Triumph Speed Triple topic deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vond zelf de Pure's helemaal top, stuurde superstrak en werden bloedjesnel warm!

Wat voor bandenspanning gebruikte jij? Mij werd 2,3 voor en 2,8 geadviseerd.
Mijn gevoel zegt me echter vooraan toch 2,5 er in te doen.
 
Ik kon de Dunlop niet in de juiste achtermaat bestellen, de dichtsbijzijnde was op het moment de 180/55/17. Via de dealer kon ook alleen een sportievere van Dunlop geleverd worden, dus ik ben voor Michelin gegaan. Gisteren verstuurd uit Duitsland, ik wacht vol spanning.
 
Heeft iemand tip voor leuk hotelletje in de Eiffel waarvandaan leuke routes te rijden zijn? Ik wil met de vrouw daar een lang weekendje heen op paar daagjes te sturen. Heb het idee dat er kenners onder ons zijn :Y

Much appreciated :Y

Sorry, ik rij altijd op en neer. :X
's Morgens vroeg op en 's avonds weer thuis.
:] :] :]
 
ff over bandjes
toen ik me fiets kocht zat er michelin pilot onder, prima bandje (achter 9000km+ voor ??)
nu zit er metzler sportec M3 onder, ook prima bandje ( staat nu 17000 op, achter kan nog wel 1000 hoop ik :)
vroeger met BT 010 BT 014 en BT 016 gereden, ook prima bandjes
heb ook met dunlop gereden, ook niks mis mee, ben ff de code kwijt, 208 of 209???
zit ook tussen de oren denk :) maarja ben ook niet zo extreme rijder denk dan....
als ik het gevoel heb dat ik een prima plak band heb voeld dat al snel vertrouwt
en bij nat weg dek, rij ik toch anders als bij droog, rustiger zeg maar...
want olie of zand , kan ook roet in het rijden brengen, en daar kan geen ene band goed tegen denk :)
full
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand tip voor leuk hotelletje in de Eiffel waarvandaan leuke routes te rijden zijn? Ik wil met de vrouw daar een lang weekendje heen op paar daagjes te sturen. Heb het idee dat er kenners onder ons zijn :Y

Much appreciated :Y

4 jaar geleden 1 nacht hier geslapen: Hotel Forsthaus
Kamers zijn een beetje (erg) verouderd, maar het eten was er wel erg goed.
Zie wel dat ze flink duurder zijn geworden. Wij moesten voor 1 nacht 30 euro per persoon, per kamer betalen.
 
@Hallokidoki: die banden horen ook zonder schroeven aan je velg vast te blijven zitten. Misschien moet je een smallere diameter hebben.
 
Zo te zien een prima dagje geweest! *O*
Hallo heb het forum ook weer gevonden.

.....
Hulde! :}
Mezelf aangemeld, na een top-rit gisteren in Meerkerk.
Thank's voor de mooie route tripleklus. :]
Kijk nu al uit naar de volgende rit. *D

Nog even een plaatje van de Speed-Triple:

[afbeelding]
full


mooi woord om naar te zoeken op google afbeeldingen :X
_O- _O- _O-
Omdat ie in het echt goed te pruimen was en ik er nagenoeg niks voor moet betalen heb ik maar een HP Corse Hydroform voor me ros besteld.

[afbeelding]
Gaaf!!! :9~
Heeft iemand tip voor leuk hotelletje in de Eiffel waarvandaan leuke routes te rijden zijn? Ik wil met de vrouw daar een lang weekendje heen op paar daagjes te sturen. Heb het idee dat er kenners onder ons zijn :Y

Much appreciated :Y
Dan kan je praktisch elk hotelletje in de Eiffel nemen :Y

Ik ga elk jaar minstens een keer die kant op, en zowat altijd naar een ander hotel :)
@Hallokidoki: die banden horen ook zonder schroeven aan je velg vast te blijven zitten. Misschien moet je een smallere diameter hebben.
full
 
Wil je er geen achterband bij, dan? :P

Achter 190, als het goed is. Zaterdag haal ik 'm op bij de dealer, dan weet ik het zeker.
 
Laatst bewerkt:
ja wel het setje :) :}
oke €101,99 dan :)
kijken of er meer geboden word :)
het zijn toch afdankertjes :)

:(

Afdankertjes, je zou die schaamranden moeten zien. :? Het weer en inrijden van de fiets lieten bepaald geen sportieve rijstijl toe. |(

Je kent het verhaal wel; van een oud vrouwtje geweest, reed er alleen mee naar kerk en kleinkinderen... O-) 8-) :Y
 
Ik denk dat je rond de 200 euro moet gaan zitten met die set, 225 lijkt mij teveel.
Open een verkooptopic op het forum, merk je het snel zat.
 
Afdankertjes, je zou die schaamranden moeten zien. :? Het weer en inrijden van de fiets lieten bepaald geen sportieve rijstijl toe. |(

Je kent het verhaal wel; van een oud vrouwtje geweest, reed er alleen mee naar kerk en kleinkinderen... O-) 8-) :Y

heb je een 2012 model S3 of het model er voor?
van af 2011 is de maat weer naar 190 gegaan
tussen 2005 en 2010 hadden ze ff 180mm achter
(en die heb ik, en denk niet dat een 190 op een 5J velg kan...)
 
@Hallokidoki: 2011 model, dus het is als het goed is 190.

@Nino: Lijkt me niet eens onredelijk, dat ga ik doen zodra ik de banden van de velg af heb. Thanks.

Het setje kost nu zo'n €313,50 nieuw, zeg dat ze zo'n 6000 kilometer meegaan dan heb ik maximaal 15% van de levensduur ingekort. Dan lijkt €200 me zeker geen onredelijke prijs.
 
Laatst bewerkt:
Wat voor bandenspanning gebruikte jij? Mij werd 2,3 voor en 2,8 geadviseerd.
Mijn gevoel zegt me echter vooraan toch 2,5 er in te doen.

2.4 / 2.6
Heb 1x met 2.8 achter gereden maar dat vond ik helemaal niets.
Ze geven standaard 2.5 / 2.8 op voor de Pure's.
 
2.4 / 2.6
Heb 1x met 2.8 achter gereden maar dat vond ik helemaal niets.
Ze geven standaard 2.5 / 2.8 op voor de Pure's.

Volgens het mailtje van Michelin Nederland werd 2,3 / 2,8 geadviseerd. Dus daar heb ik me
de laatste paar ritjes vorig jaar maar aan gehouden.

Vind het trouwens vreemd dat Michelin nergens (meer) een overzicht met bandenspanningen voor motoren heeft staan. :?
 
@Hallokidoki: 2011 model, dus het is als het goed is 190.

@Nino: Lijkt me niet eens onredelijk, dat ga ik doen zodra ik de banden van de velg af heb. Thanks.

Het setje kost nu zo'n €313,50 nieuw, zeg dat ze zo'n 6000 kilometer meegaan dan heb ik maximaal 15% van de levensduur ingekort. Dan lijkt €200 me zeker geen onredelijke prijs.

:X :X :X
_O-

Halveer dat aantal maar! Heb er bij mij direct PR2's ondergezet omdat ik wist dat die K3's voor mij niets zouden zijn. Sommige op TriumphRat redden net aan de 1000mile ermee, sommige 2k mile maar niet veel meer dan dat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan