The Riding Game MF Style [Deel 9]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kies,
een groen door-rij-licht.
een rood stop-licht :+

Doe ik morgen ochtend wel even voor ik naar werk ga :+
dan is de weg nog leeg in dit gehucht :9
 
Je motor achterstevoren op de rijbaan voor een verkeerslicht dat op groen staat.

Aangepast.
M'n rijinstructeur verbeterde me altijd als ik stoplicht zei. :P
 
ach je moet eens weten hoe vaak ik het verkeerd zei/zeg..
Het is belangrijk voor me werk dat ik het goed zeg... zucht...
 
Ik las glijbaan :') dacht al hoe ga je dat in hemelsnaam voor elkaar krijgen :+

Al een tijdje mee gelezen met dit topique, en niet eens bij na gedacht dat ik nu zelf ook mee kan doen _O-
 
Mmm....morgenochtend vroeg op pad om richting Eiffel te rijden voor 3 daagjes *O* :]
Misschien pak er nog even eentje mee, zo niet veel plezier de aankomende dagen...OP werk ik wel weer bij als ik terug ben :W
 
Veel plezier. :W
Wil ik ook nog wel een keertje naar toe maar ik zit met mijn uitlaat.
Vertel me maar hoe erg er op open uitlaten gecontroleerd wordt. ;)
Nurburgring wil ik ook nog een keer doen.
 
Hmm, dit topic eventjes gevolgd voor een goede opdracht had al bijna de Suzuki dealer te pakker, als m'n mobiel even meewerkte). Deze moet kunnen onderweg naar m'n werk. :W
 
Ik zal je een keertje een rondje laten doen op mijn Fireblade...
Dan zie je pas dat motorrijden "anders kan"! })

Ey, thanks but no thanks, althans voorlopig. Het zal best nog veel spannender kunnen maar ik als verse motorrijder (drie maandjes pas (/edit: nog niet eens trouwens)) heb tot nu toe ruim voldoende spanning aan mijn NTV'tje. En ik trek nu ook al praktisch ieder koekblik eruit, en ging laatst zo maar op één wiel de bocht door... Ik trok wel flink op maar het ging niet eens (helemaal) expres :) Dus, goed hoor, laat me eerst even lekker wennen aan de motor op zich. Spanning genoeg! Als deze saai wordt probeer ik wel eens wat spannenders :)
 
Laatst bewerkt:
Grappig, ik rijd best agressief op mijn NTV maar wheelien doet ie dus echt niet. :P

Gewoon in z'n een optrekken, dan gas loslaten en (dus) een beetje voorover duiken, en dan weer gas erop :) En ik weeg over de 110 kg ;)

Ik ga even kijken of de verkeerslichten hier om de hoek het nog doen, en dan pitten.
 
Zo heb ik dat nog niet geprobeerd nee.
Maar als ik in z'n 1 hard optrek vannuit stilstand geeft die cardan (of wat het dan ook is) zo'n tik.
Maar die van mij is zuinig afgesteld en dus ook niet zo fel.

's Nachts moet deze opdracht toch wel te doen zijn dacht ik zo.
 
Is flink zoeken nog steeds... Ze gooien hier in Amsterdam (en elders ook neem ik aan) de minder belangrijke verkeerslichten uit 's nachts. En de verkeerslichten die het nog doen staan logischerwijs op drukke punten waar je deze actie liever niet verricht :) Maar na even rondrijden had ik toch wat gevonden. Ik moest mijn motor over de gewichtssensoren in het asfalt rollen om het licht drie seconden op groen te krijgen, en dan snel terugrennen en een foto schieten in het donker. Kostte een paar pogingen en uiteindelijk kwam ik niet verder dan onderstaande foto, voordat een motoragent op me af kwam rijden van het politiebureau verderop die me vroeg waar ik mee bezig was. Terecht! :) Ik zei maar gewoon dat ik een foto aan het maken was. Hij vond dit niet het geschikte moment en ook niet de geschikte plaats. Had 'ie tamelijk gelijk in denk ik :) Dus toen ben ik maar weer weggegaan, geen zin in verdere discussie.

Hopelijk is 'ie goed...

punt21.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan