Hét MF Motorweekend 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
15 euro extra?

[edit]als je op de aanbetaling doelt; die gaat uiteindelijk weer van de totaalprijs af natuurlijk. Het blijft voor iedereen 127,50 euro. Met "kom maar op met die betalingen" bedoelde ik natuurlijk de mensen die al op "definitief" willen :)[/edit]

Als je al 112,50 overgemaakt hebt, dan moet je nu nog 15 euro bijbetalen...
Die kun je dus in 12 termijnen van 1,25 voldoen... ;)
 
Als je al 112,50 overgemaakt hebt, dan moet je nu nog 15 euro bijbetalen...
Die kun je dus in 12 termijnen van 1,25 voldoen... ;)


je hebt helemaal gelijk. Het is iets duurder komend jaar, dus alle vroege boekers mogen nog even bij betalen ALS we dit doen. Wacht dus nog ff want het ligt pas vast als ik die aanbetaling gedaan heb. Dan moeten alle vroege boekers dus idd nog even bijbetalen.
 
Laatst bewerkt:
dienstmededeling

Zoals jullie weten ben ik driftig op zoek naar een leuke locatie in de Harz voor 2013. Ik kom er wel achter dat hotelplrijzen wat hoger liggen in dit gebied dan we van de eifel gewend zijn; een hotel vergelijkbaar aan "zur post" wilde bijvoorbeeld niet lager dan 199 euro PP (voor de drie dagen) zakken. Ja hee :(

Ik denk dat ik een leuk plekje gevonden heb. Hij (Klaus) was eerst ook wat duurder maar na een paar telefoontjes zijn we het nu eens om 127,50 euro. Ga maar eens kijken op Urlaub im Harz, Hotel Pension in Altenau, Motorrad, Wintersport, Fahrrad. Ik krijg nog wat meer foto's deze week en als het jullie ook wat lijkt dan ga ik het volgende week boeken.

**let op: er staan prijzen genoemd op de website, kijk daar maar eens naar, maar dat is allemaal zonder eten. Onze prijs is incl eten en uiteraard grill avond laatste avond.

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

Hee leuk, een tuin *O*

Die natuurlijk weer niet gebruikt wordt omdat iedereen op straat rondhangt bij die motoren waar ze de hele dag al op gezeten hebben. Gezellige entourage wel om een wijntje te drinken. :(

Maar misschien kan er dan wel wat van de prijs af voor het niet gebruiken van alle faciliteiten :+
 
je hebt helemaal gelijk. Het is iets duurder komend jaar, dus alle vroege boekers mogen nog even bij betalen ALS we dit doen. Wacht dus nog ff want het ligt pas vast als ik die aanbetaling gedaan heb. Dan moeten alle vroege boekers dus idd nog even bijbetalen.


sh*ps


was al ingelogd op ING, nog net niet op "send"gedrukt.

wat mij betreft gaan we ervoor *O* *O* *O*

kunnen die motoren ook niet in de achtertuin dan?? wel zo gezellig
 
sh*ps


was al ingelogd op ING, nog net niet op "send"gedrukt.

wat mij betreft gaan we ervoor *O* *O* *O*

kunnen die motoren ook niet in de achtertuin dan?? wel zo gezellig

Denk je dat ze aan verlatingsangst lijden of zo? Zet maar lekker ergens anders neer :o
Kunnen ze elkaar mooi gezelschap houden en vrijuit over ons klagen. Bovendien hebben ze na een dag hard werken hun avondrust wel verdiend.
 
dienstmededeling

Zoals jullie weten ben ik driftig op zoek naar een leuke locatie in de Harz voor 2013. Ik kom er wel achter dat hotelplrijzen wat hoger liggen in dit gebied dan we van de eifel gewend zijn; een hotel vergelijkbaar aan "zur post" wilde bijvoorbeeld niet lager dan 199 euro PP (voor de drie dagen) zakken. Ja hee :(

Ik denk dat ik een leuk plekje gevonden heb. Hij (Klaus) was eerst ook wat duurder maar na een paar telefoontjes zijn we het nu eens om 127,50 euro. Ga maar eens kijken op Urlaub im Harz, Hotel Pension in Altenau, Motorrad, Wintersport, Fahrrad. Ik krijg nog wat meer foto's deze week en als het jullie ook wat lijkt dan ga ik het volgende week boeken.

**let op: er staan prijzen genoemd op de website, kijk daar maar eens naar, maar dat is allemaal zonder eten. Onze prijs is incl eten en uiteraard grill avond laatste avond.

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Haha goed gevonden :}
 
dienstmededeling

Zoals jullie weten ben ik driftig op zoek naar een leuke locatie in de Harz voor 2013. Ik kom er wel achter dat hotelplrijzen wat hoger liggen in dit gebied dan we van de eifel gewend zijn; een hotel vergelijkbaar aan "zur post" wilde bijvoorbeeld niet lager dan 199 euro PP (voor de drie dagen) zakken. Ja hee :(

Ik denk dat ik een leuk plekje gevonden heb. Hij (Klaus) was eerst ook wat duurder maar na een paar telefoontjes zijn we het nu eens om 127,50 euro. Ga maar eens kijken op Urlaub im Harz, Hotel Pension in Altenau, Motorrad, Wintersport, Fahrrad. Ik krijg nog wat meer foto's deze week en als het jullie ook wat lijkt dan ga ik het volgende week boeken.

**let op: er staan prijzen genoemd op de website, kijk daar maar eens naar, maar dat is allemaal zonder eten. Onze prijs is incl eten en uiteraard grill avond laatste avond.

Wow ziet er zeker goed uit, mooie uitvalsbasis inderdaad
ik zeg DOEN *D *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Wil wel maar ja misschien niet zo handig om nu al geld te gooien als ik niet weet of er door mijn volgend jaar wel wordt gereden :')

En mag zelf ook effe alles gaan voorschieten als ik een vakantie ga boeken voor sept..
 
Wil wel maar ja misschien niet zo handig om nu al geld te gooien als ik niet weet of er door mijn volgend jaar wel wordt gereden :')

En mag zelf ook effe alles gaan voorschieten als ik een vakantie ga boeken voor sept..


ik weet ook niet of ik volgend jaar wel rij, ik weet wél dat ik graag mee wil, dus iig mijn uiterste best ga doen volgend jaar weer mee te kunnen rijden.

dus ik heb het risico er graag voor over *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan