MF Gooi en Vechtstreek ** 120 ** Spruitjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaaaaaan!! whahaa.. hoest nou? pols gaat goed las ik al.. heftig hoor.. en die lekkere TA van je doet het ook nog steeds.. had ik je toen al eens flink bedankt voor het lenen tijdens de MFMM-rit? jeuj.. wat gaat de tijd hard.
Bereknuffel? :+

Die lekkere TA is een AT trouwens ;)
 
Knetters.... vannacht ik ook aan de beurt... ziek als een hond. Werd rond middernacht wakker en had plots de behoefte aan een hoop water. Nou 2 tellen later kwam t er weer uit.... met een extraatjes :+

Zou dat nog van het rauwe vlees zijn geweest?? Beetje laat... maar man man wat voel ik me rot zeg.... toch present op kantoor. maar daar houd het wel bij op...
 
Nergens last van. Schnitzel gegeten, geen saladebar. Die vermijd ik altijd in het buitenland omdat daar de kook niet overheen is geweest ;)

Maar als je idd 2 dagen later pas moet nekken is het niet het eten geweest :N
 
Ze zijn erover uit hoe ze ons gaan naaien.... :')

FOK.nl cookie-informatie

Hoe ze ook de woorden "teamprestatie", ''evenwichtig pakket', ''alles aan gedaan om de lasten eerlijk te verdelen'' gebruiken. Dan weet je dat je mag bukken.
 
Good Murning :W

Ook hier gefelici met je derde plek DD.
Beterschap iedereen. Top dat je nog aanwezig bent Fox.
ja maar 2de plek kon ook alleen de stuurman luisterde niet |( , het is idd niet slecht
kijken wat er as zaterdag gebeurt met de zuidwal vorig jaar 2de vaar dan op de HZ108 (vrijdag voor bedrijven en zaterdag eigen bemanning )
 
Maar als je idd 2 dagen later pas moet nekken is het niet het eten geweest :N


Kon nog wel eens een virusje zijn.... dat verklaart ook waarom een aantal mensen er tegelijkertijd last van hebben. :Y

(ik... nergens last van behalve van de reguliere darmklachten.... sjezus... de Red Bull van Zot die klapte er hard in) :X
 
Kon nog wel eens een virusje zijn.... dat verklaart ook waarom een aantal mensen er tegelijkertijd last van hebben. :Y

(ik... nergens last van behalve van de reguliere darmklachten.... sjezus... de Red Bull van Zot die klapte er hard in) :X
Red bull is sowieso rommel ;)

Ondanks het dedonder in het vooronder lekker kunnen rijden toch? :Y
 
Ik heb alles weg zitten slikken, snitzzzzel, spruiten, saladebar, broccoli en nergens last van...... denk dat ik zuur genoeg ben van binnen :+


Beterschapjes aan de puugers :j
 
ja maar 2de plek kon ook alleen de stuurman luisterde niet |( , het is idd niet slecht
kijken wat er as zaterdag gebeurt met de zuidwal vorig jaar 2de vaar dan op de HZ108 (vrijdag voor bedrijven en zaterdag eigen bemanning )
Heb ook eens (zelf) met een van de botters gevaren! *O* Top!

Veel plezier dus!

@ Melanie: _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan