Projekt GS500RS

vind ik ook , misschien als deze in kleur wordt gespoten dat het dan mooier is :)
Maar het jouw motor en voor de rest :}
 
Zoals k al op whatsapp zei, hij zou n tikkeltje lager moeten hangen zo die mooier kwa lijn staan (na mijn mening dan he :P )

Even kleurtje er op (wit) en dan staat ie wel wijs!

Kabelboompje is altijd n ramp met zo'n lamp, in zon ronde kan je de kabels mooi er in frotte..
Maar misschien een idee om de kabels allemaal bij elkaar te binden zodat je maar 1 kabel ziet lopen?
 
Het kapje van de koplamp ligt inmiddels bij de spuiter :+
@ Lloyd (vdM) de koplamp hangt hier al 4 cm lager als in het app-je, lager moet eigenlijk niet want dan word de afstand tussen de koplamp en te teller te groot.
Nu eerst een week naar Amerika (voor het werk) daarna kunnen we weer verder. *O* Eerst maar eens kijken hoe we het op gaan losse met de kabelboom.

Klein ideetje (paint pielsel)
60704512-EBFF-46E7-9C2A-43AF2A988383_zpso571jr95.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier het resultaat, ik ben er in ieder geval heel erg blij mee *O*

1D4A96A6-93C0-48AD-900D-76548F25C9D8_zpsgb4gqlcm.jpg


5E184083-4E4F-4AB6-80D1-123BB36C9D86_zpsszodsrvd.jpg


11678330-2A58-4ABC-8AA5-8AFBB87E1F98_zpshwfdf0eo.jpg


0D11F87B-E164-4BA6-9DFB-7E126B92AADF_zpswhuicj6q.jpg


Nu poetsen voor "Koning zelfbouw" 8-)
 
Haha bedankt voor de leuke reacties mannen.
Ik denk nog aan andere knipperlichten en misschien een bug spoiler... verder is de inspiratie een beetje op aan het raken.
 
Haha bedankt voor de leuke reacties mannen.
Ik denk nog aan andere knipperlichten en misschien een bug spoiler... verder is de inspiratie een beetje op aan het raken.

Zo'n bug spoiler maakt hem wel een stuk meer streetfighter achtig nog. Denk dat dat wel vet is.
 
Thnx, de nieuwe koplamp staat niet op de flyer als uitgevoerd... Maar dat heeft juist zijn charme, je kunt zien dat het project niet stil staat.
 
Gister naar koning zelfbouw geweest in Hengelo. Dat was leuk om een keer te doen, "helaas" geen prijs gewonnen, maar aangezien alleen de top 3 bekend gemaakt werd ben ik gedeelde 4e geworden.... samen met de overige 26 motoren -O- _O- yellow rider nogmaals gefeliciteerd met de 1e plek.

D03146C6-F347-40F6-81CD-7C7FBE1C0CEE_zps42bd5acs.jpg


4003B703-AFE1-4B8D-8474-5EEC278D9602_zpscok3ncnw.jpg


A1F0DD53-E7A5-4FEE-A1CB-D016765CE771_zps9g6wpf8r.jpg


En nu klaar met poetsen enz, volgend weekend staat de navi op Italië daar gaan we 10 dagen met de plof op de stelvio pass/park. Ik heb er super veel zin in.
 
Toch mooi een "gedeelde" 4dee plek xp haha
Oeh!! Stelvio pas... Zeer leuk, heb er ook gereden hele mooie wegen, have fun daar
 
Gefeliciteerd!Mooie en snelle basis zo'n Tuono. *O*
Het is en blijft verslaven dat verbouwen.
 
Thnx mannen, we gaan het wel zien. Eerst maar eens ophalen, hij staat inmiddels op naam.
 
Ik weet dat de meesten hier al voorzien zijn van een leuke streetfighter
Toch wil ik het hier ook even delen:
De GS gaat in de verkoop, zoek je of ken je iemand die iets bijzonders zoekt?
Kijk hier voor de advertentie.
 
Ik weet dat de meesten hier al voorzien zijn van een leuke streetfighter
Toch wil ik het hier ook even delen:
De GS gaat in de verkoop, zoek je of ken je iemand die iets bijzonders zoekt?
Kijk hier voor de advertentie.

Scherpe prijs Dirk, denk dat hij hiervoor wel wordt opgehaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan