Triumph Speed Triple topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een fluoriserende rugzak, die was bijna net zo zwart als mijn pak idd :X

Onder mijn pak ben ik droog gebleven -O- had op een gegeven moment alleen natte handen van het water wat de handschoen in liep :')
Ik merk dat de stroom water zich ook onder mijn aars verzameld.... en daar lekte het dus op een gegeven moment ook door :o

Rugzak is al zwart, maar de zandspetters zijn goed zichtbaar :X ach ja...
 
op deze :)
490df772.jpg


sjit weer niet 1e :(
 
Laatst bewerkt:
hoe rijd dat???

had die ook wel ff willen testen :) had geen tijd meer :(

Ik vond het verrassend goed en makkelijk rijden. Je merkt niet dat je met 340 kg onderweg bent (positief) en het wil best de bocht om, alleen beetje weinig grondspeling :X Ding is erg comfortabel en gaat heel hard van z'n plek (160nm koppel :+ )

Ik kwam er in elk geval met een big smile weer vanaf *D
 
zijn er nog mannen die hun 1050 hebben laten afstellen?
Triple T??

veel winst?

staat er een geschikte Tune op Tune ECU?
wil er een andere (betere) map in laden.
 
zijn er nog mannen die hun 1050 hebben laten afstellen?
Triple T??

veel winst?

staat er een geschikte Tune op Tune ECU?
wil er een andere (betere) map in laden.
Ik ga deze zaterdag de mijne bij Verdeyen in Tielt-Winge (B) laten afstellen op mijn HP Corse. Voor 180 euri ben je niet slecht af lijkt me, dan is het ook mee goed gedaan. Hij werkt tegenwoordig met Tune ECU.

Op een Speed Triple met een low boy arrow wint hij 13 paarden op de krukas.
 
Ik ga deze zaterdag de mijne bij Verdeyen in Tielt-Winge (B) laten afstellen op mijn HP Corse. Voor 180 euri ben je niet slecht af lijkt me, dan is het ook mee goed gedaan. Hij werkt tegenwoordig met Tune ECU.

Op een Speed Triple met een low boy arrow wint hij 13 paarden op de krukas.

Dat is niet verkeerd!
 
Zo,

het eerste dagje op circuit met de nieuwe Speed zit er op :N :}
Ik had nog even getwijfeld of ik het wel zou doen. Ik had namelijk nog maar een goede 600 km gereden met de nieuwe. Toch maar gedaan (wel wat voorzichtiger gereden). Maar uiteindelijk was het een fantastische en zonnige dag op het circuit van Mettet.

Tja waarom zou je hem inrijden ...... :X
 
[afbeelding]

deze heb ik ook gehad, (wel een rode met bos demper)
heeft in de 2 jaar geen klap verkeert gegeven, rijd fantastie, was alleen niet verlieft

nu wel ;)

:+ :+ :+

mag ik :)


stond voor mij ook eigenlijk op de planning om hem te verkopen, maar kon er toch geen afscheid van nemen! nu een beetje circuit gebruik en af en toe op de openbare weg })
 
Ik ga deze zaterdag de mijne bij Verdeyen in Tielt-Winge (B) laten afstellen op mijn HP Corse. Voor 180 euri ben je niet slecht af lijkt me, dan is het ook mee goed gedaan. Hij werkt tegenwoordig met Tune ECU.

Op een Speed Triple met een low boy arrow wint hij 13 paarden op de krukas.

daar zou ik wel is een fotootje van willen zien! *D

afstellen heb ik nog niet gedaan, maar staat nog wel op de planning.. ik heb arrow high mount met de daarvoor bestemde mapping fabriek af, maar wil eigenlijk nog een keer naar goes toe rijden!
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat je deze Blade niet vaak tegenkomt op circuit. Enig idee hoe dit komt?

geen idee? ik heb het laatst op een circuit gereden op assen, 2010..
kom ze heel af en toe nog wel eens tegen, maar kom veel meer suzuki's en yamaha's tegen.. blade misschien te zwaar of wat dan ook?

als je maar lol heb toch? *D
 
Over dat afstellen kan je dat nou zelf net zo goed als een zaak of zit daar wel verschil in die van mij moet ook nog gebeuren :)

beste is een custom map, door bijvoorbeeld mr. Fredriks (Goes).

maar een andere mapping (bijvoorbeeld triumph arrow map) kan je gewoon zelf laden.
Op de site van Tune ECU staan ook meerdere customs maps, van mensen.

dus verbeteren kan altijd, maar custom map is 100%
 
NICE !

Zeg Pina,
hoe bevallen die bar-end t.o.v. de standaardspiegels ?
zicht, breedte in file enz.
Bar-ends bevallen absoluut beter dan de standaard spiegels :Y : de bar-ends spiegels zijn dan wel wat kleiner, maar je benut het volle beeld (omdat ik nu niet meer tegen mijn armen aan lijk), en in de file heb je er ook geen nadeel van omdat ze niet buiten het stuur komen (ik heb ze dus naar binnen gedraaid).
Enige punt is even de juiste hoek van de spiegel te bepalen, maar staan ze eenmaal in de juiste positie dan zijn ze ideaal *D
Achtershock is ook verkeerd 19mm te kort
Fuck man, ook dat nog! :X
Welke kentekenplaathouder heb jij nu Pina? Die van BMG?
:Y
scheelt niet veel meer!
Toch wel: voorvork, remmen, wielen '(
Zo,

het eerste dagje op circuit met de nieuwe Speed zit er op :N :}
Ik had nog even getwijfeld of ik het wel zou doen. Ik had namelijk nog maar een goede 600 km gereden met de nieuwe. Toch maar gedaan (wel wat voorzichtiger gereden). Maar uiteindelijk was het een fantastische en zonnige dag op het circuit van Mettet.

Wat fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En een filmpje: klik
Gaaf! *O* ........enne, mooi geluidje! :9~
 
beste is een custom map, door bijvoorbeeld mr. Fredriks (Goes).

maar een andere mapping (bijvoorbeeld triumph arrow map) kan je gewoon zelf laden.
Op de site van Tune ECU staan ook meerdere customs maps, van mensen.

dus verbeteren kan altijd, maar custom map is 100%

:^

GroteFoto-3QQUM7JJ.jpg


Blauw was de standaard geladen Arrows lowboy mapping, de groene het resultaat met een mix van beschikbare tunes die op de Tuneecu site staan.
 
[afbeelding]

deze heb ik ook gehad, (wel een rode met bos demper)
heeft in de 2 jaar geen klap verkeert gegeven, rijd fantastie, was alleen niet verlieft

nu wel ;)


:+ :+ :+








mag ik :)



















:+



















[afbeelding]

oops verkeerde



















:+



















[afbeelding]

Sodeju je doet eens geen fotosessie van alleen maar de speed R achter elkaar ;)

Verandering van de liefde soms ;)

Dré Pistolet schreef op 11 april 2012 @ 14:16:Ik ga deze zaterdag de mijne bij Verdeyen in Tielt-Winge (B) laten afstellen op mijn HP Corse. Voor 180 euri ben je niet slecht af lijkt me, dan is het ook mee goed gedaan. Hij werkt tegenwoordig met Tune ECU.

Op een Speed Triple met een low boy arrow wint hij 13 paarden op de krukas.

Die HP corse wil ik ook wel even zien :Y

En 13 ponys dat is netjes hor :Y hoeveel Nm heb je dan erbij?

Volgens mij is dat verschil niet zo groot op de street, daar win je maar een paar paardjes denk ik :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan