racen op een pc40 / pc37 2017

Rob en ik gaan 3 juni naar assen,CPZ |( msl cuppie rijden en knallen dan savonds door naar Assen om de 4e te ZACen
Nog meer mensen?
ik ga er over nadenken. Kan wel een mooi dagje trainen gebruiken... alhoewel, een ZAC dagje beter is dan. Maargoed even zien hoe t deze maand gaat, heb vrijdag een zak geld in de pinautomaat laten zitten en weggelopen. |( |(


ah zie nu CPZ staan, daar ga ik sowieso niet trainen :N
 
Laatst bewerkt:
ik ga er over nadenken. Kan wel een mooi dagje trainen gebruiken... alhoewel, een ZAC dagje beter is dan. Maargoed even zien hoe t deze maand gaat, heb vrijdag een zak geld in de pinautomaat laten zitten en weggelopen. |( |(


ah zie nu CPZ staan, daar ga ik sowieso niet trainen :N

Bank bellen/langsgaan. Ik heb nl ook een keer gehad. Ze kunnen gewoon controlen hoeveel er nog in de flappentapper zit en wanneer er geen uitgave is gedaan.

actie dus!
 
wordt moeilijk aangezien ik in t ziekenhuis lig.

ben met een project bezig en heb nu meer als genoeg tijd om wat issues met de voorpartij uit te zoeken.
maar niemand met wat specifiekere maten?

gr. jaap

Bovenste is 48mm.(gelijk aan binnendiameter clipons)
Onderste iets dikker (54 haal ik zo snel van internet af maar dat is dus niet gemeten)

Klinkt als een lastige dag supercup heren.
Sterkte MikeRR.
 
Laatst bewerkt:
ik ga er over nadenken. Kan wel een mooi dagje trainen gebruiken... alhoewel, een ZAC dagje beter is dan. Maargoed even zien hoe t deze maand gaat, heb vrijdag een zak geld in de pinautomaat laten zitten en weggelopen. |( |(


ah zie nu CPZ staan, daar ga ik sowieso niet trainen :N

Haha nie zo slim jonguh.... als het goed is worden die centen terug ingeslikt en terug gestort als je ze er niet uit haalt, tenzij iemand anders ze heeft zien zitten natuurlijk :(

Kom je toch lekker zacen de 4e, we zijn de 15e mei ook op Assen, zet je dat bussie gewoon naast ons weg. ;) gezellie
 
Haha nie zo slim jonguh.... als het goed is worden die centen terug ingeslikt en terug gestort als je ze er niet uit haalt, tenzij iemand anders ze heeft zien zitten natuurlijk :(

Kom je toch lekker zacen de 4e, we zijn de 15e mei ook op Assen, zet je dat bussie gewoon naast ons weg. ;) gezellie
4e is wellicht een mooie optie :Y
 
zo mijn beleving van assen 2 dagen


sbb zijn 2 ultieme dagen ....


maandag :

de swift helemaal vol gepropt , brommerd op de aanhanger
dubbel check en check :D

en gassssssssssssss met dat koekblik.... :+ :o

3 kwartier verder kom ik tot de ontdekking dat ik mijn lucht bed ben vergeten .

bart bellen had geen luchtbed extra , roeland niet .... dus maar weer terug gereden naar eindhoven en langs gegaan bij fantasy-bart die er een had liggen ... :}

en vervolgens maar de weer vervolgt naar assen :P

bart en roeland opgewacht bij een tankstation en verder gereden .

dinsdag was er 1 van downs en ups
voornamelijk 1 van de ups .. gelukkig eerste sessie was waardeloos ... -O-
even een half uur afgezonderd en daarna in de 2de sessie had ik het licht gezien zeg :}
begon eindelijk weer een ritme te krijgen , en resulteerde in een 2.08 toch bart ? *D

3de sessie niet gereden vanwege een natte baan en maar ff een dutje gedaan :z :z

4de sessie met bart en roeland voor aan gaan staan en gelijk een deftig tempo kunnen
rijden pr 's werden gelijk met grond afgemaakt en verbroken
reed ik een 2.06.000

5de sessie
dus een 2.04.500 laag gereden :P :9


de dinsdag was er een van frustratie's en drukke groepjes en sommige personen die onmogelijke lijnen reden ... dus het kwam er niet uit ...
nog een bandje gewissseld en daarna in mijn laatste sessie nog een 2.03.800 gereden

heb me goed vermaakt met bart , roeland, henk, johan , richard, jeffrey , en nog een paar waar we goed de dagen mee zijn door gekomen


nu nog 1 dag mettet en dan is het voorlopig klaar de komende 2 maanden .

ben wel beschik baar als pitbos ... hehehehehe

greets sbb
 
Laatst bewerkt:
ik ga er over nadenken. Kan wel een mooi dagje trainen gebruiken... alhoewel, een ZAC dagje beter is dan. Maargoed even zien hoe t deze maand gaat, heb vrijdag een zak geld in de pinautomaat laten zitten en weggelopen. |( |(


ah zie nu CPZ staan, daar ga ik sowieso niet trainen :N



das zuur ....
 
stil hier :P


ook nog een dagje mettet gedaan :Y




2 filmpjes

frontview

Rearview



RC__0661.jpg


RC__0807.jpg



RC__1377.jpg





was na 3 sessie's helemaal gesloopt had geen onderarmen meer over ( eerst nog 2 dagen assen gereden van de te voren :')

2 juli dikke rematch en nieuwe remblokken plus achter een 43 tandwiel . :P
 
Zijn er Dinsdag as nog mensen aan het ZACen op Assen?

Wij wel *O* weer ziet er redelijk uit, en de koffie staat klaar bij R&R / gulf racing ;)
 
Zijn er Dinsdag as nog mensen aan het ZACen op Assen?

Wij wel *O* weer ziet er redelijk uit, en de koffie staat klaar bij R&R / gulf racing ;)
Aanwezig :Y

Even een vraagje:
Als ik het me goed herinner zijn er hier mensen die met een STM slipper clutch rijden, toch? Afgelopen week had ik met terug schakelen (eigenlijk alleen voor de Haarbocht en Oude Ruskenhoek) dat ik soms mijn koppelingshendel voelde trillen. En soms het gevoel had dat die ook niet goed in de versnelling ging, erg raar gevoel. En het was vooral als ik terug ging naar zijn 3e versnelling. Met opschakelen nergens last van. Is dit inderdaad de slipper clutch die zijn werk doet of moet ik denken aan versleten platen of iets anders?

Alvast bedankt! :W
 
Opzich zou je wel je slipperclutch kunnen voelen in je hendel. Maar een slipperclutch ontkoppelt alleen maar verder. Zou betekenen dat je nog makkelijker zou kunnen schakelen.
En als jij je koppeling helemaal in heb dan doet een slipperclutch niks. (volgens mij)
Dus daar zou ik de schakelproblemen niet zo snel zoeken (of je moet niet volledig ontkoppelen)
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog een rechter clip-on over van een pc40? Of evt enkel de onderdelen die erin zitten met schroefdraad voor bar-end? Heb je wat liggen, laat het me even weten via mail. Tnx! :)
 
Sinds afgelopen zaterdag mag ik ook aan dit topic deelnemen! :9 8-)

Ben de zeer trotse eigenaar van onderstaande RR. Bedoeling is om een aantal circuitdagen mee te pakken dit jaar, en hopelijk een zac race. Even kijken hoe het allemaal qua budget gaat passen.

Meteen ook even een vraagje: Welke tandwielverhouding rijden jullie mee op Zandvoort?

full
 
Laatst bewerkt:
Nette fiets! Gefeliciteerd met de aankoop.

Tandwiel verhouding op ZVT zou ik niet weten. Maar er rijden hier genoeg PC40's op ZVT dus moet goed komen.
 
Sinds afgelopen zaterdag mag ik ook aan dit topic deelnemen! :9 8-)

Ben de zeer trotse eigenaar van onderstaande RR. Bedoeling is om een aantal circuitdagen mee te pakken dit jaar, en hopelijk een zac race. Even kijken hoe het allemaal qua budget gaat passen.

Meteen ook even een vraagje: Welke tandwielverhouding rijden jullie mee op Zandvoort?

[afbeelding]

Nice,ga je veel lol op hebben :Y
 
Sinds afgelopen zaterdag mag ik ook aan dit topic deelnemen! :9 8-)

Ben de zeer trotse eigenaar van onderstaande RR. Bedoeling is om een aantal circuitdagen mee te pakken dit jaar, en hopelijk een zac race. Even kijken hoe het allemaal qua budget gaat passen.

Meteen ook even een vraagje: Welke tandwielverhouding rijden jullie mee op Zandvoort?

[afbeelding]

Leuk :) Gefeliciteerd met je aankoop.

Wij hebben een leuk weekend gehad in hengelo.
Veel problemen met de remmen, maar schijnt een honda kwaal te zijn.
22e gestart van de 30. Eerst rode vlag. Daarna herstart, 14e doorkomst, 2e rondje 23e doorkomst(remfoutje), geëindigd op een 14e plaats :) weer puntjes in het ONK *D
 
Laatst bewerkt:
Leuk :) Gefeliciteerd met je aankoop.

Wij hebben een leuk weekend gehad in hengelo.
Veel problemen met de remmen, maar schijnt een honda kwaal te zijn.
22e gestart van de 30. Eerst rode vlag. Daarna herstart, 14e doorkomst, 2e rondje 23e doorkomst(remfoutje), geëindigd op een 14e plaats :) weer puntjes in het ONK *D


Zag het op FB al voorbij komen, goed gedaan!! Gefeliciteerd!

De afgelopen 3 races zijn nogal wissellend verlopen... in een notendop:

-Sprint op Zolder: mega veel onbalans, overstuur in de motor. 2x 19e in de A..niet tevreden dus maar einde van de dag lijkt het veringsprobleem echter opgelost...

-ZAC op Assen: regen regen regen. Misschien begin ik het dan toch echt leuk te vinden in het nat! Na de vierde tijd getraind te hebben in de S3, kom ik bij de start van race 1 goed weg en met de snelste rondetijd eindig ik op plek 2. Race 2 (nog steeds lekker nat) weer een tweede plek en een strakke tijd in de regen. tweede in het dagklassement S3!!! enige 600cc in de top 15 :) :)
In het nat stuurt en loopt de motor top! Vol goede moed naar Hengelo.

-Supercup Hengelo: Eerste quali al wat problemen met onbalans op het snellere vloeiende stuk. 17e tijd,ok. tweede quali redelijke tijd maar weer veel geschud in de motor, in mijn snelste ronde word ik er nog afgeduwd -O- 24e tijd... pfff rij 10. Bij de start van de race zit ik er beide keren goed bij maar ik kom niet in een ritme en de motor slingerde en schudde erg veel waardoor ik het tempo er maar niet goed in kreeg... Nu de garage maar weer in om wat oplossingen klaar te maken voor komend weekend..
 
Terug
Bovenaan Onderaan