Supermotardtraining 4 juni Pottendijk

Betalingen zijn verwerkt, modderfokkers!

It_giet_oan.png



Aanmeldingen die na vandaag nog binnenkomen, € 7,50 extra.
 
Laatst bewerkt:
T gaat bijna niet door, en dan hebben we er nu toch al weer 27! :P Zie deze dag ook nog wel vol komen voor de 4e. Maare, nicee!
 
T gaat bijna niet door, en dan hebben we er nu toch al weer 27! :P Zie deze dag ook nog wel vol komen voor de 4e. Maare, nicee!

Het is nu duidelijk, door al heel vroeg te beginnen met spammen dat het wellicht niet doorgaat, betaald iedereen snel, en komen er deelnemers genoeg :')
 
Het is nu duidelijk, door al heel vroeg te beginnen met spammen dat het wellicht niet doorgaat, betaald iedereen snel, en komen er deelnemers genoeg :')

Nee dan is het niet duidelijk bij jou.

Leg het nog één keer voor je uit. :+
Pottendijk wilt 1 maand van te voren weten of de dag doorgaat of niet.
Daarvoor hebben wij 20 betalingen voor nodig.
Als de dag op 4 juni is wanneer heb je dan 20 betalingen nodig?

Nu hebben wij bij uitzondering 1 week uitstel gekregen en ondertussen iedereen wakker geschud, door te gaan 'spammen'.

Dan weet jij ook wanneer wij de betalingen voor 2 juli binnen willen hebben.

:)
 
Nee dan is het niet duidelijk bij jou.

Leg het nog één keer voor je uit. :+
Pottendijk wilt 1 maand van te voren weten of de dag doorgaat of niet.
Daarvoor hebben wij 20 betalingen voor nodig.
Als de dag op 4 juni is wanneer heb je dan 20 betalingen nodig?

Nu hebben wij bij uitzondering 1 week uitstel gekregen en ondertussen iedereen wakker geschud, door te gaan 'spammen'.

Dan weet jij ook wanneer wij de betalingen voor 2 juli binnen willen hebben.

:)

Ik snap het niet

kun je het nog 1x uitleggen?



:') :j :j :j
 
Nee dan is het niet duidelijk bij jou.

Leg het nog één keer voor je uit. :+
Pottendijk wilt 1 maand van te voren weten of de dag doorgaat of niet.
Daarvoor hebben wij 20 betalingen voor nodig.
Als de dag op 4 juni is wanneer heb je dan 20 betalingen nodig?

Nu hebben wij bij uitzondering 1 week uitstel gekregen en ondertussen iedereen wakker geschud, door te gaan 'spammen'.

Dan weet jij ook wanneer wij de betalingen voor 2 juli binnen willen hebben.

:)
Sebastiaan, doe geen moeite... Thijs is maar een domme schoonmaker die ook nog eens aan de GHB zit. Wat je aan t begin van je zin zegt is ie als jij aan t eind vd zin bent alweer vergeten.
 
Sebastiaan, doe geen moeite... Thijs is maar een domme schoonmaker die ook nog eens aan de GHB zit. Wat je aan t begin van je zin zegt is ie als jij aan t eind vd zin bent alweer vergeten.

Soms wordt je wel moe van het domme gelul, andere kunnen denken dat het waar is wat er staat. Gevolg nog meer dom gelul.

Daarom moest ik gelijk ff de kop indrukken.

head+slammed.jpg


:P
 
Soms wordt je wel moe van het domme gelul, andere kunnen denken dat het waar is wat er staat. Gevolg nog meer dom gelul.

Daarom moest ik gelijk ff de kop indrukken.

[afbeelding]

:P
Vind ik wel grappig als mensen denken dat t waar is wat er staat, Thijs heeft ook dingen over mij de wereld in geholpen die door mensen als waar worden gezien. :")
 
Je motor dient voorzien te zijn van een opvangbak zodat je bij eventuele valpartijen geen vloeistof op de baan lekt waardoor andere rijders in gevaar kunnen komen.

Ik snap deze voorwaarde aan de motor nog niet helemaal. Wie kan me hier iets meer over vertellen.

Sorry eerste keer voor mij namelijk :9
 
Je motor dient voorzien te zijn van een opvangbak zodat je bij eventuele valpartijen geen vloeistof op de baan lekt waardoor andere rijders in gevaar kunnen komen.

Ik snap deze voorwaarde aan de motor nog niet helemaal. Wie kan me hier iets meer over vertellen.

Sorry eerste keer voor mij namelijk :9

head+slammed.jpg


edit:
Nee grapje natuurlijk :W :j :j

Opvangbakjes zijn voor de ontluchttingsslanggetjes die uit je carburatuer komen, en waarin je je koelvloeistof overloop laat uitkomen.
Voorbeelden (1e zelfbeunmethode, 2e professioneel)

full


full
 
Laatst bewerkt:
Ja dat snap ik gelukkig dan nog wel maar in de OP staat dit dan 2x.

Je motor dient voorzien te zijn van een opvangbak zodat je bij eventuele valpartijen geen vloeistof op de baan lekt waardoor andere rijders in gevaar kunnen komen.

en

Overlopen en ontluchtingen van de diverse vloeistoffen die in/aan de motor aanwezig zijn, dienen aangesloten te zijn op correct bevestigde en gesloten opvangbak(jes), voldoende groot voor één (1) sessie. Deze opvangbakjes dienen voor elke sessie geleegd te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat snap ik gelukkig dan nog wel maar in de OP staat dit dan 2x.

Je motor dient voorzien te zijn van een opvangbak zodat je bij eventuele valpartijen geen vloeistof op de baan lekt waardoor andere rijders in gevaar kunnen komen.

en

Overlopen en ontluchtingen van de diverse vloeistoffen die in/aan de motor aanwezig zijn, dienen aangesloten te zijn op correct bevestigde en gesloten opvangbak(jes), voldoende groot voor één (1) sessie. Deze opvangbakjes dienen voor elke sessie geleegd te zijn.

Sorry maar dan begrijp ik niet wat niet duidelijk is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan