Supermotardtraining 4 juni Pottendijk

Hebben die NK-rijders het lekker rustig op de baan. ;)

Ik heb zo'n beetje alles klaar staan, dus ik ga wel.
De regen hier is reuze meegevallen vandaag.
 
Iedereen die nu afhaakt vanwege het weer: meteen effe aanmelden voor 2 juli! Grote kans dat het weer dan beter is!!!!
 
Wat een suikerpopjes hier! :P

De brommers net opgeladen, de kleding ligt in de auto en de koelbox staat klaar.
Morgenochtend Peppie nog even ophalen, zijn brommer nog opladen en dan hopen we er rond 11:00uur te zijn. :]

Brommers%20op%20aanhanger.jpg
 
Vergeet niet de kentekenplaat van de auto op de kar te maken ;)

Veel plezier morgen iedereen. Baal er wel van dat de ktm niet goed loopt... Dan had ik t ook gegokt met t weer.
 
Vergeet niet de kentekenplaat van de auto op de kar te maken ;)

Veel plezier morgen iedereen. Baal er wel van dat de ktm niet goed loopt... Dan had ik t ook gegokt met t weer.

jij bent wakker :+
Nu even allemaal de anti regendans uitvoeren! en tot morgen!
 
Antiregendans heeft niet mogen baten...het ziet er naar uit dat het vooral in het noorden regent...shit...maar ik denk dat ik nou ook niet ga...de hele dag in de zeik regen is een beetje teveel van het goeie.
Of de cross wielen erin en hopen dat de zandbaan open is...
 
Laatst bewerkt:
Antiregendans heeft niet mogen baten...het ziet er naar uit dat het vooral in het noorden regent...shit...maar ik denk dat ik nou ook niet ga...de hele dag in de zeik regen is een beetje teveel van het goeie.
Of de cross wielen erin en hopen dat de zandbaan open is...
En Haye dan? Die zou je toch ophalen?
 
Heb vanmorgen nog koortsachtig overleg met hem gehad, maar we hadden geen tijd om daar zeven weken over te doen. We kwamen tot de conclusie dat het vandaag gewoon nat zou zijn, dan zouden we niet gaan.
Goed dat je je zorgen maakt om je clubmaatjes...en as zondag hebben we een herkansing...ziet er beter uit qua weer.
 
Heb vanmorgen nog koortsachtig overleg met hem gehad, maar we hadden geen tijd om daar zeven weken over te doen. We kwamen tot de conclusie dat het vandaag gewoon nat zou zijn, dan zouden we niet gaan.
Goed dat je je zorgen maakt om je clubmaatjes...en as zondag hebben we een herkansing...ziet er beter uit qua weer.
Gelukkig!
En niet te vergeten: 2 juli!!!
 
Antiregendans heeft niet mogen baten...het ziet er naar uit dat het vooral in het noorden regent...shit...maar ik denk dat ik nou ook niet ga...de hele dag in de zeik regen is een beetje teveel van het goeie.
Of de cross wielen erin en hopen dat de zandbaan open is...
Crossbaan is daar elke dag open, heb ook nog zitten denken om de crosser te pakken en gewoon daar te gaan crossen.

Maar in de regen crossen vind ik ook niet je van het, en weet ook niet of die baan veel water kan hebben.
 
Crossbaan is daar elke dag open, heb ook nog zitten denken om de crosser te pakken en gewoon daar te gaan crossen.

Maar in de regen crossen vind ik ook niet je van het, en weet ook niet of die baan veel water kan hebben.

Emmen wordt HEUL zwaar als ie nat is geloof ik. Wel goede training :)
 
Wat zie jij dan wat ik niet zie?? Ik denk dat het vanmorgen wel een poosje droog is gebleven, maar vanaf een uur of een regent het daar toch ook. Of hangt er daar een grote paraplu boven het circuit. |( |(


:^ dit ziet er nou niet echt lekker uit... al baal ik wel enorm dat het zulk weer is, had er erg veel zin in!

images.aspx
 
Terug
Bovenaan Onderaan