HMV Races Tubbergen 2012....PICCIES!!!!

Hallo Mr & Mw Thinge,

Bedankt voor de CD's met de foto's van Holten! Er zitten een paar hele mooie platen tussen!!
Hebben jullie ook in Tubbergen foto's gemaakt van 47 & 74 in de 350 gemaakt? En misschien ook van 47 & 74 in de Pre50 (hoewel ik maar 2 ronden heb kunnen rijden met 74 in de pre50).

Ben heel benieuwd en nogmaals dank voor de CD's.

Groet,
Raymond
 
Hoi Raymond,

Ja, we hebben wederom natuurlijk ook van jullie weer een heleboel plaatjes geschoten in Tubbergen. Jammer dat de tijd daar ontbrak om even te kletsen. We houden dat tegoed denk ik maar.

Van nummer 74 in de pre 50 klasse durf ik het niet zo te zeggen. In de eerste ronden ligt alles heel dicht op elkaar en dan fotografeer je min of meer onbewust wat je voor je lens krijgt. Na een paar ronden komen de rijders dan wat individueler door en heb je meer mogelijkheden om ze apart te schieten. We gaan even kijken.....Anne1963 is alles weer aan het sorteren, maar is daar nog niet mee klaar.

We zullen wat foto's uit Tubbergen hier plaatsen en indien gewenst weer alles op cd/dvd zetten voor jullie.
 
Laatst bewerkt:
Nee niemand spreekt van schuld. Maar ik vind wel dat wij er ook iets voor kunnen doen als jullie zo goed voor ons zorgen. Ik ben bereid om iets te doen dus als jullie wat nodig hebben of dat ik iets moet doen zegt je et maar!!!!! Ik zag jullie trouwens na de tweede bocht staan.
Heb je er een in die bocht gemaakt van een andere factor 80???
Misschien is het een idee om een doosje met dvd's ergens neer te zetten en dat een ieder zijn of haar schijf daar uit zoekt. Bij het inschrijven of aan de camper ofzo.
 
Factor 80 op verzoek......500cc
full
 
Even een dienstmededeling tussendoor. We krijgen nu in verschillende mailboxen verzoekjes binnen en soms schiet er wel eens eentje tussendoor...
Dus speciaal voor de foto verzoeken hebben we nu een apart e-mail adres gemaakt zodat we niemand kunnen vergeten;

TA.photo@live.nl
 
Raymond, helaas hebben we geen foto's jou met nummer 74 in de Pre50 maar wél met nummer 47 in de 350c en van Evert Janssen met nummer 47 in de Pre50 en nummer 74 in de 350cc. Ik heb nu eindelijk door wie wie is haha....

Hier de eerste van jou met nummer 47 op een Velocette MAC uit 1953.

full


TA.photo@live.nl
 
Laatst bewerkt:
Evert Janssen met nummer 74 op een Velocette MAC uit 1953
full
 
Laatst bewerkt:
Evert Janssen nummer 74, Velocette MAC uit 1953
[DOCLIB=1049188,a1c7b2549a801d33bdda1136c0b98d17,63065,]
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's weer :-)

Ja om het iedereen niet te makkelijk te maken hebben we beide een nr47 en sinds dit seizoen ook een nr74. En dan ook nog beide in dezelfde klassen rijdend... Maar aan de stijl en uiterlijk zijn we nog wel te herkennen, hoop ik :-)
 
Mooie foto's weer :-)

Ja om het iedereen niet te makkelijk te maken hebben we beide een nr47 en sinds dit seizoen ook een nr74. En dan ook nog beide in dezelfde klassen rijdend... Maar aan de stijl en uiterlijk zijn we nog wel te herkennen, hoop ik :-)

Haha, ja natuurlijk... Ieder heeft zijn eigen stijl en jullie doen niet onder voor elkaar maar door zo'n klein kijkertje op een camera is het heeeel anders kijken hoor en achter de PC zien we pas echt wat we hebben gefotografeerd. Hebben we eigenlijk twee keer lol :-)
 
Op verzoek Gaatze Riemersma met nummer 9 in de 500cc klasse op een Norton ES 2 uit 1952
full
 
In Tubbergen sprak ik met de vrouw van nummer 46 uit de 50cc klasse, dat moet dus de vrouw van Hans Staub uit Rotterdam geweest zijn. Hans rijdt op een Roton Kreidler uit 1970. Hier een paar foto's:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan