Hét MF Motorweekend 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo mijn drankpot is op na een dagje hutten afbreken op de schuur en fietsenhok

vrouwtje heeft bedacht dat het een mooi dak terrasje kon worden. ppfff
 
De drank pot Moët nog op.....
met Moët gaat dat een stuk sneller, weet ik van werk :+

tumblr_lra9jwfLzE1qa0wovo1_500.jpg
 
Ik heb naar aanleiding van de discussie rond de drankrekening nog mailcontact gehad met Klaus, de uitbater van de WaldLodge, waarin ik o.a. het muntjes idee voorstelde.
Ik kreeg dit als antwoord terug:

Hallo Roland,

lass die münzen mal weg, ich regele das schon so das keiner übervorteilt wird.

Gruß
Klaus


Ik heb er een nachtje over geslapen en ik heb besloten het daarbij te laten. De verantwoording van de drankrekening ligt bij het hotel / Klaus. Met hem moet je dus afrekenen, ik heb er NIETS meer mee van doen en ik ga er ook niet meer over nadenken. Wat ik er van vind ruimschoots besproken.

Niet meer over hebben nu. ok?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb naar aanleiding van de discussie rond de drankrekening nog mailcontact gehad met Klaus, de uitbater van de WaldLodge, waarin ik o.a. het muntjes idee voorstelde.
Ik kreeg dit als antwoord terug:

Hallo Roland,

lass die münzen mal weg, ich regele das schon so das keiner übervorteilt wird.

Gruß
Klaus


Ik heb er een nachtje over geslapen en ik heb besloten het daarbij te laten. De verantwoording van de drankrekening ligt bij het hotel / Klaus. Met hem moet je dus afrekenen, ik heb er NIETS meer mee van doen en ik ga er ook niet meer over nadenken. Wat ik er van vind ruimschoots besproken.

Niet meer over hebben nu. ok?

:Y :X
 
Ik heb naar aanleiding van de discussie rond de drankrekening nog mailcontact gehad met Klaus, de uitbater van de WaldLodge, waarin ik o.a. het muntjes idee voorstelde.
Ik kreeg dit als antwoord terug:

Hallo Roland,

lass die münzen mal weg, ich regele das schon so das keiner übervorteilt wird.

Gruß
Klaus


Ik heb er een nachtje over geslapen en ik heb besloten het daarbij te laten. De verantwoording van de drankrekening ligt bij het hotel / Klaus. Met hem moet je dus afrekenen, ik heb er NIETS meer mee van doen en ik ga er ook niet meer over nadenken. Wat ik er van vind ruimschoots besproken.

Niet meer over hebben nu. ok?
Zo simpel kan het zijn he :P
 
Laatst bewerkt:
Pieter (Pilatus)[
Krista (chocola)
Ah oke. Verder niemand vanuit Groningen?

Hoezo stsat trouwens bij sommige wel een motor achter hun naam in de OP en bij sommige niet?

Misschien idee om met groep (je) die kant op te rijden?

Edit :chocola had ik stiekem al bij gerekend :+
 
Laatst bewerkt:
\
Pieter (Pilatus)[
Krista (chocola)/quote]
Ah oke. Verder niemand vanuit Groningen?

Hoezo stsat trouwens bij sommige wel een motor achter hun naam in de OP en bij sommige niet?

Misschien idee om met groep (je) die kant op te rijden?

Edit :chocola had ik stiekem al bij gerekend :+

omdat van een behoorlijk aantal bekend is welke motor zij rijden,
en van een kleiner aantal dit (nog) niet bekend is

verder geen specifieke reden,
mss kan het helpden bij de groepskeuze die je maakt, of bijvoorbeeld als je twijfelt mee te gaan omdat je nog 25kw rijdt met een 1cilinder en denkt de boel niet bij te kunnen houden,
afijn, verzin het maar.

meestal gaat de verdeling van de drankpot naar het aantal cc's


en nu dus ook ..... })
 
omdat van een behoorlijk aantal bekend is welke motor zij rijden,
en van een kleiner aantal dit (nog) niet bekend is

verder geen specifieke reden,
mss kan het helpden bij de groepskeuze die je maakt, of bijvoorbeeld als je twijfelt mee te gaan omdat je nog 25kw rijdt met een 1cilinder en denkt de boel niet bij te kunnen houden,
afijn, verzin het maar.

meestal gaat de verdeling van de drankpot naar het aantal cc's


en nu dus ook ..... })

Ah oke vroeg t me af :)
Ik heb trouwens nog geen idee in welke groep ik hoor.

Als de verdeling zo gaat neem ik de 1800 Goldwing van mn vader mee ;)
 
Laatst bewerkt:
Ah oke vroeg t me af :)
Ik heb trouwens nog geen idee in welke groep ik hoor.

Als de verdeling zo gaat neem ik de 1800 Goldwing van mn vader mee ;)
Dan nemen we de power to weight ratio... ;)

De motoren ernaast was puur uit interesse denk ik. voor de verdeling wordt er meer rekening gehouden met de rij(race)stijl. Sommingen rijden met hun 600 een pak harder dan anderen met een 1200.
 
Ah oke. Verder niemand vanuit Groningen?

Hoezo stsat trouwens bij sommige wel een motor achter hun naam in de OP en bij sommige niet?

Misschien idee om met groep (je) die kant op te rijden?

Edit :chocola had ik stiekem al bij gerekend :+

Als alles lukt op het laatste moment, wil ik op die donderdag vanuit Groningen meteen naar Duitsland, is iets van 4 uur dacht ik naar Altenau. Rustig aan ergens in het begin van de middag vertrekken, misschien nog een beetje een leuke route uitstippelen, mocht er wat te sturen zijn in noord-Duitsland.
 
Dan nemen we de power to weight ratio... ;)

De motoren ernaast was puur uit interesse denk ik. voor de verdeling wordt er meer rekening gehouden met de rij(race)stijl. Sommingen rijden met hun 600 een pak harder dan anderen met een 1200.

Dar is zeker waar :)
Alhoewel mn vader ook leuk mee kan doen met zn Goldwing :)
IMG-20130421-WA0031_zpsddc58f0b.jpg
 
Hoezo stsat trouwens bij sommige wel een motor achter hun naam in de OP en bij sommige niet?

sommigen weet ik uit het hoofd, anderen hebben het even gemeld. Als je je motor erbij wil hebben gewoon even melden, dan zet ik het erbij. Maar het is vooral voor de leuk.
 
Wie rijdt er trouwens dan van Groningen naar dat hotelletje bij de grens?

Ik en Pilatus rijden de donderdag morgen richting Meddo :] :] als je mee wil rijden kan dat , zal je t.z.t. wel even een PB sturen of stuur mij even je mob.nr. dan krijg je van mij berichtje waar en hoelaat we vertrekken.

chocola rijd niet mee die gaat woensdag al die kant op.
 
Laatst bewerkt:
sommigen weet ik uit het hoofd, anderen hebben het even gemeld. Als je je motor erbij wil hebben gewoon even melden, dan zet ik het erbij. Maar het is vooral voor de leuk.



Oke, ik rij trouwens een Honda CBR 600 F.
Tis ook wel leuk om te zien wat iedereen rijdt idd :)
 
Laatst bewerkt:
omdat van een behoorlijk aantal bekend is welke motor zij rijden,
en van een kleiner aantal dit (nog) niet bekend is

verder geen specifieke reden,
mss kan het helpden bij de groepskeuze die je maakt, of bijvoorbeeld als je twijfelt mee te gaan omdat je nog 25kw rijdt met een 1cilinder en denkt de boel niet bij te kunnen houden,
afijn, verzin het maar.

meestal gaat de verdeling van de drankpot naar het aantal cc's


en nu dus ook ..... })


In dat geval past mijn drinkstijl ook bij het aantal cc's. Ik rijd een 600cc en na 2 wijntjes lig ik onder de tafel....

Goed dat jullie bezig zijn met rijplannen richting Twente. Ik ga woensdagavond al die kant op en vrienden bezoeken. Zo vaak kom ik niet in de regio. Dus ik zie jullie donderdagochtend.

En op zondagavond rijd ik wel weer mee naar Grun.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan