Deventer en omstreken topic #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk dat jullie ff lanGskwamen met zn allen! Ene buurvrouw was beetje gestressed ofzo, maar ze moeten e maar aan wennen haha! Die gekken van de zxr club hadden de hele wijk blauw gezet
_O-

Was mooi weer, had zelf ook wel stukkie willen rijden, Maarja komt wel als de keet straks klaar is:-) .
Morgen vrij, dus weer verder..
 
Murv , top dat je me klauwen naar kijkt .
En gangbaar maakt .

Geef maar een sein voor je keuken als het zo ver is .
Patrick
 
verdorie, dat gemist. Gister nog wel even gereden. De koppelingskabel stond te strak, bij optrekken schoot de koppeling "los".
Gefixt smiddags, eff nog een uurtje rondgereden :). Nu met de motor op werk, wel kutweer zo. onweer en regen vanmorgen..
 
Geen probleem Patrick. Mooi als we mekaar zo kunnen helpen toch. Ben trouwens wel die leds vergeten laatst, maar komt wel goed.
 
Die mega-meeting is daar nog wat aan? Ik krijg de indruk dat het veel motoren zijn die zich verzamelen bij een rotonde en dan na een uurtje weer aftaaien richting huis.
 
Jaar of 3 terug was het nog leuk. Nu is er veel te veel polizei. Mensen die zich die dag vervelen kunnen mij beter helpen klussen :Y
 
Die mega-meeting is daar nog wat aan? Ik krijg de indruk dat het veel motoren zijn die zich verzamelen bij een rotonde en dan na een uurtje weer aftaaien richting huis.

Ik vind het altijd wel mooi... beetje motoren kijken! En vanuit deventer binnendoor is het een mooie rit over de veluwe! Daarna ga ik altijd nog even kijken in Amersfoort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan