Kawasaki ER-6 topic part III

Mooiste ER6 model?

  • 2005-2008 ER-6N

    Stemmen: 2 9,1%
  • 2005-2008 ER-6F

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2009-2011 ER-6N

    Stemmen: 10 45,5%
  • 2009-2011 ER-6F

    Stemmen: 1 4,5%
  • 2012+ ER-6N

    Stemmen: 2 9,1%
  • 2012+ ER-6F

    Stemmen: 7 31,8%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- moet die l*l ze wel hebben liggen daar :)
Ik wacht sowieso tot naar de beurs maar daarna moet er een motor komen _O- ben het nu echt zat zonder ! _O-

Bedoel eigenlijk, dat het geld dat je eventueel uit kunt sparen, ergens kunt spenderen aan de :9~ opties, mods, poser stuff, etc, etc
Prijsverschil tussen optie 1 en optie 2 kan zomaar groter zijn dan nu.
 
Optie 1 gaat naar goed onderzoek sowieso niet gebeuren.
Met mijn beperkt technisch inzicht en zijn behoorlijk slechte reverenties lijkt me dit gevaarlijk zaken doen met mijn centen.

Toch bedankt voor jullie (snelle)reacties die ik hier kon voorleggen :}
 
Laatst bewerkt:
De dealer! Google en een nog betrouwbaardere bron "mf" staat er vol mee
 
Laatst bewerkt:
Motorhuis brabant is sowieso goed. Ben er wel eens geweest. Behulpzaam en gehoord dat ze er een goede service hebben. Is bij mij 12 km verderop. Kaatsheuvel toch? Ik zou sowieso voor optie 2 gaan. Batman is toch ook helemaal.in t zwart maar ook f*cking vet toch...black is the new.....black
 
Inderdaad goed en zeer vriendelijk te woord gestaan daar.
Prijs is ook echt de prijs bij hun komt niets bij! Is incl beurtje!

Maar het is een er6 topic genoeg gelult weer ;) over dergelijke topic vervuiling
Nogmaals en oprecht ,Thanks all for your input
 
Laatst bewerkt:
Heb jij enige idee wat een onderkuip en demper kosten?
Die moeten er natuurlijk wel op! Net als een korte kentekenplaat _O-
Optie 1 heeft daarin tegen wel abs *O*

Demper kost tussen de 250 en 700 euro.
Onderkuip in kleur van Ermax kot 280 euro, origineel kawa 350.
Zadelcover kost origineel 199 euro en van ermax 156.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad goed en zeer vriendelijk te woord gestaan daar.
Prijs is ook echt de prijs bij hun komt niets bij! Is incl beurtje!

Maar het is een er6 topic genoeg gelult weer ;) over dergelijke topic vervuiling
Nogmaals en oprecht ,Thanks all for your input

Beurtje geloof ik zelf nooit zo in, tenzij ze precies laten weten wat ze gaan doen.
Verwacht niet dat ze alle vloeistoffen vervangen, luchtfilter en bougies etc. Hooguit oliepeil controleren en evt bijvullen. Als de olie heel slecht is vervangen ze het.
Maar nogmaals, geen idee wat er is/wordt afgesproken.

Optie 2 lijkt mij een heel goede.

En echte vervuiling is het niet hoor :W
 
Topic loopt op z'n einde dus ga ik even verder met de vervuiling. Na aanleiding van eerdere post hier een reactie van optie 1 z750.
Vindt het eigenlijk te mooi om waar te zijn die prijs.


Zonder inruil kunnen wij de motor verkopen voor € 5400,- dit is inclusief volledige onderhoudsbeurt en 6 maanden BOVAG garantie.
Ik heb even voor de accessoires rondgekeken en misschien kunnen wij deze leveren voor je met een mooie korting.
Hieronder even wat ik heb opgezocht:

Laser GP-style € 557,00 ( gaat 25% vanaf ) Voor laser uitlaten kijk op ≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen
Laser Hotcam carbon of titanium € 551,00 ( gaat 25% vanaf )
Laser Duo-tech RVS € 379,00 ( gaat 25% vanaf )
Laser duo-tech carbon of titanium € 525,00 ( gaat 25% vanaf )
Akrapovic SK7S04-HZT € 708,00 ( gaat 20% vanaf ) Voor akrapovic kijk op ≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen

De uitlaten zijn allemaal voorzien van een E

Voor onderkuipen kun je kijken op ≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen staan er verschillende op, hier mag je 20% vanaf halen,
( deze zijn nog niet in kleur dus er komen dan eventueel spuitkosten bij )
een originele kawasaki onderkuip in de goede kleur kost normaal € 317,00 hier gaat ook 20% vanaf.

Een kort achterspatbord inclusief kleine knipperlichten kost € 100,-

Als je de motor hier koopt met de accessoires dan tellen wij geen extra montage kosten!

Als je natuurlijk een andere uitlaat of een bepaald onderkuipje op het oog hebt laat het dan even weten dan kan ik kijken wat we hiermee kunnen doen.


Mvgr, ruud
 
Laatst bewerkt:
Topic loopt op z'n einde dus ga ik even verder met de vervuiling. Na aanleiding van eerdere post hier een reactie van optie 1 z750.
Vindt het eigenlijk te mooi om waar te zijn die prijs.


Zonder inruil kunnen wij de motor verkopen voor € 5400,- dit is inclusief volledige onderhoudsbeurt en 6 maanden BOVAG garantie.
Ik heb even voor de accessoires rondgekeken en misschien kunnen wij deze leveren voor je met een mooie korting.
Hieronder even wat ik heb opgezocht:

Laser GP-style € 557,00 ( gaat 25% vanaf ) Voor laser uitlaten kijk op ≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen
Laser Hotcam carbon of titanium € 551,00 ( gaat 25% vanaf )
Laser Duo-tech RVS € 379,00 ( gaat 25% vanaf )
Laser duo-tech carbon of titanium € 525,00 ( gaat 25% vanaf )
Akrapovic SK7S04-HZT € 708,00 ( gaat 20% vanaf ) Voor akrapovic kijk op ≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen

De uitlaten zijn allemaal voorzien van een E

Voor onderkuipen kun je kijken op ≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen staan er verschillende op, hier mag je 20% vanaf halen,
( deze zijn nog niet in kleur dus er komen dan eventueel spuitkosten bij )
een originele kawasaki onderkuip in de goede kleur kost normaal € 317,00 hier gaat ook 20% vanaf.

Een kort achterspatbord inclusief kleine knipperlichten kost € 100,-

Als je de motor hier koopt met de accessoires dan tellen wij geen extra montage kosten!

Als je natuurlijk een andere uitlaat of een bepaald onderkuipje op het oog hebt laat het dan even weten dan kan ik kijken wat we hiermee kunnen doen.


Mvgr, ruud

Klinkt goed.

Nooit een blanke onderkuip bestellen en die laten spuiten ==> kleurverschil en duurder dan in kleur kopen. Ik heb goede ervaringen met Ermax, hier zit geen enkel kleurverschil in, als je de originele te duur vind.

Voor jezelf even kijken wat je precies wilt, en dan een totaalprijs laten maken.

Het aanbod klinkt goed; nieuwe banden, 3 mnd garantie... :Y
 
Eigenlijk te goed en scherp! Dit in combinatie met de topics die er bestaan twijfel ik wel! Is de kmstand wel goed en het betreft voor bijna zeker een import motor (hoeft geen probleem te zijn)
 
Eigenlijk te goed en scherp! Dit in combinatie met de topics die er bestaan twijfel ik wel! Is de kmstand wel goed en het betreft voor bijna zeker een import motor (hoeft geen probleem te zijn)

Even vragen waar die vandaan komt.

Duitsland hoeft geen probleem te zijn, Italië hoeft van mij niet :X

En even vragen of optie 2 ook geen import fiets is.
 
Eigenlijk te goed en scherp! Dit in combinatie met de topics die er bestaan twijfel ik wel! Is de kmstand wel goed en het betreft voor bijna zeker een import motor (hoeft geen probleem te zijn)

Slechte referenties over een Z750 dan? Of is het alleen de dealer waar veel slechte dingen over geschreven worden?
 
Met alle opties die er bij komen kan ik net zo goed in Tilburg (optie)2 gaan.
Is jonger en heeft alles al alleen geen ABS
 
Hahaha eigenlijk wilde ik geen naked maar kijk er toch weer naar.
Nu bedenk ik mij dat wanneer ik een motor à 6500 zou kopen (wat belachelijk veel is) beter kan wachten om toch de cbr nieuw te halen...... Dilemma's.
Beter ff ouder en goedkoper zoeken hahaha
 
Krijgen in ieder geval het topic vandaag nog vol (ondanks mijn vervuiling)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan