HMV races te Holten 2012 en Rockanje 2012....PICCIES!!!

Nr. 66 Joop Oude Avenhuis op een Adler MB uit 1954

full
 
Vol goede moed begonnen met het plan door te gaan met plaatsen tot Thinge thuis komt uit zijn nacht dienst om half 6 maar helaas.................. Mijn luikjes vallen dicht dus tot van de week maar weer een keer!!!
 
Nou Anne1963, je hebt de honeurs wel waargenomen hoor. Nu maar hopen dat ze het allemaal waarderen. Want het is wel stilletjes hier......helaas. Ik ga zo naar bed.........
 
*O* *O* *O* nou das zeker veel te stil hier. denk dat ze de brommer weer klaar maken voor rockanje. Ik ben nu ook zover. ziet er weer geweldig uit mensen. :} :} :} :}
Kan niet w88 op de 500 klasse haha
 
Nou, ik kijk ook regelmatig, maar ik kan zoals Opahaha niet wachten op de 500 er klasse .
En ben inderdaad bezig geweest met mijn motor en het zijspan, moeten nog wat aanpassingen aan mijn zit worden gedaan, hopelijk kan ik komende week nog eens een paar rondjes oefenen voor Rockanje.

PS Opahaha, volgens mij redden wij het niet meer met koffie en vlaai, die lichtere klassen hebben toch wel iets meer gedaan.!!
 
Laatst bewerkt:
inderdaad jammer dat er weinig reactie komt op deze mooie foto's. Maar ik denk dat de rijders echt wel blij zijn met de foto's. Als ik als 'publiek' het al leuk vind om met m'n kop op de foto te staan.

Maar vooral door gaan met foto's maken....
 
Nou, dan nog een paar voor het slapen gaan en dan begin ik met de 500cc-ers die al zo lang hebben moeten wachten....

Als eerste nr 7 - 500cc Theo Durenkamp op een Matchless uit 1960

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan