Supermotardtraining 4 juni Pottendijk

Ik heb gekeken op jullie site maar waar kun je je registreren?? Of kijk ik er overheen....

Op 4 juni organiseren wij vanuit Supermotardtraining.nl (voormalige GSM) alweer de tweede "beginners" trainingsdag op Emmen voor 2012.

Ook dit jaar maken wij geen winst en regelen wij alleen het circuit.
De kosten zijn dus afhankelijk van het aantal deelnemers.

Deadline 4 mei, met minimaal 20 betaalde deelnemers

Hoe aanmelden/ inschrijven/ betalen?

  1. Stuur een mail naar info@supermotardtraining.nl
    ...........


Ter verduidelijking, heb ik de lettergrootte aangepast..... :+
 
Laatst bewerkt:
trapje omhoog... deadline voor minimaal 20 deelnemers komt snel dichterbij dus topic moet onder de aandacht blijven!
 
Braaaappppp Braaaapppp!!!

4 juni @ Pottendijk Emmen!
 
Hmm ik wou eigenlijk 7 mei rijden en me dan inschrijven, kijken hoe het er aan toe gaat op zo'n dag.. nog maar even over denken!
 
Beste Rijders,

Op 4 juni komt mogelijk Noppennieuws om wederom een artikel te maken over supermotarden.
Op deze dag komen er mogelijk 6 ONK (Inter) rijders met hun motoren. Door Noppennieuws worden deze motoren getest en wordt er een artikel over deze motoren geschreven. Op de testrijder vrij baan te geven zal deze op de dag zelf mogelijk een aantal keer vrij baan krijgen!
De ONK Rijders zelf zullen deze dag ook op het circuit rijden.

Dit is dus voor de deelnemers eens kans om met de beste Nederlandse rijders te praten en te kwijlen bij het beste en mooiste supermotards die er op dit moment zijn!

We zijn op dit moment aan het plannen dus het staat nog niet vast dat het daadwerkelijk door gaat. Vooraf willen we jullie melden omdat er dus niet full time gereden kan worden. Maar ook dat het een extra reden is om je toch in te schrijven en voor de sport (en onze stichting) weer een goede promotie!!
 
Laatst bewerkt:
Voorbeeldje van het MvD SMT shirt!
Eigen naam en nummer mogelijk, lettertype en sponsoren kunnen niet gewijzigd worden.



Interesse?????
Wij horen het graag!!! info appedingetje supermotardtraining.nl
 
Jaa jammer dat het niet een paar dagen later kan...
 
Hoe laat begint zo'n dag. Heb eerst 's ochtends een examen in hoogeveen om kwart over 8 en zou daarna rond een uur of 9 richting pottendijk kunnen tuffen?
 
Rijden tussen 10 en 17:00 uur.
Keuren tussen 9:00 en 9:30.

Als je later bent geen probleem.
 
Voor de deelnemers van maandag a.s. die twijfelen over de deelname voor 7 juni...

Op maandagmiddag besluiten we of we de baan afhuren de 7de. Deelnemers kunnen zich dus maandagmiddag aanmelden bij ons. Als we maandag 15 man extra hebben, reserveren we Pottendijk wederom. Lukt het ons niet.... dan gaat helaas 7 juni niet door.

Jammer maar helaas!

7 mei 35 man en voor 4 juni nog maar 7 aanmeldingen.... :? :? :? :? :?
 
Laatst bewerkt:
Jammer maar helaas!

7 mei 35 man en voor 4 juni nog maar 7 aanmeldingen.... :? :? :? :? :?
Komt omdat wij er allebei niet zijn! ;)

Alle gekheid op een stokje. Misschien zijn er mensen die eerst komende maandag willen aankijken voordat ze beslissen voor 7 juni. :?

Ik hoop wel dat er voor juli en augustus meer animo zal zijn!
 
met alle respect maar ik denk dat niet iedereen zin heeft om elke maand een dag vrij te nemen en om elke keer zo'n kolere eind te rijden naar emmen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan