Hét MF Motorweekend 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga ook in 2013 weer graag mee! Nu alleen nog maar hopen dat Aprilia dan de benodigde onderdelen geleverd heeft :$ :P .

Dat het maar weer net zo´n mooi weekend mag worden als in 2011 en 2012! :}
 
ovb ga ik mee :) Je weet maar nooit, er mag hier 50 van de 170 ict'ers de komende 2 jaar vertrekken, altijd feest!
 
Ja welkom, stel jezelf eens even voor :W

Ah ja, had mezelf niet echt voorgesteld in het 'nieuwe gebruikers' gedeelte ;)
(wel in t intruder-topic)

Ik ben Wim, 22 jaar oud, student in Delft, oorspronkelijk uit twente, ga af en toe de bergen in om te klimmen en heb nu precies 3 maanden een A'tje op mn RBW staan! *O* En ik ben de gelukkige eigenaar van een trudy vs800 :] (viel me wel op dat ik de enige op een cruiser ben in dit topic geloof ik 8-) )
Wil natuurlijk graag gaan toeren op dat ding! Eerste rit wordt aankomende zomer naar Saas grund in Zwitserland. (daar ga ik klimmen met mn klimvereniging *D )




:W
 
Ah ja, had mezelf niet echt voorgesteld in het 'nieuwe gebruikers' gedeelte ;)
(wel in t intruder-topic)


Ik ben Wim, 22 jaar oud, student in Delft, oorspronkelijk uit twente, ga af en toe de bergen in om te klimmen en heb nu precies 3 maanden een A'tje op mn RBW staan! *O* En ik ben de gelukkige eigenaar van een trudy vs800 :] (viel me wel op dat ik de enige op een cruiser ben in dit topic geloof ik 8-) )
Wil natuurlijk graag gaan toeren op dat ding! Eerste rit wordt aankomende zomer naar Saas grund in Zwitserland. (daar ga ik klimmen met mn klimvereniging *D )




:W

Ja maar ja, daar lezen wij niet hé, wij lezen hier :+

Maarre welkom!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan