MF Gooi en Vechtstreek deel 119 - Zu Eifel y0!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ouwe deeltje niet bijgelezen zeker... ;)

Boot lag er in maar bleek iets water te maken. Vermoeden ging uit naar het hoosdopje onder in de romp. Daar kan je niet bij alstie in het water ligt dus rechtsomkeert en de boot er weer uit getrailerd. Bleek er niks mis met het doppie. Verder zoeken levert het vermoeden op dat één van de vier bouten waar de buitenboordmotor mee vast zit lekt. Morgen maar es met de dealer bellen of daar een rubber ring of iets achter zit die wellicht rot is of dat die bout gewoon aangetrokken moet worden. Uiteindelijk hele dag onder weg, resultaat nul... :')

da's mooi kak kakki :/
Komt vast goed :Y
 
De Lofoten wil ik iig gezien hebben, en vandaar zie ik wel....... Ik heb maar 3 weken :P

Dat is een mooi doel. :Y
Dat had ik in 2.5 weken niet gered (wel als ik doorreed, maar wou allemaal dingen/vrienden zien in de fjorden :+). Dus misschien de volgende keer.
 
da's mooi kak kakki :/
Komt vast goed :Y
Dealer gebeld. Zit kit tussen de twee platen dus moer aanhalen zou voldoende moeten zijn. Volgende week maar weer is het water jeppen en dan eerst een koppie thee bij de buren doen... :P

Ga er van uit dattie dan droog blijft :Y
 
Dat is een mooi doel. :Y
Dat had ik in 2.5 weken niet gered (wel als ik doorreed, maar wou allemaal dingen/vrienden zien in de fjorden :+). Dus misschien de volgende keer.

nog nooit van gehoord :N

alhoewel google wel zegt dat het een mooie plaatjes eilandengroep is *D
 
Dealer gebeld. Zit kit tussen de twee platen dus moer aanhalen zou voldoende moeten zijn. Volgende week maar weer is het water jeppen en dan eerst een koppie thee bij de buren doen... :P

Ga er van uit dattie dan droog blijft :Y
Beter *D













Koffie :Z

:9
 
nog nooit van gehoord :N

alhoewel google wel zegt dat het een mooie plaatjes eilandengroep is *D

De lofoten ligt tussen de Noordkaap en Trondheim in. (oh Chris, Trondheim, zeker doen!) Erg authentiek gebied wat erg rustig en bizar mooi is. (er is geloof ik ook een viking openlucht museum).

Oh en je moet door de articcircle wat ook wel een leuke milestone is:

norway021-large.jpg
 
Dealer gebeld. Zit kit tussen de twee platen dus moer aanhalen zou voldoende moeten zijn. Volgende week maar weer is het water jeppen en dan eerst een koppie thee bij de buren doen... :P

Ga er van uit dattie dan droog blijft :Y

Goed geregeld dan *O*
 
Mooi dat het probleem van de Titanic zo makkelijk opgelost kan worden. :Y


Verdomme echt geen zin meer. Er hebben er een hoop verlof en een of andere debiel heeft besloten om vandaag toch twee waves te doen...mooi vlot zu hause zit er even niet in. :/
 
Dikke kans dat er wel snoek in zit hoor :Y
Bvb al door eenden die kuit meenemen naar andere plekken.




X.... nog verder zitten plukken aan die hechtingen?

(als je eenmaal begint...... ) :X
niet geplukt, helemaal er uit gehaald meteen. Leek me wil te kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan