MF Gooi en Vechtstreek deel ** 117 ** Spring es in de lucht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :Z
Lank... auw

@jaz. Ik hoop rond 13.00 uur a 13.30 thuis te zijn. Lukt dat met rijden? Of wil je al eerder? Ik zit vast aan die cursus in de ochtend. Had ik je mob al? Anders even op fb prive berichtje doen, dan geef ik je een sms als ik naar huis rij.
 
nou dat is ook leuk, sta je op tijd op kan je toch niet op school komen :')
Seinstoring adam/schiphol
 
Goeiemorgen! *O*

Laatste dagje en dan heb ik weekend!

@Ilja, hopelijk is het vandaag een stuk minder qua pijn in je koppie.

@iedereen die vandaag van het weer kan genieten, veel plezier!
 
Uhmmmm Lankh, hopelijk wel eerst een hele goede stap avond gehad?Nog wel net een beerput in elke luier, maar iig niet meer overgeven en hij drinkt weer goed!Is idd snel opgekomen, maar toch schrikken als je 'm voor het eerst weer zelf ziet.Hey klinkt bekent... Alleen komt Bianca net om 20:10 weer binnen rennen.:^ is er wel eentje met een leuk verhaal ;)

Dat is toch wel fijn, beerput of niet, het werkt allemaal weer goed inwendig ;)

@ Meisje: Ziek, vingers afknippen van die ventjes, tenen, neuzen, alles wat je maar kan bedenken wat mij betreft en als 1 van die invloedrijke papies zich er mee gaat bemoeien, gewoon doorgaan, met papie ernaast en als die zijn b*k niet houdt zelfde behandeling, klaar :) Tuig :N



Zo he dat lucht op *O*

Moccuh!! Zo mn pakkie aan, 911 wassen en rest van de tijd aan de arcade racer verspillen :9 :]
 
Mogguh! Wat een gedoe allemaal weer :/

Gelukkig schijnt de zon! *O* Vandaag een vergadering, afscheidslunch BHV, en lesgeven. Helaas niet op de :] maar wel met de cabrio! *D :$ :P
 
Moguh

Op de trapfiets near Witte Bergen. Belt carpoolmaatje op dat het nog wel ff gaat duren - file ...

Zit gelukkig lekker in het zonnetje.
Biertje erbij zou wel mogen ...
 
Moguh

Op de trapfiets near Witte Bergen. Belt carpoolmaatje op dat het nog wel ff gaat duren - file ...

Zit gelukkig lekker in het zonnetje.
Biertje erbij zou wel mogen ...
Tikkie aan de vroege kant voor bier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan