Super tevreden over mijn T-Max 530

Ja ...dacht ik ook al.

De achterste is groter bij de tmax 530 dan de vorige modellen.
 
Voor een prijsje mag je die voorste remschijven hebben hoor.
Ze liggen hier toch maar.
 
Kijk, van zo'n mensen krijg ik het dus hé; de stoere motards die het eens gaan uitleggen; de gp is de duurste( ik dacht het niet). En dan heb ik het nog niet gehad over de prestaties van de t-max; op zo'n circuit maar 138 halen, laat mij niet lachen!!!


LOOSERS!!!!!!! :(
 
Ik krijg het idee dat de performance een beetje tegen valt in de testen, terwijl hij zo veel sneller moet zijn als de voorgaande modellen.
Ik las ergens 8.9 sec voor 0-100, nou, dan moet de parkeerrem toch echt vergeten zijn...
 
Laatst bewerkt:
De rizoma spiegels van mijn tmax 530 gaan er af.
Zien er wel goed uit maar je ziet zo goed als niks.

Lightech spiegels komen in de plaats.
 
Zijn er hier T-Max rijders die zowel de 2008/9 als de 2012 rijden of gereden hebben maar dan in alle weersomstandigheden en niet enkel bij droog zomerweer?
Zo ja, is er daar een groot verschil tussen de "oude" en de nieuwe?
 
een kleine update van me T-Max *D *O* *O* wat een geluid gaan de buren blij mee zijn }) }) })

foto's zijn klikbaar worden ze groter



 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier T-Max rijders die zowel de 2008/9 als de 2012 rijden of gereden hebben maar dan in alle weersomstandigheden en niet enkel bij droog zomerweer?
Zo ja, is er daar een groot verschil tussen de "oude" en de nieuwe?

hey jos *D
hou nu eens op joh en bestel hem gewoon }) })

heb er pas met regen mee gereden en bleef redelijk droog ondanks me sport scherm
het zelvde als me vorige opzich zit er niet echt veel verschil in buiten de looks

:W
 
Tanks Danny,

Moet minstens wachten tot 01 Aug, dan is mijn Motordealer weer uit verlof.
Heb eerst aan het uitkijken geweest voor een SW-T600 (kon een prachtige deal doen), mooi en goed machien maar kan niet tippen aan een T-Max. Dus op 1 aug beginnen de nieuwe onderhandelingen.

Groeten
Jos
 
Nog vergeten, Prachtige machine dat je daar in je bezit hebt.
Juist een vraagje aan een gebruiker.
Is er ook de mogelijkheid om bij deze grote koffer (50L) ook nog het ruggesteuntje te plaatsen voor de passagier?

Groeten
Jos
 
Nog vergeten, Prachtige machine dat je daar in je bezit hebt.
Juist een vraagje aan een gebruiker.
Is er ook de mogelijkheid om bij deze grote koffer (50L) ook nog het ruggesteuntje te plaatsen voor de passagier?

Groeten
Jos

hoi jos je bedoeld het rugsteun dat je op de scoot moet bevestigen?
volgends mij gaat dat niet, heb hem op de koffer zit ie hoger en zit beter voor de duo teminste heb ze nog niet horen klagen ;)
 
Ze hadden die sticker beter in het zwart gemaakt dan was het zeker oké.

Let wel op als je er hem afdoet dat je het met de juiste producten doet.

Heb het ook eens gedaan en had een doffe plek op de uitlaat.

Succes er mee.
 
Kleine update van mijn tmax 530 :

- nieuwe spiegels lightech.....veel beter zicht dan de vorige

- wave achterrem schijf.....ziet er goed uit....al zeg ik het zelf

- levers lightech

SAM_0189.jpg


SAM_0190.jpg


SAM_0191.jpg


SAM_0192.jpg


SAM_0193.jpg


SAM_0194.jpg


SAM_0195.jpg


SAM_0196.jpg


SAM_0197.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze week 3 dagen naar de Ardennen geweest met de T-Max, en dan voel je toch wel duidelijk dat hij op de snelweg meer power heeft dan m'n vorig model!
Wanneer je 120kmh rijdt en je draait de hendel open, dan schiet hij nog vooruit, en dat met passagier! :}
't Was wel puffen bij 31 graden 8-)
 
O ja, nog iets, de snelheidsmeter wijkt 10kmh af van de gps!
130kmh is in werkelijkheid maar 120kmh.
 
Terug
Bovenaan Onderaan