racen op een pc40 / pc37 2017

Zwart met een witte topkuip. Ik had een geel/wit pak aan van Alpinestars.

Is jouw MF foto nog recent? Dan kan ik m'n beelden wel ff bekijken of ik een rode pc40 zie met wit pak, misschien sta je er nog tussen!

Mijn motor is nog wel het zelfde, inmiddels heb ik wel een oranje/zwart/wit Ixon pak. Ik zal ook de beelden eens terug kijken, denk alleen dat het toch iemand anders was..
 
Weet iemand of er nog een manier is om je startmotor te verwijderen zonder dat je je thermostaat moet loshalen? En dus zo je systeem moet drainen?
 
iemand ervaring met een slipper clutch , word een beetje zat van al dat gestuiter bij het terug schakelen.
het is voor een pc 40
Doen!!!

Voor mij veel meer rust met aanremmen.
Dat getril in de hendels wen je zo aan. :+

Zou wel een goede adviseren en geen Ali.
(Zelf een STM)
 
Afgelopen zaterdag wezen kijken op Assen bij de OW cup, leuke races gezien met wat rare dingen (aanrijding op startgrid voor de start supercup 1000) en volgens mij ook een dik nieuw PR van AstarS (53.8?) zag er goed uit man, ook mooie move de allerlaatste ronde in de GT nog bij iemand binnendoor geprikt.

Had nog wel een vraagje over de sportcup 600 (wat mij de vorige keer kijken ook al opviel) hoe komt het in een veld waar de P2 t/m P6 binnen een seconde van elkaar af zitten op 1:55 ongeveer, er 1 jongen tussen rijdt op P1 die structureel 50ers rijdt. Moet Lentink deze gast niet gewoon naar de procup zetten? Lijkt me veel beter voor de wedstrijden en ook spannender voor de kopgroep dan.. Leuk en aardig dat je na elke race op het bovenste treetje staat maar er zit weinig eer aan zo natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag wezen kijken op Assen bij de OW cup, leuke races gezien met wat rare dingen (aanrijding op startgrid voor de start supercup 1000) en volgens mij ook een dik nieuw PR van AstarS (53.8?) zag er goed uit man, ook mooie move de allerlaatste ronde in de GT nog bij iemand binnendoor geprikt.

Had nog wel een vraagje over de sportcup 600 (wat mij de vorige keer kijken ook al opviel) hoe komt het in een veld waar de P2 t/m P6 binnen een seconde van elkaar af zitten op 1:55 ongeveer, er 1 jongen tussen rijdt op P1 die structureel 50ers rijdt. Moet Lentink deze gast niet gewoon naar de procup zetten? Lijkt me veel beter voor de wedstrijden en ook spannender voor de kopgroep dan.. Leuk en aardig dat je na elke race op het bovenste treetje staat maar er zit weinig eer aan zo natuurlijk.


Volgens mij moet je over een x aantal ronden van de race onder de tijdlimiet rijden, voordat je wordt overgezet naar de volgende klasse. En dat geld voor de 1e 3 wedstrijden. Daarna zit je "vast"in de klasse waarin je rijdt.

Het kan dus goed dat deze jongen bij de volgende wedstrijd is ingedeeld in de procup.
 
Ja klopt inderdaad ! Afgelopen zaterdag weer aan de start verschenen , een dik PR gereden van 1.53,858 en in de race uiteindelijk 3e gefinisht , gaf 3 ronden voor het eind de 2e plaats uit handen, maar desalniettemin superblij. 1e podium is een feit, en de progressie blijft :Y

Maaaaarrrrrrr... Ben nu op zoek naar een schokdemper voor mijn pc-37 (2003-2004)
Die van mij blijkt een scheurtje in hetreservoir te zitten waardoor de olie er bij hitte heel langzaam uit komt.. Kan iemand mij hiermee helpen?? O
Iemandnog wat moois liggen?? :Y
 
en volgens mij ook een dik nieuw PR van AstarS (53.8?) zag er goed uit man, ook mooie move de allerlaatste ronde in de GT nog bij iemand binnendoor geprikt

Slecht opgelet, volgens mij probeerde iemand bij hem buitenom te prikken :9
 
Ja die probeerde hem in de laatste bocht nog buitenom te prikken inderdaad.. ik zat op de betere lijn, en had een veel betere exit, gelukkig maar ;-)
 
Heeft iemand hier wellicht nog interesse in een volledig uitlaatsysteem voor de pc-37?

Betreft een ten Kate supersport systeem van laser.. Met lange demper zodat geluid geen issue is ;)

Zal vanavond even foto's maken, hij is nog gemonteerd.

Wil er 500 euro voor hebben:Y
 
Top , misschien ook nog een goedkoop adresje ? *O*

Je zou de volgende circuitdag ook kunnen proberen om eerst je stationaire toerental te verhogen naar 3000 toeren dat geeft ook enorm veel rust in je motor en scheelt je weer €800,-

Dat heeft bij mij erg goed geholpen
 
Heren,

Is hier nog iemand die belang heeft bij een volledig instelbare schokdemper van WP? Betreft de competition, dus alles is instelbaar.

Had hem gekocht voor mijn 2003 , alleen nu blijkt deze niet te passen... model 2005-2006 heeft een iets andere achterbrug.. Indien er belangstellenden zijn, hoor ik het graag. Prijs is nog wel wat bespreekbaar :Y

≥ WP schokdemper - cbr 600 rr - 2005/2006 - Onderdelen | Honda - Marktplaats.nl


Als het om de gaffel gaat, daar zijn adapters voor misschien past ie dan wel. Of is het wat anders?
 
Nee dat hele linksysteem past wel, alleen hij raakt dan de achterbrug, hij leunt er een beetje op... dus dat gaat hem echt niet worden. Inmiddels een Wilbers besteld.. en deze maar weer verkopen ..
 
Gaat er morgen nog iemand naar Mettet en heeft nog een pirelli slick waar nog een dag mee gereden kan worden over?
Levering is hier niet op tijd en op Mettet verkopen ze geen pirelli.
 
maandag op mn plaat gegaan met de zac dag , waarschijnlijk een oliespoortje van de vorige dag.

Nu wil ik een 2010 kuip monteren ( die over het blok valt)en nu is mn vraag heeft iemand een foto van de montage beugeltjes ?
 
maandag op mn plaat gegaan met de zac dag , waarschijnlijk een oliespoortje van de vorige dag.

Nu wil ik een 2010 kuip monteren ( die over het blok valt)en nu is mn vraag heeft iemand een foto van de montage beugeltjes ?


Om welk model motor gaat het? Vervelend van je valpartij. Goed afgelopen? In welke klasse reed je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan