Triumph Speed Triple topic deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog een weekje werken en dan :]

[afbeelding]
[afbeelding]

Lekker :9. Hoop dat je lekker weer hebt.

O en deze mag wel in de op. Topic vervuiling :+
full
 
triple-t schreef op 06 mei 2012 @ 23:08:
nog een paar

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat ziet er idd wel leuk uit ja :Y alleen Hierro heeft een beetje een Hooft op de laatste foto van "ik moet schijten " ;)

Smorgens :W
 
goed om te lezen dat alles goed verlopen is tijdens MM.

prijzen zijn behoorlijk verhoogd, ik mocht jaren terug voor een artikel 5 150 euro aftikken, was nog de moeite waard :P

mijn brommer staat weer helemaal onder de blubber in het zuiden des lands.
lekker buitje gehad, jammer na 2 avonden poetsen vorige week -O-
 
mogguh, ben dr weer na een klein weekje werk in Marokko. Koud hier, maar wel weer lekker op de motor naar mn werk. Mag alweer tot 6000 toeren dus langzaam aan gaat het de goeie kant op. Tot nu toe is de speed triple een stuk zuiniger dan de street triple: 1:16 was iets waar je van kon dromen en maar soms haalbaar was met mijn street. Het verbruik van mn speed ligt nu ergens tussen de 1:17,5 en 1:18,8 ......De street was echt een petrolholic!!
 
mogguh, ben dr weer na een klein weekje werk in Marokko. Koud hier, maar wel weer lekker op de motor naar mn werk. Mag alweer tot 6000 toeren dus langzaam aan gaat het de goeie kant op. Tot nu toe is de speed triple een stuk zuiniger dan de street triple: 1:16 was iets waar je van kon dromen en maar soms haalbaar was met mijn street. Het verbruik van mn speed ligt nu ergens tussen de 1:17,5 en 1:18,8 ......De street was echt een petrolholic!!

Nog een teken aan de wand dat er iets met de injectie van je street niet klopte. Alleen op het circuit krijgen wij Nes haar Street onder de 1:16
 
Laatst bewerkt:
Nog een teken aan de wand dat er iets met de injectie van je street niet klopte. Alleen op het circuit krijgen wij Nes haar Street onder de 1:16

Zowel Bruurs, Zaanstad als Hillegom vonden allemaal dat er niets was met het apparaat. Gek eigenlijk he? Maar goed, ik ben dr vanaf. Ben tot nu toe erg tevreden met de speed. MOet alleen een beetje wennen aan de zithouding, verder niets te klagen.

Één vraagje: Het lampje lijkt wat vroeg aan te gaan wanneer de tank leeg raakt: bij 225km gaat hij aan en dan zit er ongeveer nog 4 liter in waar je dan zo 65-70km nog meer kan rijden voordat hij écht leeg is. Is dat bij jullie ook?
 
Laatst bewerkt:
Zowel Bruurs, Zaanstad als Hillegom vonden allemaal dat er niets was met het apparaat. Gek eigenlijk he? Maar goed, ik ben dr vanaf. Ben tot nu toe erg tevreden met de speed. MOet alleen een beetje wennen aan de zithouding, verder niets te klagen.

Één vraagje: Het lampje lijkt wat vroeg aan te gaan wanneer de tank leeg raakt: bij 225km gaat hij aan en dan zit er ongeveer nog 4 liter in waar je dan zo 65-70km nog meer kan rijden voordat hij écht leeg is. Is dat bij jullie ook?


:N

lampje gaat eerder aan zo rond 180km. Dan rek ik het nog tot ongeveer 200.

Ook tijdens "onze" rid verbruikte de Street het meeste benzine. Maakt niet uit gassen met dat ding. Ben hem alweer kwijt ;( Al bijna met het bankstel van de weg gevlogen,

GEEN:
acceleratie
remmen
wegligging

WEL:
warm achter de etalageruit :')

Gegeven motor mag je niet in haar uitlaat kijken....


:W
 
Zowel Bruurs, Zaanstad als Hillegom vonden allemaal dat er niets was met het apparaat. Gek eigenlijk he? Maar goed, ik ben dr vanaf. Ben tot nu toe erg tevreden met de speed. MOet alleen een beetje wennen aan de zithouding, verder niets te klagen.

Één vraagje: Het lampje lijkt wat vroeg aan te gaan wanneer de tank leeg raakt: bij 225km gaat hij aan en dan zit er ongeveer nog 4 liter in waar je dan zo 65-70km nog meer kan rijden voordat hij écht leeg is. Is dat bij jullie ook?


dat klopt wel een beetje :Y
 
:N

lampje gaat eerder aan zo rond 180km. Dan rek ik het nog tot ongeveer 200.

Ook tijdens "onze" rid verbruikte de Street het meeste benzine. Maakt niet uit gassen met dat ding. Ben hem alweer kwijt ;( Al bijna met het bankstel van de weg gevlogen,

GEEN:
acceleratie
remmen
wegligging

WEL:
warm achter de etalageruit :')

Gegeven motor mag je niet in haar uitlaat kijken....

:W


je hebt geliek mien jong
 
Die van mij 1:20 dus mijn lampje springt iets later aan wgt wel tevreden over het verbruik
Word dat nog beter als je hem afsteld?
 
Die van mij 1:20 dus mijn lampje springt iets later aan wgt wel tevreden over het verbruik
Word dat nog beter als je hem afsteld?


weet het nog niet ... staat inmiddels tegen de 300km op de teller en hij springt nog niet aan. Wellicht dat ie zuiniger is gaan rijden met de nieuwe teller ;) (of door de nieuwe software die in de ECU is gezet _O- )
 
mogguh, ben dr weer na een klein weekje werk in Marokko. Koud hier, maar wel weer lekker op de motor naar mn werk. Mag alweer tot 6000 toeren dus langzaam aan gaat het de goeie kant op. Tot nu toe is de speed triple een stuk zuiniger dan de street triple: 1:16 was iets waar je van kon dromen en maar soms haalbaar was met mijn street. Het verbruik van mn speed ligt nu ergens tussen de 1:17,5 en 1:18,8 ......De street was echt een petrolholic!!
Heb dezelfde ervaring. De Street zit bij mij ook rond de 1:16 en de Speed rond de 1:18.

De Street bepaald zodoende het tankmoment.
 
:N

lampje gaat eerder aan zo rond 180km. Dan rek ik het nog tot ongeveer 200.

Ook tijdens "onze" rid verbruikte de Street het meeste benzine. Maakt niet uit gassen met dat ding. Ben hem alweer kwijt ;( Al bijna met het bankstel van de weg gevlogen,

GEEN:
acceleratie
remmen
wegligging

WEL:
warm achter de etalageruit :')

Gegeven motor mag je niet in haar uitlaat kijken....


:W

:W :W :]
 
weet het nog niet ... staat inmiddels tegen de 300km op de teller en hij springt nog niet aan. Wellicht dat ie zuiniger is gaan rijden met de nieuwe teller ;) (of door de nieuwe software die in de ECU is gezet _O- )



teller niet op 0 gezet zeker ?



















:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan