[(ex)-Student/Sexy] Motorrijders Rotterdam en omgeving 41

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jas heeft meer voorkeur, maar het liefst allebei. Leer of textiel hangt af van je voorkeur en voor wat je het wil gaan gebruiken.


thanx,

in welke gevallen zou je eerder voor leer of textiel moeten gaan.
Leer lijkt me zoiezo cooler haha alleen ook duurder
 
zekersteweten.

Gister nog een motorhoes besteld, maar nu het volgende....


Na me vakantie en alle andere shit ben ik dus egt 'doekoeloos'.
Maar ik heb nog geen kleding.

Wat heeft meer prio? broek of jas? leer of textiel?
Textiel kan je normale kleren onder dragen. Als je dan ergens heen gaat is dat wel zo gemakkelijk.

Leer rijdt een stuk lekkerder vind ik :]

Persoonlijk rij ik nooit zonder broek en jas (of volpak) :)
 
Laatst bewerkt:
zekersteweten.

Gister nog een motorhoes besteld, maar nu het volgende....


Na me vakantie en alle andere shit ben ik dus egt 'doekoeloos'.
Maar ik heb nog geen kleding.

Wat heeft meer prio? broek of jas? leer of textiel?

Misschien heeft hier iemand tijdelijk een oud pak voor je te leen ofzo?
Dan kun je even sparen om in 1x iets goeds te kopen... best zonde om nu een textiel broek OF jas aan te schaffen (en dan dus ook risico te lopen, wanneer je maar 1 van de 2 draagt) terwijl je bijvoorbeeld liever doorspaart voor een leren pak..

Ik heb nog een textielpak liggen, maar dat zal je niet passen *D Mijn voorkeur gaat heel erg sterk uit naar leer. Ook in hartje zomer draag ik het. Veiligheid gaat voor alles!
 
Misschien heeft hier iemand tijdelijk een oud pak voor je te leen ofzo?
Dan kun je even sparen om in 1x iets goeds te kopen... best zonde om nu een textiel broek OF jas aan te schaffen (en dan dus ook risico te lopen, wanneer je maar 1 van de 2 draagt) terwijl je bijvoorbeeld liever doorspaart voor een leren pak..

Ik heb nog een textielpak liggen, maar dat zal je niet passen *D Mijn voorkeur gaat heel erg sterk uit naar leer. Ook in hartje zomer draag ik het. Veiligheid gaat voor alles!
Mijn pakken hangen nu ook doelloos in de kast, maar die ga je ook niet passen. Of je moet ze 100x te heet wassen ;)
 
Lekker kan ik hier ook nog een stel vrouwen uit elkaar gaan trekken. Wat is er toch allemaal aan de hand. Tijd van het jaar ofzo?
 
Textiel kan je normale kleren onder dragen. Als je dan ergens heen gaat is dat wel zo gemakkelijk.

Leer rijdt een stuk lekkerder vind ik :]

Persoonlijk rij ik nooit zonder broek en jas (of volpak) :)

Textiel: Hele jaar door te gebruiken, makkelijk voor woon-werkverkeer
Leer: Meer voor mooiweerrijders, zit beter beter tijdens het rijden

Zou persoonlijk ook iets doorsparen voor een leuk setje en houd aanbiedingen in de gaten :Y
 
Textiel: Hele jaar door te gebruiken, makkelijk voor woon-werkverkeer
Leer: Meer voor mooiweerrijders, zit beter beter tijdens het rijden

Zou persoonlijk ook iets doorsparen voor een leuk setje en houd aanbiedingen in de gaten :Y
Combi pak kopen, thermo erbij, kan je ook in de lente rijden en in de herfst.
 
Goede textiel pakken zijn waterdicht. Andere zijn voor een groot deel waterdicht :P

Leer is inderdaad wel mooier en zit beter.

Koop anders de witte versie (helemaal rechts) van dit pak:

IXON_Raceoverall_4ce2aa079b235.jpg

:+
 
Laatst bewerkt:
Jayyy, ik heb een volledig alpinestar pak, en ik rij alsnog 95 % van de gevallen in mijn spijkerbroek, met een tshirt aan en een leren jas.

Dus uit mijn ervaring, zou ik gewoon goedkope shit nemen / of een goede leren jas kopen.
 
Combi pak kopen, thermo erbij, kan je ook in de lente rijden en in de herfst.

:Y Ik rijd het hele jaar door in mijn leren pak.
In de zomer valt het mee met de hitte, want het is een zomerpak (dus geperforeerd op de borst). In de winter draag ik thermo, en zo colletje met voor en achter een stuk fleece eraan om je rug en borst (op de plek van de perforaties dus) warm te houden. Werkt prima!!
Zeker voor mannen, zijn er leuke aanbiedingen qua leren pakken.

Voor vrouwen iets minder helaas :(


Jayyy, ik heb een volledig alpinestar pak, en ik rij alsnog 95 % van de gevallen in mijn spijkerbroek, met een tshirt aan en een leren jas.

Dus uit mijn ervaring, zou ik gewoon goedkope shit nemen / of een goede leren jas kopen.

Het ligt een beetje aan je eigen instelling ook, Jay. Ga je altijd voor extra veilig, of geloof je het wel?? Tis zonde om heel veel geld uit te geven aan een leren pak, als je 't toch niet gaat dragen zoals Ch4iba aangeeft. Ik zou echter never nooit niet in mijn spijkerbroek rijden, dus voor mij was het een goede investering.
 
Laatst bewerkt:
thanx,

in welke gevallen zou je eerder voor leer of textiel moeten gaan.
Leer lijkt me zoiezo cooler haha alleen ook duurder


Leer beschermt beter :Y , textiel kan je ook met regen aan , en zou zo ie zo voor een volledig pak gaan :Y aangezien dat als je ook maar met 30 op je plaat gaat

je spijkerbroek halen ze draadje voor draadje met een pincet uit je huid '(

maar ik ga ff douche ( ben zwart van het schuren en veilen aan mn kroonplaat ) en dan naar mn werk :W
 
:Y Ik rijd het hele jaar door in mijn leren pak.
In de zomer valt het mee met de hitte, want het is een zomerpak (dus geperforeerd op de borst). In de winter draag ik thermo, en zo colletje met voor en achter een stuk fleece eraan om je rug en borst (op de plek van de perforaties dus) warm te houden. Werkt prima!!
Zeker voor mannen, zijn er leuke aanbiedingen qua leren pakken.

Voor vrouwen iets minder helaas :(
Koop je toch een mannenpak? En als het niet past aan de voorkant, knip je er gewoon 2 gaten in :+
 
Jayyy, ik heb een volledig alpinestar pak, en ik rij alsnog 95 % van de gevallen in mijn spijkerbroek, met een tshirt aan en een leren jas.

Dus uit mijn ervaring, zou ik gewoon goedkope shit nemen / of een goede leren jas kopen.

niet lullen :+
Koop anders zo'n ixon pak. Die zijn goed vooral die wit zwarte *D
 
Koop je toch een mannenpak? En als het niet past aan de voorkant, knip je er gewoon 2 gaten in :+

Lol _O-

Mannenpakken werkt idd niet altijd. Als t al niet raar zit dan had ik moeite met ademhalen :+ gaten is wel lekker voor in de zomer! Lekker doorwaaien :')
 
Koop je toch een mannenpak? En als het niet past aan de voorkant, knip je er gewoon 2 gaten in :+

Als het nodig is he. Vaak is dat niet het geval.

EDIT om clash te voorkomen; als iemand zich aangesproken voelt... ik bedoel hier verder niets mee
 
Laatst bewerkt:
thanx all,

mijn voorkeur ging wel uit naar leer, maar ga denk ik toch eerst voor een jas.

ff kijken of ik er een voor een goeie prijs kan scoren ergens.
Ff me chick vragen of ze wat kan sponsoren. hahaha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan