Deventer en omstreken topic #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat geloof ik graag ja! Waar zat je precies dan? Zal wel lekker rustig op ded weg zijn geweest kwa motorrijders in elk geval })
 
Ik zit ak zondag vast aan het rondje regio van de Duc club en zaterdag heb ik een hardloopevenement!

Assen WSBK de 28ste, ga ik ook naar toe btw!!
 
Zeg... Deventer en omgeving #3 zit er aan te komen! Staat die al klaar? Volgens mij is het dan wel mooi om de foto's van de regelmatige posters wat uit te breiden
 
:^

Ik was al van plan om eerdaags eens ff met deeltje 3 bezig te gaan. Zal wel laten weten of het me lukt en dan moeten jullie me maar foto's mailen.
 
:^

Ik was al van plan om eerdaags eens ff met deeltje 3 bezig te gaan. Zal wel laten weten of het me lukt en dan moeten jullie me maar foto's mailen.

Je kan ook een hoop foto's gebruiken die nu op de eerste pagina staan. Volgens mij moet dit alleen uitgebreid gaan worden
 
Ik zit ak zondag vast aan het rondje regio van de Duc club en zaterdag heb ik een hardloopevenement!

Assen WSBK de 28ste, ga ik ook naar toe btw!!

Start je toevallig in Heino? Ik ben zondag wel te vinden in Heino maar ik weet nog niet of ik meedoe aan het rondje regio.
 
Zou ik ook in de OP mogen...? *D

full
 
Dat meerijden gaat zeker goed komen!! *D

Ben wel benieuwd naar de routes die ik nog niet ken! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan