Deventer en omstreken topic #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie gaan er morgen allemaal?

Ik ben om 10 uur bij de Texaco, met droog weer heb ik wel zin om leuk te rijden en brommers te kieken. Al geloof ik dat brommers kieken wat anders is. :o
 
Als ik ga, dan ga ik op eigen tempo. :)

Ik wil jullie niet teveel ophouden en ik ga nog steeds de snelweg niet op. :)

mvg

db
 
Ik blijf lekker thuis.. 6 graden vind ik toch te weinig :W veel plezier voor degene die wel gaan.
 
6 graden? :?
Volgens de sites waar ik op kijk wordt het ronde de 11 graden en een kleine kans op een spat regen. Dat houdt mij echt niet tegen hoor, ben niet van suiker *D
:9 :]
 
FF lekker aan het opwarmen. Mooie dag gehad. Heenweg beschaafd stukkie binnendoor gereden, terug stukjes minder beschaafd snelweg.

Wat voelt dat lekker :-)
 
Was leuk vandaag idd, wat een mafkees op de terugweg :X
Die twee sukkels in die groene Mondeo station :N

wrath, SCST en Jelluh, bedankt!

Stephan, hoe heet die gamemaat van jou hier opt forum eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
Heren bedankt voor de gezelligheid en de mooie (extra lange) rit :)

Wat die gasten in de Mondeo deden ging echt nergens over! Stelletje mafkezen!
 
Dat was een lache dag! Peter heet rallymonkey op het forum. Die mondeo gast was echt helemaal van lotje getikt. En damn wat had ik het koud bij thuiskomt.. Meteen even goed opgewarmd.
 
Rijden van Amersfoort terug over de A1. Ik haal heel rustig een ford mondeo in met daarin 2 jonge gastjes. Direct kijken en het gas gaat erop bij die gasten. Ze waren in de veronderstelling dat ik wel ff het gas open trok. Maar ze reden op de rechter rijbaan en direct aan hetinhalen over de vluchtstrook haha. Debielen.
Daarna ze toch maar ff waar voor hun geld gegeven en met Michel ff paar keer door getrokken. Alleen die gasten wilde niet van ophouden weten, steeds weer plakken en ons opzoeken.

Die achterbumber, zat die nou met schilderstape vast??
 
Je hebt wat van die idioten. Werd afgelopen vrijdag op de A30 links ingehaald door een witte BMW "M3" Alleen reed ik al op de linkerbaan (met auto) en vloog die gek met 2 wielen door de berm. Schrok zich kapot toen hij zag hoe vlug ik bij hem was om zijn kenteken te kunnen lezen. Had hij niet verwacht van die lompe bak Ga hem nu op laten sporen via de verzekeringskamer om alle steenslag te laten repareren.
 
Je hebt wat van die idioten. Werd afgelopen vrijdag op de A30 links ingehaald door een witte BMW "M3" Alleen reed ik al op de linkerbaan (met auto) en vloog die gek met 2 wielen door de berm. Schrok zich kapot toen hij zag hoe vlug ik bij hem was om zijn kenteken te kunnen lezen. Had hij niet verwacht van die lompe bak Ga hem nu op laten sporen via de verzekeringskamer om alle steenslag te laten repareren.

Die 300 van jou is echt snel.. Keulen was fun O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan