Triumph Speed Triple topic deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja die van mij slaapt inderdaad naast een GSR :Y

Hele goede combi :)

Laat mij raden jou Triple staat ook naast een GSR.............

:Y

full


foto van het eerste nachtje samen
(speed nog zoals ik hem kocht)
 
:^ wat een vrolijk menneke veel plezier!!

Triple-T
zou je die foto van mijn motor in het origineel willen sturen? wtb105 ad hetemail ;) Is mooie foto :Y

sure :)

:) nee maar lijkt er wel op

dit is wel mijn poes/kat huisdier :+

[afbeelding]

zal wel een vermoeiend baasje hebben :+


krijg overigens eigenlijk ook wel zin om een schade ss te kopen, te strippen en een leuk straatvechtertje van te maken als ik dit zo zie :9~
_DSC1855-2.jpg
 
Wie zet er nou zo,n rijstraket naast een sjeike Engelsman.... O-)

Die sloten helpen trouwens ook niet veel,
je complete voorwiel hebben ze mee!

:Z


Tsja zie ook liever een Street Triple er naast staan maar het vrouwtje is er happy mee *O*
Maar er is ook veel aan veranderd zoals veel carbondelen , rem/schakelset , fatbarstuur met barend spiegels , aangepaste voorvering , zadel enz enz.

Trouwens de Speed ook aardig klaar met alle zwarte plastic delen vervangen door Ilmberger carbon , uitlaatjes , witte striping , enz enz. teveel om op te sommen.
kijk maar op de foto alleen zie je daar de witte striping niet op maar die kan je zien bij de foto met de GSR samen.
full
 
stelwieltje van de koppeling helemaal in draaien, en de sleuf gelijk zetten met de sleuf van de hendel houder, zodat je de kabel daar uit kan krijgen.
wat lastig uitleggen O-) :X
tanx! Bij de street triple was het erg eenvoudig. Bij de speed lastiger. Ik ga het eens proberen op deze manier.
 
sure :)zal wel een vermoeiend baasje hebben :+


krijg overigens eigenlijk ook wel zin om een schade ss te kopen, te strippen en een leuk straatvechtertje van te maken als ik dit zo zie :9~
[afbeelding]
Die is BBIL uit het Arnhem Topic heeft ie zo'n twee jaar aan gebouwd.
nadat hij zijn prachtig verbouwde Bandit1200 getotaled had op zandvoort met een highsider B|
 
Heeft er iemand trouwens nog een mooie zwarte flyscreen met dat plastic ding wat erachter heurt over voor een MF prijsje :? zou het wel leuk vinden zeg maar van ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan