Dikke plus RM Motortechniek (Rhenen)

joh, de beste man is gewoon enthousiast over z'n nieuwe zaak en in een goede bui.

natuurlijk gelijk weer B| B| hier die denken dat ie altijd gratis spullen weggeeft...

ik zou zeggen; door deze actie is er alvast 1 die daar altijd gaat komen voor z'n onderhoud
dus "investering" is er allang uit! :Y

*en het zal er vast niet bij 1 blijven*





dit topic gaat er niet over dat het gratis is, maar dat je er goede klantenservice krijgt
en er met hart en een beetje menselijkheid gesleuteld wordt.


niets mis mee. :N :W
 
De naamsbekendheid en exposure die hij genereert met 8 minuten werk is vele malen groter als die 15 euro die hij bv had gerekend.
Daarbij zal hij die werkzaamheden in de tijd hebben gedaan dat hij een praatje maakte met de ts.
Dus nu gebeurde er nog wat tijdens t ouwehoeren.
En waarschijnlijk zal hij als beginnend(?) ondernemer nog niet een urenvulling van 100% hebben,en als kleine ondernemer zonder personeel zul je wel vaker overdag productieve tijd moeten spenderen aan klantenbinding welke 'savonds ingehaald wordt, maar zichzelf op de lange termijn uitbetaald.

Al met al een goeie actie en reclame. :Y
 
Ook ik ben zeer tevreden over de service van rm motortechniek!

stond met pech bij zijn motorzaak op een maandag, alleen was hij dicht. Na een belletje is hij op zn vrije dag naar de zaak gekomen en heeft hij me kosteloos geholpen👍👍
 
Ook ik ben zeer tevreden over de service van rm motortechniek!

stond met pech bij zijn motorzaak op een maandag, alleen was hij dicht. Na een belletje is hij op zn vrije dag naar de zaak gekomen en heeft hij me kosteloos geholpen👍👍
Komt wel heel dichtbij nu..... het is nu ook maandag
 
Ook ik ben zeer tevreden over de service van rm motortechniek!

stond met pech bij zijn motorzaak op een maandag, alleen was hij dicht. Na een belletje is hij op zn vrije dag naar de zaak gekomen en heeft hij me kosteloos geholpen👍👍
Je hebt je geregistreerd en met je eerste post een zes jaar oud topic geresurrect :o

MAAR... Het was om een blijkbaar nog steeds goeie kerel een veer in z'n reet te steken, dus dat lijkt me een gevalletje goed doel *O* Er zijn niet zo veel mensen die moeite doen om een compliment te kunnen geven :t
 
Ook ik ben zeer tevreden over de service van rm motortechniek!

stond met pech bij zijn motorzaak op een maandag, alleen was hij dicht. Na een belletje is hij op zn vrije dag naar de zaak gekomen en heeft hij me kosteloos geholpen👍👍
En hij heeft je niet eens (geheel gratis) gevraagd om op social media reclame te maken? :+

Dat is vreemd. Dat doe ik namelijk wel altijd.... :+
 
Ook ik ben super tevreden met deze garage!
Ik laat hier altijd mijn onderhoud doen en tevens word je hier altijd vriendelijk geholpen.
 
Laatst bewerkt:
Of er hier de waarheid wordt gesproken is altijd de vraag............??
Als ik aan mijn duim zuig, heb ik ook veel prachtige aanbevelingen.
Mss is Thomster wel een heel erg goed vriendje van RM. Kan jij voor mij op MF........?

Met een eerste (en enige) post gelijk een heel oud onderwerp weer op gang brengen, geeft niet de geloofwaardigheid van een vaste bezoeker van MF. Gevalletje van een dealer-naam weer eens onder de aandacht (laten) brengen. Dat is Thomster iig wel goed gelukt!

De inhoud van genoemde post is..... :? :?
 
Laatst bewerkt:
Of het alleen onder de aandacht brengen is weet ik niet. Ik heb er nieuwe banden onder laten leggen, goed advies gekregen en een nette prijs. Daarna bij revisie van achter remklauw goede hulp gehad toen ik er niet helemaal uit kwam.

Hij heeft mij niet om reclame gevraagd en is geen heel erg goed vriendje, sterker nog tot pak hem beet een half jaar geleden kende ik RM motortechniek niet eens.

Groet, Rob
 
Wat boeit dat nou...

D'r zijn altijd mensen die met zo veel Conspiracy Theories rondlopen dat ze op staat meer achter zich kijken dan voor en daardoor onder een bus lopen...

Als je het allemaal niet gelooft ga je er lekker heen... dat was ik ook van plan, als lekker ritje en als kennismaking...
Te ver voor mij om vaste klant te worden, maar een band mag hij en passant omleggen hoor
 
Laatst bewerkt:
Op mijn (race)fietsvakantie (geen motor) vanuit de bollenstreek ben ik o.a. langs Rhenen gekomen langs RM motorfietsen. Hier mocht ik mijn bidons vullen en heb ik nog een tijdje staan praten over soorten olie. Eindelijk een motorzaak waar de eigenaar echt zinnige dingen vertelde. Maak het wel eens anders mee.
Vandaag dan ook maar eens wat olie bij RM bestellen want Wie goed doet, goed ontmoet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan