[(ex)-Student/Sexy] Motorrijders Rotterdam en omgeving 41

Status
Niet open voor verdere reacties.
thanx all,

mijn voorkeur ging wel uit naar leer, maar ga denk ik toch eerst voor een jas.

ff kijken of ik er een voor een goeie prijs kan scoren ergens.
Ff me chick vragen of ze wat kan sponsoren. hahaha

zo'n Ixon pak is ook 350 ofzo
 
thanx all,

mijn voorkeur ging wel uit naar leer, maar ga denk ik toch eerst voor een jas.

ff kijken of ik er een voor een goeie prijs kan scoren ergens.
Ff me chick vragen of ze wat kan sponsoren. hahaha

Kijk ook es in spaanse polder tegenover motoport. Zit motorkleding outlet. Daar heb ik mijn pakkie ook vandaan :) vaak leuke prijzen, alleen is t op is op daar. Je kan altijd ff kijken!
 
's Avonds even. Ik moet eerlijk toegeven dat ik op het idee kwam door jullie (overdag toch?). Anders had ik wel ff gebeld ofc, maar jullie waren toen al langggg en breed weer weg..

aah zo :) ja wij waren overdag

Ben ook net weer thuis, ff mooi stuk gefietst, in het bos gewandeld met mn fototoestel, alleen zo jammer dat die vogels nooit willen blijven zitten :+ mja toch zijn er wel een paar gelukt.

549790_336469469743881_100001424936148_960393_420689213_n.jpg

541488_336469886410506_100001424936148_960402_527135608_n.jpg

522771_336469636410531_100001424936148_960397_1904836982_n.jpg


Stond nog met mn poot in een kuil... en dat was niet droog :') dag mooi schoentje, helemaal onder de drap en stinken :o
 
Laatst bewerkt:
aah zo :) ja wij waren overdag

Ben ook net weer thuis, ff mooi stuk gefietst, in het bos gewandeld met mn fototoestel, alleen zo jammer dat die vogels nooit willen blijven zitten :+ mja toch zijn er wel een paar gelukt.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Stond nog met mn poot in een kuil... en dat was niet droog :') dag mooi schoentje, helemaal onder de drap en stinken :o


Edit; godver dikke vingers :+

Anyway, kannetjes aaaaaaawh ! Cute ^_^

Edit2; fck auto correct, ik bedoelde lammetjes :(
 
Laatst bewerkt:
aah zo :) ja wij waren overdag

Ben ook net weer thuis, ff mooi stuk gefietst, in het bos gewandeld met mn fototoestel, alleen zo jammer dat die vogels nooit willen blijven zitten :+ mja toch zijn er wel een paar gelukt.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Stond nog met mn poot in een kuil... en dat was niet droog :') dag mooi schoentje, helemaal onder de drap en stinken :o

Dit doet me aan gister of van de week denken. Mauz is ondergescheten door een rijger ofzo. Zijn arm en motor waren rijkelijk besproeid met vogel schijt.

GIEREN _O-
 
aah zo :) ja wij waren overdag

Ben ook net weer thuis, ff mooi stuk gefietst, in het bos gewandeld met mn fototoestel, alleen zo jammer dat die vogels nooit willen blijven zitten :+ mja toch zijn er wel een paar gelukt.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Stond nog met mn poot in een kuil... en dat was niet droog :') dag mooi schoentje, helemaal onder de drap en stinken :o
Daar is het nu wel lekker weer voor, leuke foto's :)
 
Koop je toch een mannenpak? En als het niet past aan de voorkant, knip je er gewoon 2 gaten in :+


Lol _O-

Mannenpakken werkt idd niet altijd. Als t al niet raar zit dan had ik moeite met ademhalen :+ gaten is wel lekker voor in de zomer! Lekker doorwaaien :')

Mannenpakken slobberden bij mij heel erg. Veel te groot dus! En de pasvorm is idd een beetje raar dan. Geen fijn gevoel!!


En wat die gaten aan de voorkant betreft, Jaapioooo.. ik wou mn tieten toch nog echt ff wat langer houden. Heb ze nog nodig snap je ;-)


aah zo :) ja wij waren overdag

Ben ook net weer thuis, ff mooi stuk gefietst, in het bos gewandeld met mn fototoestel, alleen zo jammer dat die vogels nooit willen blijven zitten :+ mja toch zijn er wel een paar gelukt.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Stond nog met mn poot in een kuil... en dat was niet droog :') dag mooi schoentje, helemaal onder de drap en stinken :o


Mooie foto's en leuk om te doen met dit mooie weer! Ik blijf nog een uurtje op mn balkonnetje vragenlijsten zitten invoeren, en dan ga ik richting werk..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan