HMV Races Tubbergen 2012....PICCIES!!!!

Als je, net als Annemarie en ik, de hele dag door je lens kijkt, ben je gefocust op hele andere dingen dan de races zelf. Als je dan thuis door de duizenden fotoos blader, zie je soms de leukste dingen. Bij de zijspannen bv. Het mogen dan wel driewielers zijn, maar soms is dat derde wiel even niet nodig. Ook geweldig om de verschillen bakkenist stijlen te zien. We laten daar verderop nog vele voorbeelden van zien.

Dit zijn Hendrik Jonker en Clara Spoorenberg op een Ducati.....


Kijk dit soort foto's zijn gewoon leuk. Geen geweldige fotos helaas, maar je ziet hier goed dat het achterwiel van het zijspan van John en Geke Searle los komt van de grond en dat de punt van het zijspan dientengevolge de grond juist opzoekt.
full
 
Haha, John and Geke discover that the rear wheel can also be lifted! No such problem for Ben's Vincent. We will bring more cake and biscuits to the Z-Z for John and Geke - it will help to keep all 3 wheels on the floor!!!
Bob and Janet
 
now Bob, you as a experienced sidecar-man please explain to me what the hell Mr. Searle is doing there?
or was Geke just a "little" late there?
 
Laatst bewerkt:
Hey Annemarie en Theo,

We hebben elkaar toch nog even kunnen spreken aan het eind van de dag.
Jullie zagen er inderdaad uitgeblust uit, eigenljk zou iemand jullie toen moeten hebben gefotografeerd, en die hier plaatsen.
Dan konden de mensen ook eens zien hoeveel jullie ervoor doen. Respect.
Verder heb ik dinsdag , de Cd kunnen bekijken, zeer mooie fotos, en nogmaals bedankt hiervoor.
De CD van Geert en Gary zal ik zsm bezorgen. dan kunnen ze er ook van genieten.

Tot de volgende keer.
 
Hoi Wim, graag gedaan.
Sorry dat we even geen tijd hadden voor een social talk. Het kostte ons al meer dan een half uur om iedereen te vinden in het rennerskwartier. Hopelijk een andere keer. We hebben overigens weer vele foto's van jou/jullie gemaakt.


Heb je voorbeelden? Ben weer erg benieuwd
 
@ Sidecarracing, all will be revealed when I send you a copy of my dissertation on the 'black art' of sidecar geometry. It is now complete except for some dimensions I am patiently awaiting from a certain Velocette sidecarracer!!!!!
In the meantime, all I will say is that this is a consequence of entering a right hand bend at speed with insufficient weight over the rear wheel. There are various ways it can be prevented/reduced. My favoured method involves cake.
Bob.
 
Isn't the reason that there is too much air in the sidecar tyre? That's what i've been told.

Btw, very nice sidecar pics! Bring em on!! :)
 
Hey Annemarie en Theo,

We hebben elkaar toch nog even kunnen spreken aan het eind van de dag.
Jullie zagen er inderdaad uitgeblust uit, eigenljk zou iemand jullie toen moeten hebben gefotografeerd, en die hier plaatsen.
Dan konden de mensen ook eens zien hoeveel jullie ervoor doen. Respect.
Verder heb ik dinsdag , de Cd kunnen bekijken, zeer mooie fotos, en nogmaals bedankt hiervoor.
De CD van Geert en Gary zal ik zsm bezorgen. dan kunnen ze er ook van genieten.

Tot de volgende keer.


Graag gedaan Bert.

Maar.....Wij zijn af en toe een beetje bang dat de rijders een beetje gek van ons worden met al die fotoos. Maar ik begon dit topic al met de opmerking dat, als dat zo is, we het ook graag willen horen. Want wat wij willen, leuke fotoos maken, hoeven niet alle rijders ook leuk te vinden natuurlijk.....

Maar voorlopig krijgen we heel veel positieve reacties en daar zijn we blij mee...........
 
Laatst bewerkt:
Hey Annemarie en Theo,

We hebben elkaar toch nog even kunnen spreken aan het eind van de dag.
Jullie zagen er inderdaad uitgeblust uit, eigenljk zou iemand jullie toen moeten hebben gefotografeerd, en die hier plaatsen.
Dan konden de mensen ook eens zien hoeveel jullie ervoor doen. Respect.
Verder heb ik dinsdag , de Cd kunnen bekijken, zeer mooie fotos, en nogmaals bedankt hiervoor.
De CD van Geert en Gary zal ik zsm bezorgen. dan kunnen ze er ook van genieten.

Tot de volgende keer.


En ja, we waren echt moe later op die dag. We hebben natuurlijk vele uren achter elkaar in de hete zon staan fotograferen, zonder genoeg te drinken.........bleek achteraf......gewoon geen tijd voor genomen.........je bent gewoon lekker bezig....

Hoe is het verder met Cas overigens? Ik hoop al wat beter. Wens hem beterschap van ons.........
 
En ja, we waren echt moe later op die dag. We hebben natuurlijk vele uren achter elkaar in de hete zon staan fotograferen, zonder genoeg te drinken.........bleek achteraf......gewoon geen tijd voor genomen.........je bent gewoon lekker bezig....

Hoe is het verder met Cas overigens? Ik hoop al wat beter. Wens hem beterschap van ons.........

Ik heb Cas dinsdag nog even gebeld, hij had redelijk veel last van zijn heup, en verder nog wat plekken die ook blauw waren, hij probeerde in beweging te blijven.
Ik zal hem de groeten overbrengen,maar misschien kijkt hij nu hier ook.
 
Ik heb Cas dinsdag nog even gebeld, hij had redelijk veel last van zijn heup, en verder nog wat plekken die ook blauw waren, hij probeerde in beweging te blijven.
Ik zal hem de groeten overbrengen,maar misschien kijkt hij nu hier ook.


Ik hoop dat Cas hier ook even komt gluren.......Indien dat zo is: CAS sterkte!!!
 
Laatst bewerkt:
Sorry kan het niet laten.........
full


Wat zou dat knulletje rechts denken??????
 
Laatst bewerkt:
Tja goedemiddag allemaal. Heb t ff erg druk gehad. Cas komt binnenkort kijkje nemen alhier.
Hij heeft het nog f taai maar is aan de beterende been zal ik maar zeggen.
Ik zelf mocht na een weekendje rondjes rijden weer een plak voor de tweede plaats op tafel bij zetten. haha....We hebben het erg naar onze zin gehad en meneer en mevr. thinge ook nog even gezien. tjongejonge...je moet er wel wat voor over hebben.
Tja,,,,is het misschien een idee om die deeveedeetjes ergens neer te leggen en dat de mensen ze zelf daar ophalen? bv bij de inschrijvingspost of bij camper ofzo. Ik noem maar wat..want zeg nou zelf waar willen wij dat men. en mevr. thinge nou mee bezig zijn. deeveedeetjes rondbrengen????????? luie gvdmesse motorrijders!!!!
Mag ik jullie trouwens een factor 80 aanbevelen tjonge wat waren jullie rood en bezweet.
RESPECT EN DANK :} :} :} :} :}
 
Tja goedemiddag allemaal. Heb t ff erg druk gehad. Cas komt binnenkort kijkje nemen alhier.
Hij heeft het nog f taai maar is aan de beterende been zal ik maar zeggen.
Ik zelf mocht na een weekendje rondjes rijden weer een plak voor de tweede plaats op tafel bij zetten. haha....We hebben het erg naar onze zin gehad en meneer en mevr. thinge ook nog even gezien. tjongejonge...je moet er wel wat voor over hebben.
Tja,,,,is het misschien een idee om die deeveedeetjes ergens neer te leggen en dat de mensen ze zelf daar ophalen? bv bij de inschrijvingspost of bij camper ofzo. Ik noem maar wat..want zeg nou zelf waar willen wij dat men. en mevr. thinge nou mee bezig zijn. deeveedeetjes rondbrengen????????? luie gvdmesse motorrijders!!!!
Mag ik jullie trouwens een factor 80 aanbevelen tjonge wat waren jullie rood en bezweet.
RESPECT EN DANK :} :} :} :} :}


_O- _O- _O-

Goeie tip Geert, we gaan gelijk op zoek naar een factor 80. En dat van die dvd-tjes is een handige tip........daar gaan we ff over nadenken.......maar weet je Geert, wij hebben het over onszelf afgeroepen hoor. We kunnen niemand de "schuld" geven........
 
Terug
Bovenaan Onderaan