Triumph Speed Triple topic deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
De verjaardagsvisite is de deur uit.
Bedankt voor de felicitaties. Toch wel een leuke dag gehad, maar die meet was nog leuker geweest. Fantastisch weer ook.
Dit jaar ook eens proberen in de achterhoek een ritje te maken met jullie.
 
Wijkt dan niet af van de Speed 2011. Die stuurt ook bijna als een Street.

Ik vond de gewone 11 niet veel lichter sturen dan mijn 10, eerlijk gezegd. Je zag het ook aan de voorrijder op de gewone versie. Die had op de kleine wegjes veel meer moeite met sturen als ik.
Trouwens, het eerste wat ie zei toen ie vernam dat ik de R tot me ging nemen was dat ik een heel andere motor onder mijn kont zou krijgen. Hijzelf was ook pretty impressed de eerste keer op een R.

Maareuh, gewoon lekker zelf testen :)
 
Goedendag

Voor mijn Speedtriple T509 ben ik opzoek naar een andere rempomp. De originele pomp (13[mm] zuigerdiameter) die nu gemonteerd is levert me wat te weinig olieverplaatsing op/remt veels te laf.

Ik heb vernomen (graag verbeteren mits fout) dat een 3/8" (9,5[mm], moet dit geen 5/8" zijn??) van een ZX6 of GSX-R beter remt.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groet Frank
 
Ik vond de gewone 11 niet veel lichter sturen dan mijn 10, eerlijk gezegd. Je zag het ook aan de voorrijder op de gewone versie. Die had op de kleine wegjes veel meer moeite met sturen als ik.
Trouwens, het eerste wat ie zei toen ie vernam dat ik de R tot me ging nemen was dat ik een heel andere motor onder mijn kont zou krijgen. Hijzelf was ook pretty impressed de eerste keer op een R.

Maareuh, gewoon lekker zelf testen :)
Ga ik dan zekers een keer doen. :]
 
Goedendag

Voor mijn Speedtriple T509 ben ik opzoek naar een andere rempomp. De originele pomp (13[mm] zuigerdiameter) die nu gemonteerd is levert me wat te weinig olieverplaatsing op/remt veels te laf.

Ik heb vernomen (graag verbeteren mits fout) dat een 3/8" (9,5[mm], moet dit geen 5/8" zijn??) van een ZX6 of GSX-R beter remt.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groet Frank
dat klopt je hebt dan gelijk een radiale pomp met een grotere zuigerdiameter remt zeker beter heb het op mijn oude speed gehad
 
Wijkt dan niet af van de Speed 2011. Die stuurt ook bijna als een Street.


Vind je? Heb op de Demo dagen afgelopen jaar een half uurtje gestuurd op de Speed 11, maar vond het qua lichtvoetigheid qua sturen nog niet in de buurt van een Street R komen.
 
Laatst bewerkt:
die van mij nooit gepiept en nog prima recht na een dikke 40000km, wel wat dun :X
nog ff wachten tot die italianen eindelijk een beetje tempo gaan maken en dan komen deze jongens dr op 8-)

[afbeelding]

zit ook nog serieus na te denken over een setje tokico klauwen, uiteindelijk zal toch alles zwart moeten worden (behalve dan wat wit is)
:9~ :9~ :9~
Goedendag,

Sinds dit weekend ben ik eigenaar van een Speed triple t509.

Origineel hoort er achter een 190/50-17 band gemonteerd te worden, zijn er mensen die ervaring hebben met een 190/55-17? Mijns inziens is het enige verschil dat de motorfiets achter 4.25[mm] hoger komt te staan.

Gr Frank
full
*O* *O* *O*


Ik heb op de T509 alleen met de 190/50-17 gereden :Y ......in die tijd bestond de 190/55-17 volgens mij nog niet eens '(

Ziet er goed uit. :}

Spiegeldingetje zit aan de linkerstuurhelft.
Waar je de spiegel op vastdraait.
Als je die omdraait met de schroefdraad naar beneden ziet het afgewerkter uit. ;)
......of gewoon het beugeltje van de Daytona monteren, daar zit geen schroefdraad op :Y
mmm heb weer een minpuntje
had mijn arrow 3 in 1 low laten spuiten, maar krijg nu roestvorming,
dacht de de uitlaat + bochtenset van titanium was???? en RVS roest toch ook niet
ff navragen bij de spuiter....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Droef -O-
en hoe kan ik dit nog mooier maken, die bout voor het rempotje vind ik niet fraai

[afbeelding]
[afbeelding]
Ander boutje misschien? :+
van t weekend in een stoute bui mn speed een steigertje op gereden om paar pics te maken let niet op al de poep
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar staat-ie mooi! :}
:Y

effe een mooi fototje

[afbeelding]

en nog een

[afbeelding]

tada daar is ze dan eindelijk *O* *O* *O*

[afbeelding]

en wat is ze toch mooooooi :P

[afbeelding]

morgen mogen jullie effe kieken :)
Voor een Tiger is 't 'n mooi ding! :}
:P

liever dat dan sex op tv. Tering flatscreens :(
Ik donder er ook constant van af! |(
Zoefzuki is jarig, allemaal even zingen!!!!




en Prikkie ook gefeliciteerd1
Van harte!!! *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan