MF Gooi en Vechtstreek deel ** 118 ** Spring es uit de band

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trialen, rally's en af en toe een beetje rondtoeren met m'n tweetakkie. Kan m'n motor-ei wel kwijt hoor. 8-)

Ben het ff wat rustiger aan, aant doen. Dan is dat achterlijk dure racen wel het eerste wat het veld ruimt. :Y

Ik snap het. Het is idd duur zat :X . Maar lijkt me nog steeds gaaf om een keer een dagje samen te knallen :]
 
Nou, hout is niet gelukt...nergens meer losse rabatdelen te krijgen, alleen hele pakken. En die willen we niet :N Misschien eens op MP kijken.

Vodafone: ik ben me niet bewust van problemen die ik ondervind :+ Lekker stil, dat dan weer wel, m'n zus zei dat ik inderdaad niet bereikbaar was _O-
 
Ach... eigenlijk niets bijzonder, intro van die scootahs.... maar 't is meer even de mogelijkheid om met een aantal bekenden bij te praten. ;)
Scootah's???? Oke, je hebt mensen die daar mee rijden, maar of ik me daar in wil mengen???? Misschien dat ik er even naar toe rijd om de bandjes van F&S schoon te rijden, maar een scootah première heb ik niks mee. :N
 
Ook weer present. :W

Ben ondertussen weer bijna mens en kan vast voedsel weer binnenhouden. Squadron mascotte mee naar huis genomen voor het weekend, dus ook nog eens twee uur met een papegaai naast me in de auto gezeten... :')
 
Ik ben er ook weer :) :W
Ik ben er 1 dagje niet en gelijk lullen jullie het vorige deel vol :O


@iedereen die ik moet feliciteren met iets, gefeliciteerd :+
@FNS, Zonde van de krassen! Ik polijst professioneel auto's voor me hobby, ik wil er wel eens naar kijken als je dat wilt :)
 
Oef, begon gelukkig net op tijd te regenen :+


@ Detox: Cool scooteren man :')

Held...ook met die paar druppels kun je maaien hoor :Z

Hier een twijfelende kerel die net z'n motorpak stond aan te trekken toen het begon te druppelen. Maar, de bikkel...hij is toch op z'n motor gestapt om scootâhs te gaan bekijken :P

@Bart, lief aanbod, maar Detox is vanmiddag zelf in de weer geweest en heeft de schade nagenoeg weg kunnen poetsen *O* Viel me alles mee, want het waren echt behoorlijk lelijke krassen.

Edit: ik zal niet de hele foto hier neerzetten, maar alleen de link. Dit was zoals het eruit zag: http://i238.photobucket.com/albums/ff299/fastnsweet/Schadeauto.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier een twijfelende kerel die net z'n motorpak stond aan te trekken toen het begon te druppelen. Maar, de bikkel...hij is toch op z'n motor gestapt om scootâhs te gaan bekijken :P


Edit: ik zal niet de hele foto hier neerzetten, maar alleen de link. Dit was zoals het eruit zag: http://i238.photobucket.com/albums/ff299/fastnsweet/Schadeauto.jpg


1. ... dat kwam omdat er hier watje werd geroepen... :+
(nee.... 't is een kwestie van elkaar overhalen oid...)

2. wow.... da's best fiks zeg. :o
Fijn dat het toch eruit is gepoetst. Kan me voorstellen dat je daar redelijk de balen in had toen je het zag. :Y
 
Present! :W

@X; Je keek vanochtend om 08.55 uur ook niet echt héél erg wakker uit je doppen 8-)
8-) was ook nog niet wakker, te vroeg ;)








@ Bartezz.... jij kunt goed poetsen?
Ik zoek iemand / bedrijf om mijn bus, zwart, een keer netjes te doen..
 
Ook weer gevonden :W Druktemakers, moet helemaal bijlezen enzo :')

Scooters, gras, krassen, plastic, zieken, papagaaien, tijdsverschil, racen en nog n boel meer...owh en gevonden sleuteltje *O*
 
@ Xtra,

Lijkt me een leuke klus ;) :)
als ik hem een keer in het echt zie, kan ik je beter advies geven over wat mogelijk is ;) :)
als je wilt geef ik je wat referentie foto's :)
 
@ DD;met een goede fik smelt het wel goed aan elkaar :9 (aldus, meneer de brandweerman :+ )

Thanx voor het oppassen op Atlas tijdens de oordopaanmeetsessie bij Alpine!

PS... kaarten besteld :Y
Ik kon niet zien of ze op voorraad waren of niet.
Als ze binnenkomen geef ik je een seintje. *D
Ik ben benieuwd.... *O*

Plexat... bedankt voor het linkje wat je een paar weken geleden gaf.
Het zijn die kaarten ook geworden. :Y


WB... toch nog even zoeken? Zonde om zoiets kwijt te raken, maar 't kan inderdaad snel gebeuren. -O-

PS... data hier rond *O* *O* *O* *O*


Graag gedaan hoor :Y
en jij bedankt voor de kaarten! ;)

Vanochtend lekker doorgereden naar HyperPro om m'n vering af te laten stellen,
duurde 2 uur voordat ik eindelijk geholpen werd, maar betalende klanten gingen voor...
ondertussen heerlijk in de zon een boek gelezen, dus mij hoor je niet klagen ;)

daarna lekker via de lekdijk gereden richting Utrecht, onderweg nog even de VRO cursus in de praktijk toegepast, Jeroen 1 - Konijn 0 -O-
Bij motozoom Utrecht 2 knipperlichten gekocht, omdat ze daar er maar 2 hadden... A'dam had er ook maar 2 :') dus daarna naar A'dam geweest om die op te halen. Dit weekend maar lekker even de nieuwe knipperlichten erop monteren :Y

Top dagje om te rijden zeg! :] pas toen ik amsterdam was begon het te druppen *O*

@s5 en DD, have fun morgen :Y
 
Laatst bewerkt:
Vodafone.......

Heb vandaag vijf (!!!) keer hetzelfde sms-je ontvangen van MZN
en net gaat hier tot drie keer toe de huistelefoon, op de weergave het
nummer van mijn moeder, ik neem op, krijg ik een wildvreemde gozer aan de lijn :')

"Wie hebbik nou weer?? Heb jij ook Vodafone? G*dverd*mme, krijg elke
keer andere mensen aan de lijn, WAT een t*r*ngzooi, ik ga het nog ff
een keer proberen hoor!!!"

't Is dat de slogan "Connecting People" al bezet is _O- :') :')

Klussmurfjes: Goed bezig!! *O* *O*
:+
Overigens heb ik helemaal geen problemen nog gehad met Vodafone, kan nog steeds bellen, gebeld worden en geen gekke telefoontjes ontvangen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan