Hét MF Motorweekend 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah ja, had mezelf niet echt voorgesteld in het 'nieuwe gebruikers' gedeelte ;)
(wel in t intruder-topic)

Ik ben Wim, 22 jaar oud, student in Delft, oorspronkelijk uit twente, ga af en toe de bergen in om te klimmen en heb nu precies 3 maanden een A'tje op mn RBW staan! *O* En ik ben de gelukkige eigenaar van een trudy vs800 :] (viel me wel op dat ik de enige op een cruiser ben in dit topic geloof ik 8-) )
Wil natuurlijk graag gaan toeren op dat ding! Eerste rit wordt aankomende zomer naar Saas grund in Zwitserland. (daar ga ik klimmen met mn klimvereniging *D )




:W

kom je vast kennismaken in september? zie Hét MF Motorweekend 2012 - Aftermeet Vianden
 
Hier alvast een mooie kaart om de leuke wegen op te zoeken voor komend jaar , ga in september alvast even een voorproefje doen :] :Y
full
 
... (viel me wel op dat ik de enige op een cruiser ben in dit topic geloof ik 8-) )
Wil natuurlijk graag gaan toeren op dat ding!

:W

Ik ben 2x mee geweest op zo'n soortement choppert... goed te doen hoor :Y
1x op een Honda Shadow (aka de gele badkuip), en 1x met een Yamaha WildStar (aka de sherman tank).

Gewoon doen, aansluiten bij de touristische groep, die is goed bij te houden en verrekte leerzaam. En 's avonds maakt het al helemaal geen verschil waar je op rijdt *O*
 
Laatst bewerkt:
Apropos het doel van de reis trouwens... enkele vrienden van me zijn daar vorig jaar geweest, misschien wel interessant om de conclusies te lezen...: klik
 
Laatst bewerkt:
Ik zou dolgraag weer mee willen, maar vind het zo "vreemd" om al een jaar van te voren iets in te plannen. Ik gok en hoop een beetje op afvallers vlak voor het MF weekend zodat ik weer mee kan :]
 
Ik zou dolgraag weer mee willen, maar vind het zo "vreemd" om al een jaar van te voren iets in te plannen. Ik gok en hoop een beetje op afvallers vlak voor het MF weekend zodat ik weer mee kan :]


ha! iemand die van spanning en sensatie houdt *O* *O* *O*

nou, ik ga lekker voor de zekerheid dat ik die daar heb :] :] :]




;)
 
Toch juist ideaal, zo vroeg al plannen :)

Dan maar het risico het geld kwijt te zijn als ik toch niet mee kan, dat is minder erg dan het risico lopen dat er geen plek meer is :)
 
Ik zou dolgraag weer mee willen, maar vind het zo "vreemd" om al een jaar van te voren iets in te plannen. Ik gok en hoop een beetje op afvallers vlak voor het MF weekend zodat ik weer mee kan :]


ja weet je wat het is, die ovb lijst is voor mij een interesse peiling. Ik moet namelijk wél een jaar van tevoren beginnen met regelen omdat je anders geen plek vind voor een dergelijk grote groep. Simpel gezegd; ik boek nu (de komende weken ergens) zeg 40 of 50 kamers op persoonlijke titel. Het risico is natuurlijk dat ik in mei volgend jaar met een x kamers zit die ik toch moet betalen.... De interessepeiling (de ovb lijst) geeft me het vertrouwen dat dat wel goed komt en de vroege betalingen geven me natuurlijk helemaal zekerheid dat ik er niet alleen in sta.

Maar dat het allemaal errrg vroeg is, dat ben ik met je eens. Ik ben zelf meer van de last-minute impulsieve dingen maar voor dit evenement gaat dat gewoon niet.
 
Hoe kunnen we nou betalen als nog niet eens bekend is wat de kosten van het hotel en dus de kosten van het weekend zijn?

Of gaat hetgeen teveal is betaald in de drankpot? :)
 
Hoe kunnen we nou betalen als nog niet eens bekend is wat de kosten van het hotel en dus de kosten van het weekend zijn?

Of gaat hetgeen teveal is betaald in de drankpot? :)

Kom op nou opa, gewoon betalen! Wordt weer hartstikke leuk. Die 5 euro die we anders de drankpot in spekken is ook niet zo erg toch :)
 
Laatst bewerkt:
En de OP kan weer bijgewerkt worden;

Betaling van Wuppie is binnen *O*

Zeg King; je ligt achter, werk eens ff bij die handel _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan