Supermotardtraining 4 juni Pottendijk

Bazzi

MF veteraan
3 jun 2005
12.437
1
Op 4 juni organiseren wij vanuit Supermotardtraining.nl (voormalige GSM) alweer de tweede "beginners" trainingsdag op Emmen voor 2012.

Ook dit jaar maken wij geen winst en regelen wij alleen het circuit.
De kosten zijn dus afhankelijk van het aantal deelnemers.


It_giet_oan.png



Hoe aanmelden/ inschrijven/ betalen?
  1. Stuur een mail naar info@supermotardtraining.nl
  2. Je ontvangt van een inschrijfformulier met betalingsgegevens
  3. Inschrijving en betaling dienen direct te gebeuren. Pas na ontvangst van je inschrijfformulier én betaling (€50,-) is je deelname geregistreerd.
  4. Het inschrijfformulier neem je ingevuld mee naar de circuitdag en lever je in bij de organisatie. Indien je deze vergeet kan je deze voor € 5,- aanschaffen bij de organisatie. Deze hebben wij nodig i.v.m. aansprakelijkheid en evt. in geval van nood.
  5. Bij meer dan 20 deelnemers wordt het teveel betaalde bedrag teruggestort.
  6. Meer dan 20 deelnemers en na 14 mei toch willen inschrijven? Dat kan dit kost € 7,50 extra.

Voorwaarden motor:
  • Je motor dient voorzien te zijn van een opvangbak zodat je bij eventuele valpartijen geen vloeistof op de baan lekt waardoor andere rijders in gevaar kunnen komen.
  • Handbeschermbeugels dienen op het stuur moeten aanwezig zijn.
  • Overlopen en ontluchtingen van de diverse vloeistoffen die in/aan de motor aanwezig zijn, dienen aangesloten te zijn op correct bevestigde en gesloten opvangbak(jes), voldoende groot voor één (1) sessie. Deze opvangbakjes dienen voor elke sessie geleegd te zijn.
  • In de paddock dient je motor op een milieumat te staan (voor het circuit in Emmen betreft dit een 2 bij 2 meter groot zeil).
  • De motor moet voldoen aan de gestelde geluidseisen (102dB).
  • Verlichting dient te zijn afgeplakt of verwijderd.
  • Kentekenplaat dient verwijderd te zijn.
  • Standaard moet gedemonteerd worden.
  • Olie aftap / vuldop/ radiateur dop dienen geborgd te zijn.
  • Remklauwen dienen geborgd te zijn

Wij sluiten hiermee aan bij de regels van de KNMV en de MON en is puur voor de veiligheid van jezelf en anderen. Wij controleren de motoren daarnaast op kleine gebreken. Het is absoluut niet de bedoeling om rijders weg te sturen.

Het gebruik van een vloeistof dicht kleed (bouwzeil) verplicht, met rond om de machine 1 meter werkruimte (LET OP DUS geen milieukleed uit de cross!). Dit is een aanvullende eis voor de vergunning voor de Pottendijk. De verplichte kleden zijn eventueel te verkrijgen op het circuit. Het niet naleven van deze eisen kan resulteren in weigering van deelname en een boete voor de baaneigenaar. Zowel de baaneigenaar als wij zullen hier op controleren.

We rijden met minimaal 20 en maximaal 35 deelnemers.
Deze dag is bedoeld voor de beginnende supermotardrijders. Wedstrijdrijders natuurlijk welkom, maar dienen rekening te houden met de langzamere rijders. Voorwaarden voor de motor en rijder zijn te vinden op de site.

Tot 4 juni


Keuren tussen 9:30 en 10:00.
Melden bij de SMT banner.

Indien je later bent geen probleem, maar heb je wel kans dat je moet wachten omdat wij zelf aan het rijden zijn. Zonder goedkeuring is het niet toegestaan te gaan rijden.


Aanvullende informatie:
  • Er wordt tegen de klok in gereden.
  • Entree van de baan is aan de achterkant, voorbij de kantine en kartshop. Vraag de organisatie bij twijfel.
  • Verlaten van de baan gebeurd op hetzelfde punt als de entree. Bij het verlaten van de baan steek je duidelijk je arm omhoog.


pottendijk.jpg


Deelnemers ( *O* = betaald )

Let op inschrijving is pas definitief na ontvangst betaling.

1. TvT SMT nr. 3 *O*
2. H. Baltussen SMT nr. 64 *O*
3. JvD SMT nr. 1 *O*
4. Radi(c)al, Erwin *O*
5. Stonehouse, Koen Steenhuis *O*
6. Donderbokje *O*
7. Nijs75
8. Haye *O*
9. Jelmer *O*
10. Dani *O*
11. MarinusHendrik *O*
12. Emad, SMT nr. 152 *O*
13. Bart/ Haywire *O*
14. Bviep aka Barry Leperenburg *O*
15. Sakul aka Lukas *O*
16. Maikel van Bruchem *O*
17. Bas van den Brink, SMT nr. 153 *O*
18. Dennie Haringa, SMT nr. 149 *O*
19. Eddie Dijkstra, SMT nr. 150 *O*
20. Herman Hilhorst, SMT nr. 151 *O*
21. R. Bade *O*
22. Roderick a.k.a. Neogenix *O*
23. Niels a.k.a. Nielsnutt *O*
24. Jappie R. SMT nr. 102 *O*
25. Thijs K. a.k.a. El Snorro *O*
26. S. Jansen *O*
27. Xander V. lidnr 156 *O*
28. Lars H. lidnr 157 *O*
29. Johnny N. *O*
30. Sander van Etten *O*
31. W. Mols *O*
32. R. Roefoffzen *O*
33. Jaap van. N.
34.
 
Laatst bewerkt:
Borgen:

2
full

3
full

4
full


Opvangbakje

5
full

6
full
 
Laatst bewerkt:
ik heb een vraag ik ben zelf niet in het bezit van een volledig leren pak.
mag je ook met een textiel pak rijden ?
 
Een leren pak is het veiligste. Blijft ook beter heel bij een schuiver.
Nee, textiel is niet toegestaan puur uit veiligheidsoverwegingen en voor je eigen portemonnee.
Wellicht kan je een leren pak van een maatje lenen?
 
Textiel ook niet meer toegestaan?
Zo wordt het steeds moeilijker om aan 25 deelnemers te komen lijkt me?

Of was dit vorig jaar ook al de policy? (volgens mij reden er toen nog wel mensen met textiel :? )
 
bedankt voor het snelle antwoord maar dan houdt het op.
ben vrij lang dus tover niet even een pak van 2 meter ergens vandaan :+
 
bedankt voor het snelle antwoord maar dan houdt het op.
ben vrij lang dus tover niet even een pak van 2 meter ergens vandaan :+


Even mp afstruinen naar een goedkoop leren pakje zeker als het alleen bedoeld is voor de circuitdagen dan maakt de kleur en dergelijke weinig meer uit lijkt me je kan altijd nog een crossshirtje er over aan doen
 
Of was dit vorig jaar ook al de policy? (volgens mij reden er toen nog wel mensen met textiel :? )
Was vorig jaar ook de policy, zie tevens AV op de site.
Vorig jaar waren er enkele met lerenbroek met volledig cross body armour met een shirt eroverheen, dat is toegestaan, maar verstandiger is vol leer.


Wij willen leden overhouden, geen leden met roadrash en geravelde textielen pakken.
Zelfde als met borgen iedereen moet eraan.
 
Laatst bewerkt:

Hier reed nog iemand met een textielen pak? :P


Luister even naar die muziek man.... dan weet je hoe oud die film is :+ 8-) zo back to the 90ties
Klopt toch? dat was in de tijd dat ik het nog onder GSM naam organiseerde toch. We zijn daar wel een beetje strenger in, maar we regelen dan wel weer een lerenpak voor de uitleen *O*

Als we straks onze nieuwe kleding hebben dan heb ik een leren pak voor de uitleen. In dit geval komt er iemand met ons mee die dat pak die dag ook een paar keer aan wil, maar dat is de combineren.
Dus als iemand nog een pak wil lenen. Ik heb er een extra bij die dag!
geschikt voor mensen van circa 185-190 normaal postuur.

Problemen zijn er om opgelost te worden 8-) :+
 
Als het goed is hebben reeds geregistreerde rijders bij SMT een inschrijfformulier ontvangen.
 
Ik heb gekeken op jullie site maar waar kun je je registreren?? Of kijk ik er overheen....


Registeren als rijder:
ons een e-mail sturen met je rijdersgegevens zoals de andere dat ook gedaan hebben.
Wij maken dan een rijdersnummer voor je aan.

Inschrijven circuitdag (alleen voor bekende SMT rijders):
Ons melden dat je mee wil (mailtje sturen/ op het MF topic melden) en dan geld overmaken.
Als we het geld ontvangen hebben ligt deelname vast. Op de dag zelf natuurlijk he tformulier meenemen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan