HMV races te Holten 2012 en Rockanje 2012....PICCIES!!!

Ik snap nog steeds niet waarom de fotoos zoveel scherper zijn als ik er op klik....
 
Goed, laatste voor mij voor vandaag.

Marcel Ankone op de Suzuki TR500, toch wel mijn jeugdfiets droom.

full
 
Nou die rooie armen en nek heb ik zo gauw niet gezien maar oma zei dat het wel ereg op viel ja.
Afzien zoon hobby. Fijn dat jullie even kwamen en zal voor rockanje weer gewoon hollandse koffie halen.
Die thee van bob is niet helemaal koosjer hahaaa...
We kijken erg uit naar het resultaat de komende dagen. Cas krijgt zijn pc niet aan de praat en baalt als n stekker. eeehhh....zit er ook een tussen van cas en mij????
 
Geert, Haha, you too are invited for tea and biscuits at Rockanje. I have a really good blend of Assam, Ceylon and African tea at the moment. I know you prefer other refreshing drinks, so there will be some of that as well!
I like the photos very much.
Bob.
 
Vanavond bezig geweest met sorteren van de helft van de fotoos... morgen de rest.
Meteen een deelnemerslijst gemaakt in excel om sneller de naam bij een nummer te kunnen zoeken maar misschien missen we net als vorig jaar hier en daar wat informatie, dus als we het niet weten doen we graag een beroep op jullie kennis... Thinge komt zo thuis uit het werk en ik duik mijn bed in, morgen vroeg weer op.
 
Het is weer prachtig allemaal :Y :Y

:} :} :}

Niet de hele fles :N :$ :$ :W krijg je van die trillende foto's

Dank Erik, het is helaas geen 18 jarige geworden vannacht. Ik heb wat fotoaanvraag mailtjes beantwoord en de mensen getracteerd op wat fotoos in de mailbox. Hoop dat ze morgen goed wakker worden zo.

Ik duik er ook in, Later vandaag weer verder........
 
Geert, Haha, you too are invited for tea and biscuits at Rockanje. I have a really good blend of Assam, Ceylon and African tea at the moment. I know you prefer other refreshing drinks, so there will be some of that as well!
I like the photos very much.
Bob.


Thanks Bob, we do our best.....but we are still amateurs......it's a shame. :Y
 
Ben al uren wakker maar een beetje futloos.

Kent iemand een programma wat fotoos van verschillende grootte allemaal in 1 keer kan verkleinen naar MF formaat?
 
Kan met de meeste fotoprogramma's wel, ik gebruik daarvoor zelf Irfanview, is gratis daarop zit de optie batch modify kan je in 1 keer alle foto's die je geselecteerd hebt verkleinen.

Wat ook kan is je foto's op een externe fotosite zetten zoals bv Flickr of iets dergelijks dan kan je linken naar de foto en hoef je ze niet te verkleinen.
 
Laatst bewerkt:
Kan met de meeste fotoprogramma's wel, ik gebruik daarvoor zelf Irfanview, is gratis daarop zit de optie batch modify kan je in 1 keer alle foto's die je geselecteerd hebt verkleinen.

Wat ook kan is je foto's op een externe fotosite zetten zoals bv Flickr of iets dergelijks dan kan je linken naar de foto en hoef je ze niet te verkleinen.


Dank voor je snelle reactie. Ik heb meerdere fotoprogjes, maar ze kunnen, zeker als batch, wel alles in 1 keer verkleinen, maar niet elke foto is even groot. Wel in pixels, maar niet in formaat. Maw, als ik alles in 1 keer verklein,bv in Irfanview, worden nog alle fotoos een ander formaat, dus moet ik ze nog stuk voor stuk verkleinen. Ik wil dus alle fotoos, ongeacht de grootte in 1 keer kunnen verkleinen naar een bepaalde vaste grootte, zodat ik ze zonder ze allemaal nog na te checken kan plaatsen op MF....
 
Anne1963 (Mevrouw Thinge) heeft er in ieder geval zin in........

full
 
Laatst bewerkt:
Piet Thijssen uit Baarlo. De sympathieke Limburger reed hier zijn eerste race. Hier in de training van de 500cc veteranen. Zijn volkomen nieuw opgebouwde Norbstar was net voor de race klaar en Piet zag het helemaal zitten. Helaas kreeg hij last van wat dolgedraaide boutjes in de voorvork en moest voortijdig de strijd staken. Geweldige vent....

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan