Triumph Speed Triple topic deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

zag t verslagje van de rit! Was wel mooi dus? Heeft iemand de route op papier/digitaal of zit het in het bolletje van Klus?

Tempo was hoog begreep ik? Gemiddeld 20-50 boven toegestaan of erger :P Dan weet ik of ik mezelf eens ga aansluiten als ik kan ;)
 
erg hè?hoi pingwing, hoe is het met de Tiger?hoeveel km. is je doel voor dit jaar?

Eigenlijk best goed :Y Afgelopen weken al een paar keer gereden :] Tis geen S3, maar daar moet je h'm ook niet mee vergelijken. Waar ik h'm voor gebruik is het een prima fiets, lekker wendbaar, vlot zat en mama kan af en toe ook mee ;)
 
Eigenlijk best goed :Y Afgelopen weken al een paar keer gereden :] Tis geen S3, maar daar moet je h'm ook niet mee vergelijken. Waar ik h'm voor gebruik is het een prima fiets, lekker wendbaar, vlot zat en mama kan af en toe ook mee ;)
Heb op die tiger800 proefgereden, maar t was dat ik en weinig terugkreeg en daarna toch maar op een speed triple ging rijden dat het de speed werd :Y Vond heerlijk en vertrouwd rijden ondanks dat ik nooit eerder op een allroad had gezeten. Proefrit was op nat wegdek (lees de hel barstte los) en zelfs toen met gemak.

Enige grote minpunt: de voorvering hard als kiezels -O- vast verstelbaar maar heb onderweg wat vullingen verloren geloof ik...
 
Nog een foto'tje:
full
 
:W

zag t verslagje van de rit! Was wel mooi dus? Heeft iemand de route op papier/digitaal of zit het in het bolletje van Klus?

Tempo was hoog begreep ik? Gemiddeld 20-50 boven toegestaan of erger :P Dan weet ik of ik mezelf eens ga aansluiten als ik kan ;)

Tempo lag idd iets boven het toegestane _O-

Zou ook wel de route willen hebben in Garmin of Tomtom formaat ... ben tussentijds afgehaakt, omdat het tempo mij te hoog lag en mijn invordering van mijn rbw en het daaraan gekoppelde 2 maanden fietsen van vorig jaar me nog vers op het netvlies stond.

het beloofde wel een mooie route te worden, want de dijkwegen lagen er echt prachtig bij *D

Dus tja als het bestand er is, zou ik hem ook graag ontvangen :}
 
@SE SUA

Rode Bellypan is te vinden bij motorimport.nl, onder speciale accesoires. (Vb Is groen)

Nb: Zat er al op toen ik hem kocht!
 
ff een vraagje, rijdt er hier iemand met de bridgestone BT016 pro??

ben op zoek naar nieuwe banden en kan deze voor een mooie prijs krijgen...
 
Tempo lag idd iets boven het toegestane _O-

Zou ook wel de route willen hebben in Garmin of Tomtom formaat ... ben tussentijds afgehaakt, omdat het tempo mij te hoog lag en mijn invordering van mijn rbw en het daaraan gekoppelde 2 maanden fietsen van vorig jaar me nog vers op het netvlies stond.

het beloofde wel een mooie route te worden, want de dijkwegen lagen er echt prachtig bij *D

Dus tja als het bestand er is, zou ik hem ook graag ontvangen :}
maakt wel uit hoeveel _O- rij zelf meestal ook wel ietsje harder maar blijf op enkele piekjes na wel onder de +50 toegestaan. Fiets al naar werk, maar wil opties behouden om de motor te pakken _O-
 
maakt wel uit hoeveel _O- rij zelf meestal ook wel ietsje harder maar blijf op enkele piekjes na wel onder de +50 toegestaan. Fiets al naar werk, maar wil opties behouden om de motor te pakken _O-

Moet er niet aan denken om elke dag te fietsen naar m'n werk. 25 heen en 25 terug.
Heb het 's zomers wel eens gedaan met de MTB, Wat extra lucht in de bandjes en doortrappen.
Voor de rest ben ik erg zuinig op m'n roze papiertje. :W
 
voor mij ist 20km heen en dito terug ;) Vind het meer als zat, maar wel lekker zeker met het betere weer op komst. Edoch zou ik graag wanneer ik wil de motor kunnen pakken :Y
 
heb wel op de 016r gereden ,vond ik ook een fijn bandje nooit een glibbermomentje mee gehad :)

afgelopen zondag was fave erg positief over de 016's pro :Y
ik heb alleen met de 'gewone' 016's gereden, maar daar was ik niet écht enthousiast over :N

begin overigens mn 'winterband' achter inmiddels flink zat te worden (2e hands 021 :X )
binnenkort komt r bij mij een nieuw setje bridgestone s20 onder :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan