Super tevreden over mijn T-Max 530

Klinkt niet slecht.

Ik overweeg eventueel de arrow street thunder maar dan zonder de gele sticker :

streetthunder.jpg
 
Ik gebruik mijn TMax nu eindelijk waarvoor hij gekocht is : woon-werkverkeer.

Dan valt toch op :

- je ziet geen knijt in die spiegels (die aan de rand nog vervormen, ook... wat een bagger)
- die bronskleurige zijpanelen zijn enorm krasgevoelig.... Gewoon de wrijving van de naad van mijn lederen broekspijpen geeft al lichte, maar duidelijke krassen na nauwelijks 400 kms... Dat kan beter !
 
Ik gebruik mijn TMax nu eindelijk waarvoor hij gekocht is : woon-werkverkeer.

Dan valt toch op :

- je ziet geen knijt in die spiegels (die aan de rand nog vervormen, ook... wat een bagger)
- die bronskleurige zijpanelen zijn enorm krasgevoelig.... Gewoon de wrijving van de naad van mijn lederen broekspijpen geeft al lichte, maar duidelijke krassen na nauwelijks 400 kms... Dat kan beter !
Die spiegels zijn idd even wennen, ik had er in het begin ook wat last van; je ziet niet wat vlak achter je rijdt, maar wel wat links en rechts achter je rijdt. Enfin, alles ging toch vlot toen ik naar de Ardennen ben geweest. Wat die vervorming betreft; je zou eens op de Aprilia srv 850 moeten zitten; die spiegels zijn helemaal vervormd!
En dan die krassen, tja...die zijpanelen zijn mat gespoten en dus veel krasgevoeliger(ik heb er geen last van want ik rij met textiel motorkledij).
Maar het is wel om die krasgevoeligheid dat ik de mat zwarte niet heb gekocht.
 
En dan die krassen, tja...die zijpanelen zijn mat gespoten en dus veel krasgevoeliger(ik heb er geen last van want ik rij met textiel motorkledij).
Maar het is wel om die krasgevoeligheid dat ik de mat zwarte niet heb gekocht.


Ik heb de WITTE... volgens mij zijn alle TMaxen uitgerust met die fragiele donker-bronzen zijpanelen...

Ik zal er maar aan wennen dat ik 'm niet echt lang "nieuw" kan houden (terwijl mijn BMW motorfietsen ook na vele tienduizenden kilometers ZO weer de showroom in kunnen).

Qua gebruikte materialen hebben de Teutonen toch weer een flinke streep voor...

Gelukkig rijdt-ie wel fijn.
 
Ik heb de WITTE... volgens mij zijn alle TMaxen uitgerust met die fragiele donker-bronzen zijpanelen...

Ik zal er maar aan wennen dat ik 'm niet echt lang "nieuw" kan houden (terwijl mijn BMW motorfietsen ook na vele tienduizenden kilometers ZO weer de showroom in kunnen).

Qua gebruikte materialen hebben de Teutonen toch weer een flinke streep voor...

Gelukkig rijdt-ie wel fijn.
I know Slijk, I know dat jij de witte hebt, ik wilde alleen maar zeggen dat er bij de mat zwarte nog meer van deze matte stukken aanhangen.
 
Ik gebruik mijn TMax nu eindelijk waarvoor hij gekocht is : woon-werkverkeer.

Dan valt toch op :

- je ziet geen knijt in die spiegels (die aan de rand nog vervormen, ook... wat een bagger)
- die bronskleurige zijpanelen zijn enorm krasgevoelig.... Gewoon de wrijving van de naad van mijn lederen broekspijpen geeft al lichte, maar duidelijke krassen na nauwelijks 400 kms... Dat kan beter !

Klopt inderdaad.

Gelukkig zijn die lightech spiegels nu wel goed.
Heb hier al een paar rizoma spiegels liggen.

Mijn carbon zijpanelen zijn gelukkig niet zo gevoelig....alé tot nu toe.
Heb nu 1500 km en nog geen krassen.

De plastiek rond het contaktslot is wel zeer gevoelig voor krassen.

Anders ook super tevreden....rijdt zeer goed.
 
Laatst bewerkt:
I know Slijk, I know dat jij de witte hebt, ik wilde alleen maar zeggen dat er bij de mat zwarte nog meer van deze matte stukken aanhangen.


Sorry, ik wilde niet roepen.... Die f@cking iPad had echter weer zoveel kuren dat ik het verbeteren maar had opgegeven....

Ik bedoelde : nu néém ik de witte omwille van jouw redenen, en dan heb ik nóg schade na amper 400 km. ....
 
Sorry, ik wilde niet roepen.... Die f@cking iPad had echter weer zoveel kuren dat ik het verbeteren maar had opgegeven....

Ik bedoelde : nu néém ik de witte omwille van jouw redenen, en dan heb ik nóg schade na amper 400 km. ....
No prob Slijk, ik begrijp de frustratie na amper 400 km, en zeker van die tablets; die hebben al eens van die kuren! :)
 
Ik bedoelde : nu néém ik de witte omwille van jouw redenen, en dan heb ik nóg schade na amper 400 km. ....

Bedoel je de witte Ipad _O- .......en oei....ik overweeg me ook om zo'n spel aan te schaffen.

Sorry terug naar de TMAX 530
 
Meer fun met de Samsung tab dan met de ipad waar de helft van de sites niet op werken, maar uiteraard is de scooter her plezantste.
 
mooie nieuwe uitlaat van termignoni beschikbaar en dan nog in carbon....ziet er verleidelijk uit....alé voor mij toch (de carbon-zot)

201220685204.jpg


201220699225.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welke helm hebben jullie op de motorscooter op?
Mij lijkt de airflow 2 van BMW een geschikte kandidaat, of is 120 rijden met zo'n helm niet te doen.
Wie geeft mij raad?
 
Laatst bewerkt:
Welke helm hebben jullie op de motorscooter op?
Mij lijkt de airflow 2 van BMW een geschikte kandidaat, of is 120 rijden met zo'n helm niet te doen.
Wie geeft mij raad?
Ik rij met de airoh sv 55, systeemhelm; bij 120 klap ik hem toch compleet dicht hoor.
 
Ik met een Shoe Neotec....super goeie stille systeemhelm en goeie afkoeling bij warm weer dankzij goeie luchtcirculatie die je perfect kan regelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan