Vespa px 150 aanschaffen-

Kijk eens bij www.vintagescooters.nl , daar heb ik de mijne gekocht. Leuke zaak, nette mensen en zijn echte Vespa liefhebbers i.p.v. gladde verkopers. Ze hebben veel oldtimers staan(maar doen ook in nieuwe Vespa's). Meestal ook wel een paar PX'en.

Echt leuk om eens langs te gaan, en proefrijden is daar zeker geen probleem. Zitten wel wat verder weg, vlakbij Tilburg.
 
Hallo Kevke,
Ik stond een maand of 2 geleden voor hetzelfde dilemma. Ik was helemaal weg van de nieuwe PX, maar hij werd mij overal afgeraden omdat je hem als motorrijder waarschijnlijk al vrij snel beu bent. Ik ben uiteindelijk voor de Vespa 300 GTS super gegaan en echt geen moment spijt van gehad. Iets minder klassiek, maar rijd top en inderdaad zonder leren pak erop omdat het allemaal wat minder hard gaat :)

full
 
Laatst bewerkt:
hij is erg mooi alleen lijkt het dat de uitlaat afbreekt.

Hoe kan een goede vormgever (want de rest ziet er goed uit) nu zo'n foute uitlaat bedenken?

Ik merk dat vaker op motorfietsen en scooters, die rare potten, flubsels en bakjes die uitlaten moeten voorstellen.

Of je verstopt 'm helemaal, of je stop het onder het kontje (Ducati 916), of je draait er niet omheen en zet er een fatsoenlijke kachelpijp op. (1999 R1)

Mijn PCX is ook zoiets.
Goedkoop roestend staal met een plastic schaamlap ervoor. |(
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan een goede vormgever (want de rest ziet er goed uit) nu zo'n foute uitlaat bedenken?

Ik merk dat vaker op motorfietsen en scooters, die rare potten, flubsels en bakjes die uitlaten moeten voorstellen.

Of je verstopt 'm helemaal, of je stop het onder het kontje (Ducati 916), of je draait er niet omheen en zet er een fatsoenlijke kachelpijp op. (1999 R1)

Mijn PCX is ook zoiets.
Goedkoop roestend staal met een plastic schaamlap ervoor. |(

Dat van die zwarte GTS is dan ook niet de orriginele uitlaat. Dus de vormgever heeft geen fout gemaakt maar de persoon die een andere uitlaat wilde onder zijn GTS 300 :)
 
het is wel een mooie verchroomde pijp, alleen de kromme lijn van de voorkant die overgaat in strakke
rechte lijnen naar achteren wordt nu met een afgezakte pijp onsierd , erg jammer.
anders was het de mooiste vespa die ik ooit heb gezien.
 
Laatst bewerkt:
Zo zie je maar weer hoe persoonlijk smaak is en gelukkig maar. Zat eerst naar een Akrapovic te kijken, maar vond die totaal niet passen bij het toch redelijk klassieke model. Zag deze en was vrij snel om, juist vanwege de hoek, al had hij misschien ietsje minder gemogen. Maargoed, niet minder blij ermee.
 
Hallo GerardGTS,

Ik vind het een mooie scoot die GTS, maar juist het schakelen op de oude modellen lijkt me zo leuk.
 
Laatst bewerkt:
I always prefer these classic Vespa scooters instead of the modern automatic ones.
Though all have in common being built of sheet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan