Triumph Speed Triple topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moguh
je zou maar terug komen als verzopen konijn na je leven als motorrijder :P
full

full

full
 
Niet doen zijn niet probleemloos, koppelingshuis juttert uit.
Kijk anders even op het topic van de K 1200 / 1300

tja met een speed ga je over het algemeen ook niet probleemloos door het leven ...

Ik zeg DOEN .... vette bike!

Heb uit een test ook nog wel meegekregen dat het een geweldig machine is, maar niet het frivole van een speed.
 
tja met een speed ga je over het algemeen ook niet probleemloos door het leven ...

Ik zeg DOEN .... vette bike!

Heb uit een test ook nog wel meegekregen dat het een geweldig machine is, maar niet het frivole van een speed.

lees ik nou goed tussen de lijntjes; " leuke fiets maar ga je spijt van krijgen, de S3 heeft een hoger fun gehalte!"

:+
 
dag allemaal, ik heb op dit moment een street triple r maar overweeg hem plaats te laten maken voor een 2008/2010 speed triple. Iemand hier van rond de 1.65m die een speed 2008/2010 rijdt? Ben zelf welliswaar 1.90 maar mn vrouw wil er af en toe ook op kunnen rijden. Dat lukt op de street r wel, maar of dat op de nog hogere speed ook lukt? Tuurlijk, weet ik, probeer het eens zou je zeggen. maar toch ook even vragen hier.
 
dag allemaal, ik heb op dit moment een street triple r maar overweeg hem plaats te laten maken voor een 2008/2010 speed triple. Iemand hier van rond de 1.65m die een speed 2008/2010 rijdt? Ben zelf welliswaar 1.90 maar mn vrouw wil er af en toe ook op kunnen rijden. Dat lukt op de street r wel, maar of dat op de nog hogere speed ook lukt? Tuurlijk, weet ik, probeer het eens zou je zeggen. maar toch ook even vragen hier.

Ik ben 1,73m en heb een Speed 2006.
Moet zeggen bij stilstaan bij stoplicht geen problemen. Echter als ik achteruit moet rangeren met inparkeren ofzo en dan vooral bij losse ondergrond dan is het vaak makkelijker om even af te stappen ipv dit te doen vanuit de buddy.
Kom dan net met m'n tenen aan de grond en dan is het wat moeilijker om kracht te zetten.
Verder levert het totaal geen problemen op.
Ik weet niet of de 2008/2010 een andere zithoogte heeft.
 
Zit nu op m'n werk, kan het helaas niet even voor je nameten.

Heb dit wel gevonden. Hierbij geven ze voor de Speed 2005/2006 zithoogte 815mm.
http://motornet.demotorsite.be/modellen/051124_speedtriple.html

Is dus lager als de 2008/2010. -O-
tnax! Dan denk ik dat het hem niet gaat worden....of ze moet zelf een motor erbij kopen maar die kans schat ik niet zo hoog in. Ik ga haar er nmjog wel op tillen in de showroom om te zien of het past en anders wordt het gewoon weer een street triple r.
 
tnax! Dan denk ik dat het hem niet gaat worden....of ze moet zelf een motor erbij kopen maar die kans schat ik niet zo hoog in. Ik ga haar er nmjog wel op tillen in de showroom om te zien of het past en anders wordt het gewoon weer een street triple r.

Ook niet verkeerd...toch! :]
 
tnax! Dan denk ik dat het hem niet gaat worden....of ze moet zelf een motor erbij kopen maar die kans schat ik niet zo hoog in. Ik ga haar er nmjog wel op tillen in de showroom om te zien of het past en anders wordt het gewoon weer een street triple r.
Of zij houdt de Street triple R en je haalt er voor jezelf een Speer Triple bij O-)

een Win-Win situatie :Y
 
hmm...zat vast na te denken over mn winterproject :X

zwarte vorkpoten heeft toch ook wel wat

b0b5b5d70240877c6b42975dd8dfe84f


moet dan denk ik toch maar s aan de zwarte koplampen...
843b06253c53d5c3dd1eaead0c639a57


wit spatbordje :?

6d2e18fe7279ba90628f8542df3811e9


zal ook nog s proberen er witte wielen 'in te knutselen'
:9~

leuk dat lightroom :)

d2c912a248696f939d93aaf44bcfcca9
 
hmm...zat vast na te denken over mn winterproject :X

zwarte vorkpoten heeft toch ook wel wat

[afbeelding]

moet dan denk ik toch maar s aan de zwarte koplampen...
[afbeelding]

wit spatbordje :?

[afbeelding]

zal ook nog s proberen er witte wielen 'in te knutselen'
:9~

leuk dat lightroom :)

[afbeelding]

Zwarte koplampen zijn wel netjes :Y Maar shop je voorvork eens wit is dat niet wat ;)

En je hugger wit is ook super strak :Y

Zwarte voorvorken zijn ook niet verkeerd hor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan