NijmegenTopic 26: The Big Bang Block Theory

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duitsers zijn so nett

germans.jpg
 
Laatst bewerkt:
is iedereeen hard aan het werk for once .... of aan het bakken in de heerlijke zon ?

ik moet zeggen ... heb zin om te spijbelen... en lkkr te gaan rijden... :D

ps : K**ding druppelt nog steeds... maar nu weet ik niet waar.... geen druppel aan het frame te vinden
 
is iedereeen hard aan het werk for once .... of aan het bakken in de heerlijke zon ?

ik moet zeggen ... heb zin om te spijbelen... en lkkr te gaan rijden... :D

ps : K**ding druppelt nog steeds... maar nu weet ik niet waar.... geen druppel aan het frame te vinden

Neem even voor dat druppelen contact op met deze mensen. Kunnen je vast verder helpen; die hebben er aardig wat ervaring mee.
 
net met een vriendin van mij foto's zitten scannen uit de periode van onze AMO-opleiding.. Toen waren we nog BadAssMotherfuckers... nu, 15 jaar later, brave burgers met leuke herinneringen.


dienst974_0015.jpg


dienst974_0022.jpg
 
waty een prutster op Foto 1... vinger naast de trekker.... en wapen op z'n buurman gericht
gelijk een tazer op zo iemand zetten

vinger moet altijd naast de trekker ;)

tasers hadden ze toen nog niet uitgevonden. Zoals je ziet is dit een foto uit Vietnam, provincie Beekhuizerzand, 1962
 
Laatst bewerkt:
waty een prutster op Foto 1... vinger naast de trekker.... en wapen op z'n buurman gericht
gelijk een tazer op zo iemand zetten

wat een prutser ben jij dat jij niet weet dat vinger langs de trekker standaard procedure is :+

en de loop moet altijd onder de heup hangen, verders is de richting niet zo van belang.

wapen is namelijk nooit doorgeladen in niet oorlog situatie.

en de safety staat er ook altijd op :')
 
Laatst bewerkt:
wat een prutser ben jij dat jij niet weet dat vinger langs de trekker standaard procedure is :+

en de loop moet altijd onder de heup hangen, verders is de richting niet zo van belang.

wapen is namelijk nooit doorgeladen in niet oorlog situatie.

en de safety staat er ook altijd op :')

dus je buurman in de voet schieten mag ???

geen wonder dat ze het leger aan het af bouwen zijn.... te veel friendly fire
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan