GSXF-topic: Veluwe, Posbank en Vleesch

Mooi! Kennen we misschien "carpoolen" ;)

Indien geen regen ben ik er ook gewoon bij (klein buitje ook niet erg)
Carpoolen? Gelijk op rijden bedoel je toch he?

Wat heb jij dan het liefst? Dat ik een omwegje maak en langs jou passeer voor die kroonplaat, of een half uurtje eerder op de verzamelplaats? Zelf zit ik er niks mee in om langs jou te komen he, kunnen we verder gelijk oprijden natuurlijk :]
 
Wat jij het fijnste vind! Mij persoonlijk maakt het niks uit. Zal toch niet meteen de kroonplaat overzetten die dag :)
 
Laatst bewerkt:
Wat jij het fijnste vind! Mij persoonlijk maakt het niks uit. Zal toch niet meteen de kroonplaat overzetten die dag :)
Wil gerust wel een ommetje maken. We zien nog wel. hebben nog een weekje tegen dan.

Heb inmiddels ook mijn kroonplaat op gelijkaardige wijze bijgewerkt. Ditmaal amper stof in de verf, maar enkele dagen erna is op bepaalde plaatsen da lak een beetje beginnen barsten. Ligt misschien aan de lak zelf, want de lak die ik op mijn kroonplaat gebruikt heb, was bijna de helft goedkoper. Tja, goedkoop is niet altijd beterkoop B|
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals het er nu naaruit ziet zal ik de tour 1 of 2 weken moeten opschuiven, ik heb nu al ruim een week niet meer met de motor gereden ivm dat gezeik rond mijn voorband. -O-
Er is nu een nieuwe besteld maar die kan pas na het weekeind eronder gelegd worden omdat de motorzaak gesloten is vanwege vakantie. ;(
 
Zoals het er nu naaruit ziet zal ik de tour 1 of 2 weken moeten opschuiven, ik heb nu al ruim een week niet meer met de motor gereden ivm dat gezeik rond mijn voorband. -O-
Er is nu een nieuwe besteld maar die kan pas na het weekeind eronder gelegd worden omdat de motorzaak gesloten is vanwege vakantie. ;(
Dat is balen B|
Nu heb ik wat deze maand betreft wel geluk. Ben 19 en 26 ook vrij, en vermits ik boven mijn contractuele uren zit kan ik extra opdrachten weigeren.

Al zou voor mij de 26ste het best uitkomen.
 
Zoals het er nu naaruit ziet zal ik de tour 1 of 2 weken moeten opschuiven, ik heb nu al ruim een week niet meer met de motor gereden ivm dat gezeik rond mijn voorband. -O-
Er is nu een nieuwe besteld maar die kan pas na het weekeind eronder gelegd worden omdat de motorzaak gesloten is vanwege vakantie. ;(

Je kan hem er ook zelf onder leggen he? :P
 
Laatst bewerkt:
Zoals het er nu naaruit ziet zal ik de tour 1 of 2 weken moeten opschuiven, ik heb nu al ruim een week niet meer met de motor gereden ivm dat gezeik rond mijn voorband. -O-
Er is nu een nieuwe besteld maar die kan pas na het weekeind eronder gelegd worden omdat de motorzaak gesloten is vanwege vakantie. ;(
De band is dus al besteld? Jammer, anders had je hem via internet kunnen bestellen, had je die binnen enkele dagen. Had dan wel iets vroeger willen komen, en die band er voor je opleggen, op een klein half uurtje is dat gefikst. Uitbalanceren kan je desgewenst later nog laten doen dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het de 19e is rijd ik ook even mee, toch een thuis wedstrijd, de 26 ben ik op vakantie die dan kan ik niet.
 
Heb je nog zolang geduld dkp voor het stuurtje? of zal ik anders een langs komen fietsen voor die tijd?
Voor het stuurtje wel - voor het ritje minder, maar gezien de omstandigheden ...
Je laat maar weten wet jij het liefste hebt ;)

Maar als ge het niet kunt laten om eens langs te komen, mag altijd, je bent steeds welkom :Y :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer dat het zondag niet doorgaat, heb zin in een ritje.
Dan ga ik maar naar de Eifel.

De 26ste ovb voor mij.
 
Nee, 26 aug. ben ik jarig...
Gaat niet lukken een huis vol visite en dan weg zijn.
 
Haha, zou kunnen, 8 km boven Apeldoorn ligt Vaassen. Is bijna op de route.
Route is wel zeer mooi trouwens. ik heb hier een uitgebreidere versie van. die gaat via de ijssel tm Hattem, en vanaf daar binnendoor weer terug naar apeldoorn.
 
Voor het stuurtje wel - voor het ritje minder, maar gezien de omstandigheden ...
Je laat maar weten wet jij het liefste hebt ;)

Maar als ge het niet kunt laten om eens langs te komen, mag altijd, je bent steeds welkom :Y :]

mits een beetje goed weer kom ik volgende week een zondag misschien wel even het buurland in gereden!
 
mits een beetje goed weer kom ik volgende week een zondag misschien wel even het buurland in gereden!
Je laat het maar weten waneer :Y Als je in de buurt bent, altijd welkom :Y

Tienen is gemakkelijker herkenbaar, als je merk dat de beschaving ophoudt, dan ben je er bijna :X

Moest je dan kunnen en/of willen langskomen, PB ik je mijn exacte adres wel even. (En gsm nummer, want als ik in mijn tuin of garage bezig ben hoor ik de bel niet he :+

Edit: bedoel je met 'een zondag', specifiek zondag de 19de? Dan ben ik niet thuis, zit ik in de ardennen, met mijn F'je uiteraard, tenminste, als ik daarentegen mijn vorkkeerringen en balhoofdlagers vervangen heb gekregen.

Of als je met 'een zondag' woensdag de 15de bedoelt, dan ben ik wel thuis, is hier een feestdag (weet wel niet welke, maar da maakt ni uit he)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan