Triumph Speed Triple topic deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een kutweer, blij dat ik gisteren al heb gereden. Prima verdeling van de paasdagen zo. Motorrijden, een wedstrijd schieten, ontbijten met het gezin en eieren zoeken in de tuin.

En we hoeven niet naar de Ikea, bouwmarkt of autoboulevard. En bij mijn ouders langs hoeft ook niet, want over de zeik. Don't ask, ik weet het ook niet.


ik weet het ook niet
 
:W


GroteFoto-IO7FHMMT.jpg
 
en waar was jij vanmiddag B| :+
Sommige mensen moeten werken '(
Kwam dit filmpje tegen, handig voor kettingsmeren als je alleen op pad bent..

Kent iemand dit hier en is dit ook te koop of wordt t klussen?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ijHBPu7OolE
Dat is een mooi hulpmiddel! *O* ......ik hou me aanbevolen voor een exemplaar als er hier een handige klusser is die het wil maken :Y
Ik prop tijdens m'n vakantie altijd een houten latje in de tanktas om op dezelfde
manier de ketting te smeren.
Da's ook handig :Y , thanx voor de tip! *D
Tsja, dat k.tweer ja, -O-
Toen het een tijdje terug nog lekker weer was, had ik mijn Speed nog niet :N
Nu is ie binnengekomen en is het k.tweer :r

Een voordeel heeft het dan weer wel;
Die motor wordt steeds jonger.... O-)
( op kenteken dan he )
......maar je hebt hem in ieder geval dus wel inmiddels! *O* *O* *O*
vooral als je een paar dagen weg geweest bent....
.....en dan nog blijft het een maand :+
 
Laatst bewerkt:
IJsselstein is dat toch? Daar heb ik m'n pakkie gekocht :Y mooie toko hor :Y
Was mijn zaak niet, en gaat het ook niet worden. Swifty was serieus aan het kijken voor een nieuw pak, en ze kon het lekker zelf uitzoeken. Hulp werd er niet geboden, totdat we er een verkoopster "aan de haren" bij hadden gehaald :o

Wel gezellig geouwehoerd met het 600RR en 1000RR topic :Y
 
Wat een kutweer, blij dat ik gisteren al heb gereden. Prima verdeling van de paasdagen zo. Motorrijden, een wedstrijd schieten, ontbijten met het gezin en eieren zoeken in de tuin.

En we hoeven niet naar de Ikea, bouwmarkt of autoboulevard. En bij mijn ouders langs hoeft ook niet, want over de zeik. Don't ask, ik weet het ook niet.
Dat is nooit grappig, hopelijk lost et zich weer op ;)

Wees blij dat je de weg niet op hoefde, was erg druk op de weg -O-
 
Laatst bewerkt:
Op weg naar huis lang weekend op assen ik ben kei kapot we zijn gefinishd als 17e met 2.10 als snelste ronde ik zeg netjes als eerste rit samen op een nieuwe motor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan