Triumph Speed Triple topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
dag allemaal, ik heb op dit moment een street triple r maar overweeg hem plaats te laten maken voor een 2008/2010 speed triple. Iemand hier van rond de 1.65m die een speed 2008/2010 rijdt? Ben zelf welliswaar 1.90 maar mn vrouw wil er af en toe ook op kunnen rijden. Dat lukt op de street r wel, maar of dat op de nog hogere speed ook lukt? Tuurlijk, weet ik, probeer het eens zou je zeggen. maar toch ook even vragen hier.


Als je binnenkort eens tijd hebt, kunnen we even een uurtje of 2, 3 van fiets ruilen.

Van het weekend misschien?
 
Moguh
je zou maar terug komen als verzopen konijn na je leven als motorrijder :P[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


hahaha! je komt ook nooit van die klote motorfietsen af...


Best mooi voor een Duitser...
full

:P


ach ja, sommigen worden vroeg oud...


dag allemaal, ik heb op dit moment een street triple r maar overweeg hem plaats te laten maken voor een 2008/2010 speed triple. Iemand hier van rond de 1.65m die een speed 2008/2010 rijdt? Ben zelf welliswaar 1.90 maar mn vrouw wil er af en toe ook op kunnen rijden. Dat lukt op de street r wel, maar of dat op de nog hogere speed ook lukt? Tuurlijk, weet ik, probeer het eens zou je zeggen. maar toch ook even vragen hier.


ik ben 1.72 en heb korte beentjes en val wel eens stilstaand om...
er zijn wel verlagingssetjes te koop, maar dan wordt de grondspeling ook minder


hmm...zat vast na te denken over mn winterproject :X

zwarte vorkpoten heeft toch ook wel wat

leuk dat lightroom :)

weer genoeg te doen!
 
ik ben 1.72 en heb korte beentjes en val wel eens stilstaand om...
er zijn wel verlagingssetjes te koop, maar dan wordt de grondspeling ook minder

_O-

Het gaat om vertrouwen... teentjes is voldoende :Y

full

Ohja, je moet eigenlijk ook de jiffy nog kunnen in, en uitklappen. :+
 
het gaat zeker om vertrouwen! mijn vriendin kon niet met haar hele voet op de grond komen, maar allen met de tenen..
had echt geen vertrouwen in de motor en zeker niet bij een stoplicht..
alles aan laten passen bij hyperpro, geloof een cm of 4 lager gezet..
resultaat, veel meer vertrouwen in de motor en zeker bij het stilstaan!
dus wordt ook eerder gebruikt ipv 1x pj |(
 
het gaat zeker om vertrouwen! mijn vriendin kon niet met haar hele voet op de grond komen, maar allen met de tenen..
had echt geen vertrouwen in de motor en zeker niet bij een stoplicht..
alles aan laten passen bij hyperpro, geloof een cm of 4 lager gezet..
resultaat, veel meer vertrouwen in de motor en zeker bij het stilstaan!
dus wordt ook eerder gebruikt ipv 1x pj |(

True, maar het is een kwestie van gewenning, mijn vriendin is begonnen op een CBR400, overgestapt naar een Hornet600 en rijdt nu op een Street Triple R, elke keer een stukje hoger en met die laatste is het ook teentjes werk.

Alleen achteruit lopen op de motor is lastig.

Maar wat zeker helpt, al is die van Hiero wat overdreven, zijn schoenen met verhoogde zolen. :Y
 
ahhh, nonchalance dus


ja, maar jij, met lange benen, hebt er geen last van


Mijn advies.

laarsjes met naaldhakken
278258_b.jpg


hahaha!


het gaat zeker om vertrouwen! mijn vriendin kon niet met haar hele voet op de grond komen, maar allen met de tenen..
had echt geen vertrouwen in de motor en zeker niet bij een stoplicht..
alles aan laten passen bij hyperpro, geloof een cm of 4 lager gezet..
resultaat, veel meer vertrouwen in de motor en zeker bij het stilstaan!
dus wordt ook eerder gebruikt ipv 1x pj |(


zoals ik al zei wordt de grondspeling dan ook minder, en nou komen er al teveel onderdelen aan de grond
 
Beste,

Misschien weten jullie dit.

Ik heb een LeoVince Gp demper op mijn Speed gemonteerd. Ging een beetje moeilijk omdat deze eigelijk van een Yamaha R1 is maar het is toch gelukt(lassen en braaien).

Er zit een E-keur op en er is een DB-killer aanwezig, echter maakt deze demper meer geluid als mijn Arrows set. okmooi!!

Nu is mijn vraag, mag ik de Db killer nog wat meer afdichten of kom ik dan motorisch in de problemen ivm de tegendruk in de demper?

Het is nl wel een hele korte demper maar wel erg mooi.

Ik zal even proberen om een foto te posten.

Mark.
 
Dat fototje plaatsen zou ik maar snel doen als ik jou was ;) maar met je uitlaat kan ik je niet helpen :N
Kan je niet gewoon een nieuwe killer maken met extra demping, of de orginele killer heel netjes aanpassen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan