P Lijkt me best leuk om op mijn eigen bike te lessen :Y Mitst het weer goed is natuurlijk ....

En ja het is waarschijnlijk niet de ideale beginnersfiets, maar ik kon mijzelf niet beheersen dus kom maar op met de comments :z
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor. Let op: Lessen op eigen motor dien je wel met je verzekering te ogerleggen/overeen te komen.
 
Mooie motor hoor! :9~

Lessen kan inderdaad wel, maar je moet inderdaad wel zelf je verzekering regelen... Is kijken of ik dat tzt ook niet kan regelen... :P Maarja, als je dan je eigen motor sloopt, is het wel jouw probleem... Maarja, dat kan later na je lessen natuurlijk ook :P

Dat "L" bordje frot ik wel ergens op... (over de kentekenplaat ofzo }))
 
Laatst bewerkt:
Dat is jammer ik vind zelf dat je aan een lichte motor niks heb word altijd lastig met het zoeken van een motor.

Het is jammer inderdaad. Maar in ieder geval beter dan 11 kw ;) En met 25kw kun je ook een hoop lol hebben }) Bochtjes maken met een lichte of zware motor is volgens mij niet heel verschillend, en dat is toch een van de leukste dingen van motorrijden vind ik.

AVB examen is vervroegd naar 5 september, ook al ging de afgelopen donderdag niet geheel super. De langzame slalom ging wel bijna perfect maar remmen kan nog beter :j
Maar nog gelukkig 4 lessen om te perfectioneren.

In tussentijd mezelf maar een cadautje gegeven :Y

IMAG0176.jpg


GSXR 750 2004 met nog geen 13.000 km erop staan. Bijna het 2006 model ernaast gekocht, maar die komt uit Engeland en moest nog worden ingevoerd etc. Maar ben ook erg blij met deze hoor, kan niet wachten om hem stiekem uit te testen op het industrieterrein in de buurt.

Mijn rijleraar zij trouwens dat een avd lesje op mijn eigen motor ook wel mogelijk is, zolang er maar een bordje met een grote L op zit :P Lijkt me best leuk om op mijn eigen bike te lessen :Y Mitst het weer goed is natuurlijk ....

En ja het is waarschijnlijk niet de ideale beginnersfiets, maar ik kon mijzelf niet beheersen dus kom maar op met de comments :z

Ik vind hem vet :}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan