MF Gooi en Vechtstreek ** 120 ** Spruitjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
in zijn geval whisky of bacardi :+
maareh... tis wel raak bij jou...
die boetepot voor dit jaar?

btw, wat is er met alex? heb t ff gemist denk ik :/
 
Als één per week niet werkt, gaan ze er 2 tegelijk sturen.
Gooi'm er mee dood, leert ie 't wel af B|


K*T CJIB :(


Heb je er nog een bij gekregen?
What's the damage...

Soms heb je van die tijden dan zijn het er een paar achter elkaar, hopelijk ben je er straks weer een tijdje vanaf. *D


Oh.... edit... viel mee zo te zien... rond net af naar nul (in honderdtallen) :+
 
Laatst bewerkt:
Tip voor als je ontslag neemt bij een garage en je collega's willen niet dat je weggaat laat dan geen reparaties meer uitvoeren

Gisteren in Winterswijk ineens een raar geluid hoorbaar, ANWB dacht schokbrekers (ik al k*t dat gaat geld kosten). Op mn nieuwe werk konden ze het niet zo snel vinden en schokbrekers waren goed.
Gaat er 1 rijden en de ander kijken, wankelt mn linker wiel :O
Blijken bij de winterwissel (ja ik loop wat achter met de winter/zomerwissel) de wielbouten niet nagetrokken te zijn!

Rijd al zo sinds uhm januari ongeveer
Niet echt veilig maar het is gelukkig goed gegaan, oude werk maar even opgebeld zodat de monteur even een tik op zn kop kon krijgen.

Twéé tikken geven, istie nou helemaal B|



X: kwartetten? :')

Nieuw bandje *O*

Fotootjes: *O*

spruitenspugers: B|
 
in zijn geval whisky of bacardi :+
maareh... tis wel raak bij jou...
die boetepot voor dit jaar?
Gaat goed zo ja.

Ik vrees een beetje dat het CJIB dit langer vol kan houden :')




kwartetten :? Heb er 6 liggen die nog betaald moeten worden en nog 1 van 175 in het vooruitzicht :P







Ik geef niet op :+
 
Gaat goed zo ja.

Ik vrees een beetje dat het CJIB dit langer vol kan houden :')




kwartetten :? Heb er 6 liggen die nog betaald moeten worden en nog 1 van 175 in het vooruitzicht :P

Precies! Dit zijn de mensen waarbij je je poot stijf moet houden. :+
Wel balen zeg... Altijd zonde.

Nou ja.. in het ergste geval los je in je eentje het begrotingstekort op.





Ik geef niet op :+
 
@xtra,

Blijft verleidelijk :9

dat ben ik nu ook aan het doen ja. moest je niet ook nog grasmaaien? _O- :+



waaristie.jpg




Truste sGooiertjes :W
 
Tip voor als je ontslag neemt bij een garage en je collega's willen niet dat je weggaat laat dan geen reparaties meer uitvoeren

Gisteren in Winterswijk ineens een raar geluid hoorbaar, ANWB dacht schokbrekers (ik al k*t dat gaat geld kosten). Op mn nieuwe werk konden ze het niet zo snel vinden en schokbrekers waren goed.
Gaat er 1 rijden en de ander kijken, wankelt mn linker wiel :O
Blijken bij de winterwissel (ja ik loop wat achter met de winter/zomerwissel) de wielbouten niet nagetrokken te zijn!

Rijd al zo sinds uhm januari ongeveer
Niet echt veilig maar het is gelukkig goed gegaan, oude werk maar even opgebeld zodat de monteur even een tik op zn kop kon krijgen.

Gelukkig goed gegaan inderdaad :Y , maar wat een verhaal :X :/

[afbeelding]



Truste sGooiertjes :W

Trusten :j
 
Laatst bewerkt:
Tip voor als je ontslag neemt bij een garage en je collega's willen niet dat je weggaat laat dan geen reparaties meer uitvoeren

Gisteren in Winterswijk ineens een raar geluid hoorbaar, ANWB dacht schokbrekers (ik al k*t dat gaat geld kosten). Op mn nieuwe werk konden ze het niet zo snel vinden en schokbrekers waren goed.
Gaat er 1 rijden en de ander kijken, wankelt mn linker wiel :O
Blijken bij de winterwissel (ja ik loop wat achter met de winter/zomerwissel) de wielbouten niet nagetrokken te zijn!

Rijd al zo sinds uhm januari ongeveer
Niet echt veilig maar het is gelukkig goed gegaan, oude werk maar even opgebeld zodat de monteur even een tik op zn kop kon krijgen.

:X Ik check altijd het werk van mijn collega's en doe dit dan ook met de momentsleutel, die ik elke werkdag aan het eind check (van spanning haal)...moet er niet aan denken als het verkeerd was gegaan :X Slordige fout
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan