The Riding Game MF Style [Deel 9]

Status
Niet open voor verdere reacties.
De opdracht is nog maar een half uur te doen, dan zijn die winkels gesloten tot maandag 09.00 uur.
 
Het was lang zoeken maar op de val reep! :

large
 
Laatst bewerkt:
Het was lang zoeken maar op de val reep! :

[afbeelding]
_O- _O-

Aangezien er geen kappers meer open zullen zijn tijdens de looptijd van deze opdracht heb ik Roeleey al gevraagd voor een vervroegde volgende opdracht. Is een beetje zinloos om de tijd uit te zitten als je toch al weet dat het niets gaat worden.. Wachten op zijn oordeel dus..
 
Aangezien er geen kappers meer open zullen zijn tijdens de looptijd van deze opdracht heb ik Roeleey al gevraagd voor een vervroegde volgende opdracht. Is een beetje zinloos om de tijd uit te zitten als je toch al weet dat het niets gaat worden.. Wachten op zijn oordeel dus..
ik stem voor, wat zegt de rest?
 
Laatst bewerkt:
Denk dat we voor deze keer wel een uitzondering kunnen maken, omdat het niet meer mogelijk is i.v.m. openingstijden, om niet de volledige 3 dagen te wachten...
 
:W Aangezien de opdrachtgever er zelf ook geen heil in ziet om de opdracht uit te zitten, lijkt het mij niet meer dan redelijk om aan een nieuwe te beginnen i.p.v. te wachten tot morgen....
Dus: Je motor bij een ambulance

Is al eens geweest, maar ach houdt lekker de vaart erin :]
 
Laatst bewerkt:
Dat telt niet!!! duidelijk een fotoshop, onderste licht hoort groen te zijn! jij hebt stiekem de kleur veranderd :+


_O-

ps. wel leuk gemaakt

Shit je had me gewoon door :+ nu is ie zeker af gekeurt ? -O-

Ik lees Fapper... |(
Ik weet dat Kawa's technische hoogstandjes zijn, maar deze spant helemaal de kroon, het achterwiel loopt dus gewoon buitenom de achterbrug :} :+

Nee, je ziet het verkeerd. De brug is gewoon van glas!


_O-
 
gisteren kon ik even geen ambu vinden... hopelijk vandaag meer geluk :-)
 
Laatst bewerkt:
Pfff!! er zit een gat in me pak :( :(
Blijkbaar me rechterbeen langs me uitlaat gehaald waar door er een gat in is gesmolten...

Gelukkig helemaal onderaan waar me schoen nog ruimschoots onder zit maar toch..
Had ik nu toch maar me leren pak aan gedaan '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan