Projekt GS500RS

zag je weg rijden, ben je droog overgekomen?

Hey, heb jou zo niet gezien geloof ik.
Ben inderdaad droog overgekomen (gelukkig woon ik in assen) :)

Wel heb ik bij thuiskomst mijn voorvork weer uit elkaar getrokken, die kerel bij hyperpro vertelde waar ik al bank voor was (doordat ik de laatste keer mijn poot niet helemaal uit elkaar gehaald had bij het vervangen van de vork olie, was er olie achter gebleven waardoor er teveel olie in de vork zat) de vering was veel te hard. Nu dus alles maar opnieuw gedaan en op de goede manier :) en nu is het wel goed.
 
bij motorhuis langezwaag zeker? mikis (zo heet hij) heeft daar wel verstand van, laat onze sv's en mijn gpz bij hem afstellen. is ook een super aardige man en kan iedereen aanraden om zijn motor bij hem te brengen. en de motor komt niet eerder van de brug voordat hij 100% is.

hij krijgt motoren zelfs uit belgië en een paar uit brabant. dat zegt genoeg denk ik. (langezwaag ligt naast heerenveen)
 
Bedankt mannen 👍 eindelijk was het weer eens lekker weer om te rijden. nu weer lekker lekker thuis.
Mooi wat afgesjouwd de afgelopen 2 dagen.
 
Jow gasten, vandaag een super vette shoot gehad op een oud bedrijven terrein in Groningen.
Ik ga hier snel foto's plaatsen, hier vast één die ik tussendoor gemaakt heb met mijn mobieltje:

 
Laatst bewerkt:
Hier nog een paar foto's ik ben er erg blij mee!

DSC_0440_zps5qyyfm2x.jpg


DSC_0547_zpsonmjr6u8.jpg


DSC_0465_zps9kku47zq.jpg


DSC_0448_zpsnwmjjj1u.jpg


69d6b187-48b3-4d7a-a8bf-151f84109e08_zpsu5nq3f7j.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie pics en supermooi gelijnt fietsje blijft het! *O*
Zonde om zo'n ding voor veel te weinig centen te verkopen,krijg je spijt van. :X
Houden en vertroetelen dat kindje. :Y
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's.
Blijft een leuke motor om te zien! Goed dat je m niet hebt verkocht is zonde.

Bedankt man! Ik ben idd blij dat ik heb niet verkocht heb. Ik zal er nu alleen wel iets bij moeten hebben om af en toe een rondje te doen met de vrouw achterop.

Mooie pics en supermooi gelijnt fietsje blijft het! *O*
Zonde om zo'n ding voor veel te weinig centen te verkopen,krijg je spijt van. :X
Houden en vertroetelen dat kindje. :Y

Thnx man, misschien nog eens laten taxeren voor de verzekering en hier en daar nog wat dingetjes optimaliseren.
Ik heb nog steeds een kleine wishlist.
1- frame opnieuw coaten
2- blok laten spuiten
3- ander achterbrug
4- mt-03 koplamp.

Daarnaast zweet mijn voorvork een beetje sinds dat ik hem de laatste keer uit elkaar heb gehad, ik hoopte dat ik dat kon doen zonder de keerringen te vervangen, maar blijkbaar was dat eifele hoop :-(.
 
Zou er goed bij staan zo'n voorkantje,deze koplamp is wat saai en gewoontjes. :+
 
En we zijn weer sleutelende...
Omdat ik de keerringen na de laatste keer dat ik de poten uit elkaar gehad heb niet helemaal meer vertrouwde, ben ik toch maar begonnen de boel weer uit elkaar te trekken. Zo kon ik meteen mijn nieuwe mini motorlift proberen :9
04127539-45F2-4130-91C8-C6486C09C440_zps297a76d3.jpg


Het resultaat tot zo ver:
9FAED10D-59B0-4783-9D78-2238D1F8B81F_zpsqosycciu.jpg


Nog even wachten op de nieuwe spulletjes dan kan alles er snel weer onder.
Met een beetje geluk komt er ook nog een nieuwe koplamp aan (dankzij vdM Racing).
 
is dat goed zelf te doen een USD reviseren? heb de ori vork van mn GS toen ook zelf gedaan maar die van de duc ziet er een stuk moeilijker uit

Mooie foto's trouwens, blijft een gaaf ding!
 
Laatst bewerkt:
is dat goed zelf te doen een USD reviseren? heb de ori vork van mn GS toen ook zelf gedaan maar die van de duc ziet er een stuk moeilijker uit

Mooie foto's trouwens, blijft een gaaf ding!

Ja dat is goed te doen hoor, deze vork is net zo simpel als die van de GS.
 
Helaas nog geen onderdelen, deze moeten zo blijkt uit Italië komen.
Ff wachten nog dus.
 
Toch nog wat kleine dingetjes kunnen doen vandaag. Ik had een rood achterlicht gekocht en deze moest er nog een keer in, daarnaast zat er op de binnenkant van mijn stuurkuipje alleen maar spuitnevel, dus daar moest ook nog een laagje verf op. Hier de resultaten voor en na.
Voor:
81DFEE4C-4E32-4EE8-9BCB-056D8C21FBE5_zps2ebt7boj.jpg


Na:
A48F15B8-A96A-4B5A-B021-616FD4534183_zpsdmqk4ra6.jpg


Voor:
3F78DED3-B067-4A08-BF59-5C212BDEF852_zpsh6icaqx6.jpg


Na:
2CB7331B-E577-4C41-9792-9A1FB60982A1_zpszta3rhff.jpg


Gr.
 
Haha ieder zijn meug.. De oude was helaas stuk (ik heb nog wel een witte gekocht op reserve, maar houd het eerst zo.
Heb het licht nog wel iets naar buiten gebracht zodat hij niet meer zo "ingevallen" lijkt.
 
Laatst bewerkt:
Onder het motto: meedoen is belangrijker dan winnen heb ik me gister opgegeven voor "Koning zelfbouw" :D
Dat word dus nog flink poetsen, ik ben er nog nooit geweest maar ga er van uit dat de concurrentie vooral bestaat uit show motoren die niet veel op de weg komen (behalve op de aanhanger). Maar wat ik al zei, het gaat me meer om het meedoen en kijken wat men er van vind.
 
Haha vandaag het koplampje even gepast dat ik van vdM heb overgenomen, ik ben er nog niet helemaal gelukkig mee, metname omdat de kabelboom die eerder in de koplamp weggewerkt was nu een beetje zichtbaar achter de koplamp zit "gepropt" en dat stoort mij.
Daar moet ik dus nog even een oplossing voor vinden, misschien dat het onder de tank lukt, maar dat moet ik nog ff bekijken. .

Hier een foto van het geheel, de lijn staat me wel aan :D
60704512-EBFF-46E7-9C2A-43AF2A988383_zpsd3ekdfxn.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan