[(ex)-Student/Sexy] Motorrijders Rotterdam en omgeving 41

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb na anderhalf jaar nog altijd niets van het waarborgfonds gegekregen. Die lui willen kost van kost niet uitbetalen wat ook niet zo raar is maar goed. Ik ben benieuwd of je ooit centen ziet.

ja ik ben ook benieuwd, mja heb toch een nieuwe spiegel nodig sowieso, de rest kan ik wel mee rijden. Heb iniedergeval wel 2 getuigen en advertentie geplaatst voor getuigenoproep enzo. Maar ik ben nu heel blij dat ik rechtsbijstandsverzekering heb anders had ik dit allemaal zelf ook nog moeten gaan regelen :)
 
ja ik ben ook benieuwd, mja heb toch een nieuwe spiegel nodig sowieso, de rest kan ik wel mee rijden. Heb iniedergeval wel 2 getuigen en advertentie geplaatst voor getuigenoproep enzo. Maar ik ben nu heel blij dat ik rechtsbijstandsverzekering heb anders had ik dit allemaal zelf ook nog moeten gaan regelen :)

Klopt daar is het ook voor. Laat ze maar een mooi bedrag opschrijven ;) . Altijd mooi meegenomen.
 
Goodmorning :W

Volgende week moet mn auto weer naar de garage, komt er nog een schade expert van buitenaf naar kijken en samen met de garage waar ik hem wil laten maken een rapport op maken pff :P je moet er wat voor over hebben om je geld terug te krijgen.

Is wel weer een lekker weertje vandaag :)
Succes ermee
 
@ Robo ; jij wel eens gereden op een z1000?
Dingen hebben maar 120 pk... Ik rij nu met 155pk...
Gaat dat wel werken op de snelweg ?
 
@ Robo ; jij wel eens gereden op een z1000?
Dingen hebben maar 120 pk... Ik rij nu met 155pk...
Gaat dat wel werken op de snelweg ?

Nee nooit mee gereden. Triple had 130pk en wss ook meer koppel dan.
Je beleving kwa snelheid is beter omdat je geen kuip hebt.

Zou eens gaan test rijden. Over welk Bjaar heb je het?

Geen wheelies op de snelweg iig

95pk 3versn POP POP *D
 
Laatst bewerkt:
dat wijffie van de LATTA ireclame is ook wel lekker!

@ROBO waarborg keerde bij mij wel uit.. hoeveel getuigen had je je moet echt achterlijk veel getuigen hebbe


Goodmorning :W

Volgende week moet mn auto weer naar de garage, komt er nog een schade expert van buitenaf naar kijken en samen met de garage waar ik hem wil laten maken een rapport op maken pff :P je moet er wat voor over hebben om je geld terug te krijgen.

Is wel weer een lekker weertje vandaag :)

Hopen dat het je uiteindelijk ook lukt. Sommige mensen hebben minder geluk (maar da's niet altijd erg :9), maar zoals je ziet is het Maus ook geluk. Hopelijk werkt het voor jou ook!!! Je hebt alleen geen getuigen, toch?

edit: zie net dat je wel getuigen hebt. Gelukkig!!
 
Laatst bewerkt:
Hopen dat het je uiteindelijk ook lukt. Sommige mensen hebben minder geluk (maar da's niet altijd erg :9), maar zoals je ziet is het Maus ook geluk. Hopelijk werkt het voor jou ook!!! Je hebt alleen geen getuigen, toch?

edit: zie net dat je wel getuigen hebt. Gelukkig!!

ja anders krijg je helemaal niks zeiden ze, dus nu heb ik wel getuigen O-)
 
_O- die heb je tevoorschijn 'gefluxt'? :9
Tsja, kan wel zien wie hier de hersenen heeft en bij wie ze duideeeeeeelijk ontbreken

_O- ja je moet wat om je geld terug te krijgen :+ er zijn ook van die mensen die gewoon alles verzinnen, als ze bijv zelf ergens tegenaan gereden zijn ofzo gaan ze er hele verhalen van maken om iets terug te krijgen, dat is wel triest :') en daardoor doen ze natuurlijk ook zo moeilijk met al die eisen.
 
alle motoren worden gefluxt de laatste tijd :')

Hopen dat het inderdaad niet iets anders is :)

Ik ga mn olie en luchtfilter pas na Duitsland vervangen, zal je zien dat als ik het nu doe ik het verkeerd doe ofzo en daar stil sta :+

ja dat hoop ik ook. maar het liefst zou ik hetzelf doen. maar als het nog hopelijk garantie is en dan mogen zei het lkkr oplossen.
 
ja dat hoop ik ook. maar het liefst zou ik hetzelf doen. maar als het nog hopelijk garantie is en dan mogen zei het lkkr oplossen.

Hmmm da's mooi kut. Maar idd hopelijk garantie!
Was wel leuk he, van de week ff in Willemstad? Moeten we vaker doen!

Zit nu weer lekker op mn balkonnetje... scriptieeee!! Toch zijn er vervelendere dingen op deze manier.

Soms realiseer je je gewoon wat een heerlijk leventje je hebt. En daar word je blij van *O*
 
:W


ben bekend daar in de omgeving :] heb aantal vrienden wonen in die omgeving die ik al meer dan 15 jaar ken en heb zelf ook 4,5 jaar in enschede en een half jaar in hengelo ov gewoont
Dat had je inderdaad verteld. Vandaar dat ik afvroeg of al concrete plannen had om daarheen te gaan, of meer een soort wens :P

:W

zo gister dat psychologisch en veiligheids onderzoek gehad.
was wel pittig, veel wachten maar heb er wel ene goed gevoel over.
ze zeiden iig tijdens het rollenspel dat ze wel zagen dat ik er plezier in had, lijkt me wel een + punt.

helaas binnen 5 werkdagen pas uitslag dus ik hoop dat ze opschieten :P
Succes, hopelijk krijg je een goede uitslag!

_O- _O-

Naahhhh, dat zijn me wat te veel pagina's, sinds zondag ofzo :N
Als ik iets gemist heb, hoor ik het wel :)

... knip ...
 
Laatst bewerkt:
Waren jullie ook al in Willemstad :P

Ik kan zaterdag weer niet mee rijden :( moet om 1215 volleyballen.

's Avonds even. Ik moet eerlijk toegeven dat ik op het idee kwam door jullie (overdag toch?). Anders had ik wel ff gebeld ofc, maar jullie waren toen al langggg en breed weer weg..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan