Hét MF Motorweekend 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgende stap is natuurlijk een mooi plekje ergens aan de grens. We moeten nu een stuk noordelijker de grens over; voor het eerst niet in Limburg.... Ik heb wel een aardig plekje gevonden denk ik; Hotel Erve Bruggert in Haaksbergen. Ik heb een groepsaanvraag gedaan, even kijken wat ze met de prijs kunnen doen. Mocht iemand in de regio thuis zijn en een beter plek weten dan hoor ik dat graag. Ted?

Ziet er mooi uit!! :Y

Motoren kunnen mooi in de stallen... })

(als Wuppie nu maar niet plaatsvervangende verlatingsangst gaat krijgen met die paarden :X )
 
Tuurlijk, nog dik een uur rijden van mijn huis af, daar ken ik alle hotels wel :P :+

Het is dezelfde provincie , maar daar houdt het ook wel mee op ;)

Neemt niet weg dat ik uiteraard wel ga zoeken naar een leuk stekkie, uiteraard })


haha nee ik weet wel dat het voor jou ook niet naast de deur is, maar jij komt (ook) nog wel eens ergens :) dus goede hulptroep zeg maar.
 
OK er paste geloof ik 5 euro gas bij in en de goedkoopste rit in de wasstraat is dacht ik ook iets van 6,50 euro, maar de moeite kan ik zeker waarderen *O* *O*

doe je hem ook nog ff waxen?? heb nog een potje turtle in de schuur staan })


[me] note to myself; voorlopig ff niet op sokken in de auto vanwege natte vloerbedekking [/me]

grapjas. Je tank was schoon leeg en een ritje wasstraat kost het dubbele. Staat ie meteen in de wax. Ik ben ook veels te goed voor je.
 
aanvullingen op het bedrag, 15 euro, zijn binnen van;

FastFriend
Junior
Eddytoo

En dbTops heeft in 1x het goede bedrag overgemaakt

*O*
 
dienstmededelingVolgende stap is natuurlijk een mooi plekje ergens aan de grens. We moeten nu een stuk noordelijker de grens over; voor het eerst niet in Limburg.... Ik heb wel een aardig plekje gevonden denk ik; Hotel Erve Bruggert in Haaksbergen. Ik heb een groepsaanvraag gedaan, even kijken wat ze met de prijs kunnen doen. Mocht iemand in de regio thuis zijn en een beter plek weten dan hoor ik dat graag. Ted?

Is half uurtje van m'n ouders :) Maar goed, derhalve blijf ik in die buurt dus ook nooit in n hotel slapen... dus geen idee wat r allemaal nog meer is -O-

EDIT: wacht, ik ken nog wel deze: Welkom - Hotel Herikerberg Weet alleen niet hoe het met de prijzen zit daar...
Wel nog dichterbij, 10 min. van mn ouders.. :) Dan ga ik wss gewoon bij mn ouders slapen dus ;)
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me duidelijk dan ... geen betaling .... dus de winnaar is Frank dan toch??

}) }) })



full


there's a monster under my bed...
whispering in my ear...
 
Laatst bewerkt:
Is half uurtje van m'n ouders :) Maar goed, derhalve blijf ik in die buurt dus ook nooit in n hotel slapen... dus geen idee wat r allemaal nog meer is -O-


maar je zou best even kunnen scouten dan toch? Leuk klein hotelletje, liefst dus geen zakenhotel met 200 kamers. Liefst met tuin om biertjes te drinken. Zoiets.
 
Is half uurtje van m'n ouders :) Maar goed, derhalve blijf ik in die buurt dus ook nooit in n hotel slapen... dus geen idee wat r allemaal nog meer is -O-

EDIT: wacht, ik ken nog wel deze: Welkom - Hotel Herikerberg Weet alleen niet hoe het met de prijzen zit daar...
Wel nog dichterbij, 10 min. van mn ouders.. :) Dan ga ik wss gewoon bij mn ouders slapen dus ;)
neeee, niet leuk.... :N en duur... :P

weet ik uit ervaring ;)
 
haha nee ik weet wel dat het voor jou ook niet naast de deur is, maar jij komt (ook) nog wel eens ergens :) dus goede hulptroep zeg maar.
ben zelf beetje aan het zoeken rond Tecklenburg (schuttorf, Munster) , wat voor de verstdaarvanafwonenden(inNL) net zover is als "noordholland-zuidlimburg" wat sommigen al jaren voor de kiezen krijgen

IVM samenkomst meerdere snelwegen is ook vanuit brabant etc deze regio te bereiken zonder rare snelwegomwegen. En als je vandaar vertrekt is de Harz binnendoor te doen :)

@king: Goed idee en doorzoeken of meer naar/in NL zoeken ?
 
Laatst bewerkt:
ben zelf beetje aan het zoeken rond Tecklenburg (schuttorf, Munster) , wat voor de verstdaarvanafwonenden(inNL) net zover is als "noordholland-zuidlimburg" wat sommigen al jaren voor de kiezen krijgen

IVM samenkomst meerdere snelwegen is ook vanuit brabant etc deze regio te bereiken zonder rare snelwegomwegen. En als je vandaar vertrekt is de Harz binnendoor te doen :)

@king: Goed idee en doorzoeken of meer naar/in NL zoeken ?


ik heb geen medelijden met mensen die er een stukje voor moeten rijden want dat is toch juist het punt: dat je dat stuk rijden alvast gehad hebt VOOR we met de weekend-ritten beginnen? Dus; locatie moet zo optimaal mogelijk zijn voor de start, niet voor wat ervoor zit :)
 
Ziet er mooi uit!! :Y

Motoren kunnen mooi in de stallen... })

(als Wuppie nu maar niet plaatsvervangende verlatingsangst gaat krijgen met die paarden :X )

Neem ik ze toch gewoon mee. Maak ik wel een rondje op 1 PK. Hoef ik ook niet bang te zijn voor lekke banden en kapotte koppelingen :+
Heb je 'm trouwens al weer terug?
 
Neem ik ze toch gewoon mee. Maak ik wel een rondje op 1 PK. Hoef ik ook niet bang te zijn voor lekke banden en kapotte koppelingen :+
Heb je 'm trouwens al weer terug?

Dan wel ff graag zo'n zak aan de kont. Zo'n plakkaat in de bocht is niet lekker nie he O-) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan