racen op een pc40 / pc37 2017

iemand nog een setje remblokken over ?

voor een mooi prijsje

of suggesties ?


*D

Versleten en half versleten heb ik zat,maar die zal je zelf ook wel hebben ;)
Ik probeer altijd een nieuw setje extra bij me te hebben,je weet het nooit.
En dan kunnen ze wel zeggen dat remmen angst is,maar ik vind het toch wel lekker als ze het een beetje doen :+
 
Versleten en half versleten heb ik zat,maar die zal je zelf ook wel hebben ;)
Ik probeer altijd een nieuw setje extra bij me te hebben,je weet het nooit.
En dan kunnen ze wel zeggen dat remmen angst is,maar ik vind het toch wel lekker als ze het een beetje doen :+



zit nu op de helft ;) van de remblokjes .

zou inderdaad een vers setje willen :Y is beter voor mijn gemoedsstand :+
 
zit nu op de helft ;) van de remblokjes .

zou inderdaad een vers setje willen :Y is beter voor mijn gemoedsstand :+
Ik heb altijd een extra set bij en dat is maar goed ook, Peter zij bij de keuring dat ik ff naar mn blokken moest kijken. Die dingen waren idd (zoals we in brabant zeggen) kasversleten |( zaten er net een dag of 4 in (teveel geremd in Portimao) :( gelijk bij die belg op de paddock maar verse in reserve gehaald
 
Ik heb altijd een extra set bij en dat is maar goed ook, Peter zij bij de keuring dat ik ff naar mn blokken moest kijken. Die dingen waren idd (zoals we in brabant zeggen) kasversleten |( zaten er net een dag of 4 in (teveel geremd in Portimao) :( gelijk bij die belg op de paddock maar verse in reserve gehaald



normaal geproken heb ik ook 2 setjes liggen .

wil gewoon een vers setje hebben .

welke merk heb jij hoekie ? nu heb ik die van nissin gesinterde 70 euro per set en dan type soft

wil andere proberen , :Y
 
normaal geproken heb ik ook 2 setjes liggen .

wil gewoon een vers setje hebben .

welke merk heb jij hoekie ? nu heb ik die van nissin gesinterde 70 euro per set en dan type soft

wil andere proberen , :Y
Heb er nu gesinterde Lucas in zitten, remt best goed moet ik zeggen, bijt lekker. Heb op assen bij die Belg een set gekocht waarvan ze zeggen dat ze super zijn, maar geen idee wat voor merk het is :? zal wel eens ff in de krat kijken morgen, wil het zelf eigenlijk ook wel weten :o
 
ff puzzelen
full
 
en zo staat ie er nu bij

alleen nog remblokjes voor en remvloeistof en dan gaan we knallen @ assen en mettet

full

:P :] :] :]
 
daarom ook de vraag... maar blijft wel erg stil, ook op FB :?

Hoop niet dat ie wat heeft...

Heb ff een whatsappie naar iemand gestuurd die het waarschijnlijk wel weet,als ik antwoord heb laat ik het wel ff weten.

Edit: Hoor net dat hij gestopt was,iets met eieren en geld ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja daar ben ik weer ;) bedankt voor het meeleven/bezorgdheid! Alles OK!
Wat was me dat een dag gister...
Warm up ging lekker 31e tijd in de regen, langzaam maar zeker krijg ik weer een beetje vertrouwen in mijn regenrijden..
Start van de race werd 20 minuten uitgesteld ivm oliesporen..
Gestart van 34e plek omdat ik tijdens de quali onder geel zou hebben ingehaald.
Goede start, na een paar ronden lag ik rond de 21e plek. Maar sjezus wat was het glad..
Na 6 ronden werd ik in de strubben door 1 van onze buitenlandse R6 rijders ff lekker gebeukt, net blijven zitten,transponder van de motor af.. Nog 2 ronde gereden maar ik vond het wel mooi geweest. Liever de boel heel houden en met een goed gevoel richting de volgende race.

Kortom veel geleerd, weer een ervaring rijker, progressie geboekt in de regen en vooral niet gaan liggen. Op naar de volgende race!

Ilja en Daniel: gefeliciteerd met jullie uitstekende resultaat!!!
 
Laatst bewerkt:
Ja daar ben ik weer ;) bedankt voor het meeleven/bezorgdheid! Alles OK!
Wat was me dat een dag gister...
Warm up ging lekker 31e tijd in de regen, langzaam maar zeker krijg ik weer een beetje vertrouwen in mijn regenrijden..
Start van de race werd 20 minuten uitgesteld ivm oliesporen..
Gestart van 34e plek omdat ik tijdens de quali onder geel zou hebben ingehaald.
Goede start, na een paar ronden lag ik rond de 21e plek. Maar sjezus wat was het glad..
Na 6 ronden werd ik in de strubben door 1 van onze buitenlandse R6 rijders ff lekker gebeukt, net blijven zitten,transponder van de motor af.. Nog 2 ronde gereden maar ik vond het wel mooi geweest. Liever de boel heel houden en met een goed gevoel richting de volgende race.

Kortom veel geleerd, weer een ervaring rijker, progressie geboekt in de regen en vooral niet gaan liggen. Op naar de volgende race!

Ilja en Daniel: gefeliciteerd met jullie uitstekende resultaat!!!

Thnx :)
Verstandige keuze in jou geval!
Transponder van je motor af? Wat een voordeel die nieuwe plek :r

Wij zijn erg blij *D *O* hadden dit nooit verwacht na vorig jaar de laatste wedstrijd vanaf de laatste rij gestart te zijn.
14e geworden :) zie op racesport dat we 15e geworden zijn.
Eerste ONK punt is binnen :)
Nu weer 6 weken wachten tot hengelo...
 
Laatst bewerkt:
Ja daar ben ik weer ;) bedankt voor het meeleven/bezorgdheid! Alles OK!
Wat was me dat een dag gister...
Warm up ging lekker 31e tijd in de regen, langzaam maar zeker krijg ik weer een beetje vertrouwen in mijn regenrijden..
Start van de race werd 20 minuten uitgesteld ivm oliesporen..
Gestart van 34e plek omdat ik tijdens de quali onder geel zou hebben ingehaald.
Goede start, na een paar ronden lag ik rond de 21e plek. Maar sjezus wat was het glad..
Na 6 ronden werd ik in de strubben door 1 van onze buitenlandse R6 rijders ff lekker gebeukt, net blijven zitten,transponder van de motor af.. Nog 2 ronde gereden maar ik vond het wel mooi geweest. Liever de boel heel houden en met een goed gevoel richting de volgende race.

Kortom veel geleerd, weer een ervaring rijker, progressie geboekt in de regen en vooral niet gaan liggen. Op naar de volgende race!

Ilja en Daniel: gefeliciteerd met jullie uitstekende resultaat!!!

Heel verstandig,het is ook niet echt goed voor je zelfvertrouwen als er in ossebroeken een man of wat vanaf liggen.
In ieder geval heb je een goed gevoel over gehouden voor de volgende race.
Je bent er de 28e ook bij?
 
ik zit in de B group van de cup 600. :(
Over gemaild met een tijd van Assen vorig jaar met link naar mylaps...

Hoop dat ik de training ook al bij de A mag rijden... kan ik gelijk aanhaken.
 
ik zit in de B group van de cup 600. :(
Over gemaild met een tijd van Assen vorig jaar met link naar mylaps...

Hoop dat ik de training ook al bij de A mag rijden... kan ik gelijk aanhaken.

:^ ik zag het staan... mij hebben ze in de crt-600 gezet. gelijk maar een printscreen van mylaps van vorig jaar gestuurd.
 
er staan al 35 man in de A groep.
weet iemand hoeveel man ze max in 1 groep zetten en of de A en B groep aan de hand van de rondetijden worden bepaald?
 
er staan al 35 man in de A groep.
weet iemand hoeveel man ze max in 1 groep zetten en of de A en B groep aan de hand van de rondetijden worden bepaald?
ik denk dat ze max 40 in de A zetten, maar er moeten ook nog > 10 a 15 rijders in de B rijden....

maar met 1:50~ rij je toch echt ergens tussen 20 en 25e plek.
 
Laten we het hopen... ik rij liever achterin de A groep dan voorin de B groep

Ps. de B groep vullen ze toch aan met de talent cup?
 
Zie idd ook weer een apart samengestelde startlijst voor de 28e... Vorig jaar ging het ook niet altijd even soepel met de groepenindeling...
Ik weet niet of de supecup600 B weer met de Talentcup wordt samengevoegd. Zal wel want 10 man is wel heeel weinig.

@Hoffer: de 28e ben ik er zeker bij. Even kijken of ik die vrijdag ervoor nog kan rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan