MF Gooi en Vechtstreek deel ** 117 ** Spring es in de lucht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoezo, ik heb liever dat je me uitlegt hoe ik een knee down kan doen :+
Knie naar voren, lichaam geometrisch houden (ook alles wat fake is) , gas als een dolle en vooral niet luisteren!





full



[me="Xtra"]wil rijden :/[/me]
 
Hoe harder je werkt hoe eerder je buiten kunt spelen 8-)

Dat is niet helemaal waar, er wordt van mij gewoon verwacht dat ik tot half 5 werk hoor... :/
Knie naar voren, lichaam geometrisch houden (ook alles wat fake is) , gas als een dolle en vooral niet luisteren!


[me="Xtra"]wil rijden :/[/me]

En m'n motor heel plat leggen zodat m'n stepjes de grond raken, toch?


Ik wil ook rijden. Ik wil alles behalve werken eigenlijk...
 
zo, shoarma tent is weer terug gebouwd naar motor honk. Nu die zure lucht er nog uit :r
 
Godverdomme, wat een kutdag. Drie hechtingen en een barstende koppijn rijker, uitgerekend op het examen. Net 10 uur en ik wil vandaag alweer vergeten.
 
Hey!
Las iets over Brent, schrikken denk ik :/
Mooi dat het langzaam weer de goede kant op gaat in ieder geval *O*

Na een middenoor ontsteking heeft hij een virus opgelopen waardoor niets binnen bleef. Door 't overgeven en de diaree uitgedroog totdat er nog maar een vaatdoek in je armen lag.
Toen zondag door een collega naar huis gebracht en na een uurtje thuis met Brent door naar 't ziekenhuis en daar twee dagen gezeten. Was erg blij toen hij na twee nachten sondevoeding weer mee naar huis mocht.
 
Na een middenoor ontsteking heeft hij een virus opgelopen waardoor niets binnen bleef. Door 't overgeven en de diaree uitgedroog totdat er nog maar een vaatdoek in je armen lag.
Toen zondag door een collega naar huis gebracht en na een uurtje thuis met Brent door naar 't ziekenhuis en daar twee dagen gezeten. Was erg blij toen hij na twee nachten sondevoeding weer mee naar huis mocht.

Bah schrikken is dat, gelukkig mocht ie snel weer naar huis, hij houdt nu ook weer voedsel goed binnen? :)
 
Lankho.... :o

Frisco, dat gebeurt heel snel he, met kleintjes, dat ze uitdrogingsverschijnselen krijgen.
Fijn dat het wel snel weer beter ging met 'm. Zal wel even schrikken geweest zijn.
 
balen dat ik deze week met de auto ben. anders had ik ook mooi s'avonds nog ff kunnen rijden.
 
Na een middenoor ontsteking heeft hij een virus opgelopen waardoor niets binnen bleef. Door 't overgeven en de diaree uitgedroog totdat er nog maar een vaatdoek in je armen lag.
Toen zondag door een collega naar huis gebracht en na een uurtje thuis met Brent door naar 't ziekenhuis en daar twee dagen gezeten. Was erg blij toen hij na twee nachten sondevoeding weer mee naar huis mocht.

Heftig maar lekker weer thuis verder opknappen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan