Triumph Speed Triple topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W vandaag op de motor naar werk... pfft wat een regen zeg niet normaal. Alles stond vast en dan is een motor toch wel extra leuk :P
 
Zou dit ook met een Speed gaan?

Offroad met een Street triple

Schermafbeelding%202012-04-07%20om%2011.13.13.png


Filmpje
 
)
Nieuw deel,
mooi!

even een ploatje nu hij eindelijk een beetje vorm begint te krijgen:

full


hele zaterdag druk geweest.
En als je dan bedenkt wat ik gedaan heb.. (zit uren werk in de nieuwe knippers, vooral achter :(

heeel klein blokje om gedaan zaterdag,
zit met smart te wachten op wat beter weer.
 
)
Nieuw deel,
mooi!

even een ploatje nu hij eindelijk een beetje vorm begint te krijgen:

[afbeelding]

hele zaterdag druk geweest.
En als je dan bedenkt wat ik gedaan heb.. (zit uren werk in de nieuwe knippers, vooral achter :(

heeel klein blokje om gedaan zaterdag,
zit met smart te wachten op wat beter weer.

Mooi werk, ziet er goed uit.

Het weer zaterdag vond ik nog wel meevallen. Ik heb zaterdag een rit gedaan van 230 km. Het was koud maar op een buitje van 5 minuten na is het de hele dag droog geweest.
 
)
Nieuw deel,
mooi!

even een ploatje nu hij eindelijk een beetje vorm begint te krijgen:

[afbeelding]

hele zaterdag druk geweest.
En als je dan bedenkt wat ik gedaan heb.. (zit uren werk in de nieuwe knippers, vooral achter :(

heeel klein blokje om gedaan zaterdag,
zit met smart te wachten op wat beter weer.

Mooi ding man :) ik ben bij motor centrum roosendaal waar zn mn veren monteren van hyperpro :) egt een mooi ding die zwarte shock hoop dat het lekker veert :o
Al is dit geen weer Om eens lekker wat lijnen aan te snijden :s hopen dat t beter word
 
Mooi ding man :) ik ben bij motor centrum roosendaal waar zn mn veren monteren van hyperpro :) egt een mooi ding die zwarte shock hoop dat het lekker veert :o
Al is dit geen weer Om eens lekker wat lijnen aan te snijden :s hopen dat t beter word

zow dat zal dalijk een hele vooruitgang zijn ..... :9~

Maakt voor jou dalijk niet uit of het mooi weer is of regent ... jij gaat een grote smile op je gezicht richting huis *O*
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding man :) ik ben bij motor centrum roosendaal waar zn mn veren monteren van hyperpro :) egt een mooi ding die zwarte shock hoop dat het lekker veert :o
Al is dit geen weer Om eens lekker wat lijnen aan te snijden :s hopen dat t beter word

Vorige week bij Hyperpro geweest. Dit weekend alleen even wezen spelen bij op-en afritten, maar je voelt het wel zeg! Erg rustig en geen gehobbel. })
Bij mij zijn de voorpoten nog 1 cm doorgestoken, dat zal ook wel een verschil maken.
Veel Plezier straks! :]
 
Nou dat valt dan vies tegen heel de moto uit elkaar verkeerde veren heeft die man van hyperpro 2001 opgeschreven ipv 2009 en da pas nie natuurlijk sta je dan motor uit elkaar in roosendaal volgende week nieuwe poging dit was niet de eerste keer voor foutleveringen van hyperpro zeiden die mannen :s
van die motorzaak kunnen ze er ook niks aan doen dat hij niet past en die baalden er Ook van
 
Nou dat valt dan vies tegen heel de moto uit elkaar verkeerde veren heeft die man van hyperpro 2001 opgeschreven ipv 2009 en da pas nie natuurlijk sta je dan motor uit elkaar in roosendaal volgende week nieuwe poging dit was niet de eerste keer voor foutleveringen van hyperpro zeiden die mannen :s
van die motorzaak kunnen ze er ook niks aan doen dat hij niet past en die baalden er Ook van


shit balen man !

Maar denk maar zo ... goed werk heeft tijd nodig :Y
 
Maar proper van achteren nemen zit er niet bij. De pokke wat een enorm scherm erachter zeg :r

Te lelijk voor woorden, direct eraf halen zoiets...
 
Nou dat valt dan vies tegen heel de moto uit elkaar verkeerde veren heeft die man van hyperpro 2001 opgeschreven ipv 2009 en da pas nie natuurlijk sta je dan motor uit elkaar in roosendaal volgende week nieuwe poging dit was niet de eerste keer voor foutleveringen van hyperpro zeiden die mannen :s
van die motorzaak kunnen ze er ook niks aan doen dat hij niet past en die baalden er Ook van

das ook klote zeg, denk je een lekkere nieuwe setting te hebben na zo'n dag, moet je nog langer wachten. gelukkig is het weer niet optimaal laten we dan maar zeggen.

maar waarom bij de motorzaak en niet bij Hyperpro zelf laten vervangen eigenlijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan